Wat fijn dat anderen ook zo hard moeten werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Muchachooo het volgende:
die stap waarbij je je pen/vinger weghaalt lukt mij nietzodra ik probeer te focussen op mijn beeldscherm zie ik weer 2 plaatjes.
heb het wel drie kwartier geprobeerd en nu heb ik hoofdpijn__!
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef The_Dean het volgende:
En over straps gesproken, ik pwn jullie allen:
[ afbeelding ]
lol ik zat tijdje te klooien maar als het eenmaal lukt gaat alles zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Deze lukte me heel goed, erg gaaf effect met het bladeren erachter:
[ afbeelding ]
Ssssstquote:
Dean heeft nog wel het een en het ander liggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand voor mij een afdankgitaar te koop, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen? Wil een keer een gitaar helemaal reviseren, en wil hier mee beginnen als begin projectje.
Geen gitaar spulquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand voor mij een afdankgitaar te koop, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen? Wil een keer een gitaar helemaal reviseren, en wil hier mee beginnen als begin projectje.
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar dat ga ik je niet aandoen.
dat je die nog niet hebt weggegooidquote:
Dat ding moet op de midwinterbarbecue.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef genakt het volgende:
[..]
dat je die nog niet hebt weggegooid
quote:
Hangt aan mijn muur jonge!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef genakt het volgende:
[..]
dat je die nog niet hebt weggegooid
You Bitch!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ding moet op de midwinterbarbecue.
What the...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Rpol het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van deze:
[ afbeelding ]
qua vorm dan
Heb nog wel een Phoenix STC-33 staan voor je... 5 tientjes. Of een Vester Stage Series Strat, 100 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef acidd91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |