Er zijn ergere dingenquote:
Liegbeestquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, volgens mij worden we inmiddels in een hoek gedrukt met iets dat we helemaal niet willen!
Ik denk dat die van mij ook niet meer door de apk komenquote:
Alsof jij het erg vindt, met minthy in een hoekjequote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, volgens mij worden we inmiddels in een hoek gedrukt met iets dat we helemaal niet willen!
ok ok ok, ik geef toe. ik ben een jongetje!quote:
een paar posts hierboven staat nog een kutkaart....quote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
Interessante ontwikkelingen in dit topicWie brengt ze eens in kaart?
Ja goffer, heb al aangegeven dat ik het allemaal niet meer kan volgenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Speeddate. Het gaat razendsnel he... Je moet opletten
Ik heb 't niet over een kutkaart, maar over een ontwikkelingenkaartquote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een paar posts hierboven staat nog een kutkaart....
Wat voor kaart wil je ? Ik google welquote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
3rdrock wil verkering met Minthyquote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
Een kaart van dit topicquote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat voor kaart wil je ? Ik google wel.
Je moet er echt even tussenuit!! Doe het met Rock! Win-win situatiequote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja goffer, heb al aangegeven dat ik het allemaal niet meer kan volgenHeb de hele dag keihard gewerkt (valt mee, hoor), was al belachelijk vroeg op enzo en heb maar 1 dag vrij (morgen). En examens dinsdag. The pressure, it's killing!!!
Verkering, wat een lief woordquote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3rdrock wil verkering met Minthy
de dater in kwestie, DaMook geloof ik, kan nog wel een weekje wachten hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja goffer, heb al aangegeven dat ik het allemaal niet meer kan volgenHeb de hele dag keihard gewerkt (valt mee, hoor), was al belachelijk vroeg op enzo en heb maar 1 dag vrij (morgen). En examens dinsdag. The pressure, it's killing!!!
Heh ? wat ? het ging niet over mijquote:Op maandag 24 januari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de dater in kwestie, DaMook geloof ik, kan nog wel een weekje wachten hoor.
quote:
Whehe dat was leukquote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
OMG, de wendingen hier!! Als er maar geen "Boebiedoe's wie-neukt-wie-lijstje" gemaakt moet worden voor dit topic![]()
Leeft die uberhaupt nog??
neuken is vies! bah! dat is voor grote mensen! meisjes...ieuw!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
OMG, de wendingen hier!! Als er maar geen "Boebiedoe's wie-neukt-wie-lijstje" gemaakt moet worden voor dit topic![]()
Leeft die uberhaupt nog??
quote:
Ja, heb dubbelgelegenquote:
quote:
er staat 2 x string in dus ik ben tevreden!quote:
Nou, op die lijst werd er wat afgeneuktquote:Op maandag 24 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuken is vies! bah! dat is voor grote mensen! meisjes...ieuw!
Drie keerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er staat 2 x string in dus ik ben tevreden!
Weet je wel hoe die eruit zien danquote:Op maandag 24 januari 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er staat 2 x string in dus ik ben tevreden!
quote:
ik zag er laatst nog 1 tussen je billetjes!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe die eruit zien dan
tis al laat....;)quote:
Eerlijk gezegd ben ik die periode wel weer voorbij. Om dit topic een schopje R&P te geven, ik ben wel klaar voor 't echte werk.quote:
ik heb nog steeds geen signaal terug ontvangenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag er laatst nog 1 tussen je billetjes!
[..]
tis al laat....;)
Voor zijn infoquote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe die eruit zien dan
Tijd is geen excuus om een string niet te spottenquote:
Klopt...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou, op die lijst werd er wat afgeneukt.
Nog beter!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik die periode wel weer voorbij. Om dit topic een schopje R&P te geven, ik ben wel klaar voor 't echte werk.
Was dat een fok! lijst, of 3FM lijstquote:
lieve schat, wat heb jij lekkere billetjes! heb je daar wel eens een Mars tussen gehad?quote:
Fok.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was dat een fok! lijst, of 3FM lijst?
Blij dat ik daar niet op sta dusquote:
Beken maarquote:Op maandag 24 januari 2011 00:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet op sta dus
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik die periode wel weer voorbij. Om dit topic een schopje R&P te geven, ik ben wel klaar voor 't echte werk.
Ehm... FF voor de duidelijkheid... Gaat het nu de hele tijd al over jullie? Gaan jullie minimeeten? Tofheid!quote:
idd JustM, je wilt ons ontkennen>quote:
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ehm... FF voor de duidelijkheid... Gaat het nu de hele tijd al over jullie? Gaan jullie minimeeten? Tofheid!![]()
Het grote boebiedoe neuklijstje deel 7quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was dat een fok! lijst, of 3FM lijst?
ontkennen is zinloos!quote:
Ze blijven maar ontkennen enquote:
quote:
Jamaar, je zei niet hier, dus misschien wel in een ander topicquote:
t leek me zo mooi, een 3fmfok-minimeet!quote:
Die zijn niet meer in mijn actieve topics te vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar, je zei niet hier, dus misschien wel in een ander topic
Misschien komt die er wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t leek me zo mooi, een 3fmfok-minimeet!
Ja, weer een droom in duigen enzo...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t leek me zo mooi, een 3fmfok-minimeet!
wij hebben toch al een minimeet gehad.quote:
Owja, is ook zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij hebben toch al een minimeet gehad.
Owquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die zijn niet meer in mijn actieve topics te vinden
was je het al vergetenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, weer een droom in duigen enzo...
quote:
en hoe was dat? is het een aanrader voor andere minimeeters?quote:
Ow jawelquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die zijn niet meer in mijn actieve topics te vinden
Actief is bij mij, aanwezig op de eerste paginaquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow jawel, alle topics waar je ooit hebt gereageerd staan erin
, behalve die naar achter de schermen verplaatst zijn
.
van mijn kant welquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en hoe was dat? is het een aanrader voor andere minimeeters?
quote:
jajaja, daar was ik al achter, maar vanaf de andere kant dan??quote:
Of hij moet ze natuurlijk in KEL of in KPD hebben gepost, dan kan ik ze ook niet zienquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow jawel, alle topics waar je ooit hebt gereageerd staan erin
, behalve die naar achter de schermen verplaatst zijn
.
Ik zei toch al dat 't gezellig was?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jajaja, daar was ik al achter, maar vanaf de andere kant dan??
ow kpd wel, kel kan ik ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij moet ze natuurlijk in KEL of in KPD hebben gepost, dan kan ik ze ook niet zien
Het staat ook nergens hier op fok!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij moet ze natuurlijk in KEL of in KPD hebben gepost, dan kan ik ze ook niet zien
Die sms over 3 dagen kan ze nu ook wel vergetenquote:
kunnen we dat lache niet weglaten op een minimeet?quote:
Vuk...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het staat ook nergens hier op fok!
Hehe, mexicaantje heeft laatst toegang aangevraagd omdat ik iets liet zien, je wil niet weten welke trauma's ze eraan over heeft gehoudenquote:
Dan sms ik haar wel, met een extra felicitatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die sms over 3 dagen kan ze nu ook wel vergeten.
Jamaar ik ben haast nooit sjachrijnig, lach veel. Maar als je dat niet prettig vindt, dan zet ik wel een sad-face op bij de meetquote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kunnen we dat lache niet weglaten op een minimeet?
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan sms ik haar wel, met een extra felicitatie.
dat dus.....ik ben niet van plan om mijn copulerende ikke of mijn lelijke lijf nakend online te gooien!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, mexicaantje heeft laatst toegang aangevraagd omdat ik iets liet zien, je wil niet weten welke trauma's ze eraan over heeft gehouden.
Ik heb er trouwens nog nooit gepost, alleen verbaast over wat sommige er (durven) posten.
Je hebt het perfecte gereedschap om daar iets aan te doen als ze begint te lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kunnen we dat lache niet weglaten op een minimeet?
welke meet???quote:Op maandag 24 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar ik ben haast nooit sjachrijnig, lach veel. Maar als je dat niet prettig vindt, dan zet ik wel een sad-face op bij de meet
Okquote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan sms ik haar wel, met een extra felicitatie.
huh?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt het perfecte gereedschap om daar iets aan te doen als ze begint te lachen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt het perfecte gereedschap om daar iets aan te doen als ze begint te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |