honderd ongeveer ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Hoeveel overdrive/distortion pedalen hebben jullie gemiddeld op je bord?
1, tevens mijn enige pedaal atm.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef genakt het volgende:
[..]
honderd 25 ongeveer ?gt8 boss Me-50
Telt een bolletje kaas ook ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Die moet je uit je amp halenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou de .com erachter latenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
FF aangepast zo istie wat duidelijker
[ afbeelding ]
Maar niet alles is uit je amp te halen, een fuzz bijvoorbeeld wordt al best lastig heb ik zo het idee...quote:
Dat, icm met dat sterretje als o misschienquote:
Nee klopt ook wel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar niet alles is uit je amp te halen, een fuzz bijvoorbeeld wordt al best lastig heb ik zo het idee...
Van m'n fiets gevallen... Had ik vorig jaar ook, toen was precies hetzelfde botje links gebroken. Maar volgende week donderdag worden er weer foto's gemaakt; er is nog kans dat het niet gebroken is. Echt kut, heb ik net een Peavey 6505, kan ik er niet op spelenquote:
Dat is een van de redenen dat ik geen fiets heb. Kan ik er ook niet af vallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Van m'n fiets gevallen... Had ik vorig jaar ook, toen was precies hetzelfde botje links gebroken. Maar volgende week donderdag worden er weer foto's gemaakt; er is nog kans dat het niet gebroken is.
Daar weet ik wel wat op.quote:Echt kut, heb ik net een Peavey 6505, kan ik er niet op spelen
quote:
Hilversum, kom maar langs!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik geen fiets heb. Kan ik er ook niet af vallen.
[..]
Daar weet ik wel wat op.
Waar woon je? Kom ik hem morgen ophalen.
Ik geloof 50 euro per vierkante meter, fullcolor. Dan is het aan je formaat stickers hoeveel je uit een m2 haalt. Wij hebben 10x5cm stickers, dus hadden er zo'n 200...quote:
Ik heb al een mailtje gestuurd, thnxquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik geloof 50 euro per vierkante meter, fullcolor. Dan is het aan je formaat stickers hoeveel je uit een m2 haalt. Wij hebben 10x5cm stickers, dus hadden er zo'n 200...
Voor de zekerheid heel even navragen, maar je zit rond dat bedrag.
Moet ik er een paar opsturen? Kan je de kwaliteit checken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb al een mailtje gestuurd, thnx
Hey, die gozer heb ik wel eens gemeetquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[..]
Hilversum, kom maar langs!
[ afbeelding ]
Stuur maar een keer wat mee als we weer wat troep uitwisselenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik er een paar opsturen? Kan je de kwaliteit checken.
Ja, dat is wel zo, maar we hoeven nooit 1250 van die dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stuur maar een keer wat mee als we weer wat troep uitwisselen![]()
Ga morgen bestellen, vind het nog wat aan de dure kant, kan ze hier krijgen voor 90 euro voor 1250 van die dingen. Plakken ze misschien iets minder goed, maarja wel een hoop prijsverschil dan
Het is wel een beetje een player op Twitter hequote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef blckbb het volgende:
Ach we kunnen m altijd nog volgon
http://twitter.com/#!/Bradjarre
print24quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar we hoeven nooit 1250 van die dingen
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel kwaliteit
Misschien wel een idee, kan ik meer spammen, Zelfde shizzle als de TLFG stickers? Linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |