Spannend hoor, je zou toch denken dat ze zich klaarmaken...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef Vanyel het volgende:
En nog geen gerommel in huize Vanyel. Het enige dat hier gebeurd is, ie dat mijn borsten heel opeens nog groter (ik wist niet dat het kon) zijn geworden en ik nu voor het eerst in tijden klieren voel.
Maar of dat nou iets zegt?
Klinkt wellicht toch als fysieke voorbereidingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef Vanyel het volgende:
En nog geen gerommel in huize Vanyel. Het enige dat hier gebeurd is, ie dat mijn borsten heel opeens nog groter (ik wist niet dat het kon) zijn geworden en ik nu voor het eerst in tijden klieren voel.
Maar of dat nou iets zegt?
Dat weiger ik principieel te geloven. De grens van mijn lichaam is bereikt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Klinkt wellicht toch als fysieke voorbereiding
en straks... stuwing.... ze kunnen nóg groter![]()
Ik dacht dat ze zouden ontploffen.... stuwingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat weiger ik principieel te geloven. De grens van mijn lichaam is bereikt!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Een opsteker voor de zwangere dames: werkelijk al mijn zwangerschapskwaaltjes waren onmiddellijk na de bevalling verdwenen. Iemand nog behoefte aan een doosje Rennies?
En je energieniveau Claudia? wilde ik nog steeds aan je vragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Een opsteker voor de zwangere dames: werkelijk al mijn zwangerschapskwaaltjes waren onmiddellijk na de bevalling verdwenen. Iemand nog behoefte aan een doosje Rennies?
Als vanouds! Als ik deze week weer zou moeten beginnen met werken zou dat geen probleem zijn! Het is echt heel wonderlijk hoe snel ik me weer de oude voel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En je energieniveau Claudia? wilde ik nog steeds aan je vragen.
Ah top! Ik vind het toen zo'n typische ervaring dat je geacht wordt heel moe te zijn en dat ik echt bruiste (broos? bries??) van de energie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als vanouds! Als ik deze week weer zou moeten beginnen met werken zou dat geen probleem zijn! Het is echt heel wonderlijk hoe snel ik me weer de oude voel.
ja das ideaal inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me niet alleen lichamelijk maar ook psychisch ineens veel beter. Ik schreef eerder al dat ik liever met een reden wakker lag. Ik vind het heerlijk om 's nachts bezig te zijn met Lena (binnen het redelijke, vanzelfsprekend). En ik kan nu weer echt goed voor Ivan zorgen, dat is ook heel fijn. Het voelt als herwonnen terrein en ik denk niet dat ik dat zo gauw opgeef voor nog een kindje. Hier blijft het bij twee! Echt! Heus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah top! Ik vind het toen zo'n typische ervaring dat je geacht wordt heel moe te zijn en dat ik echt bruiste (broos? bries??) van de energie!
Is het heel raar om super zenuwachtig te zijn of er nog wel een baby zit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef seilram het volgende:
Claudia, wat heerlijk dat je je al zo voelt!
Ik had dat na de geboorte van Joep echt niet... maar goed, ik was ook behoorlijk wat bloed verloren, dan voel je je ook als een vaatdoek hahaha.
Ik mag echt niet klagen tot nu toe. Ik voel me prima, al zit mijn buik al wel een beetje in de weg als ik mijn veters wil strikken hahaha.
Cyntia, veel plezier met het hartje luisteren. Altijd leuk!
DML, wat naar van je rugpijn zeg! Ik heb dat altijd juist pas tegen de ochtend, dat ik wakker word van de pijn in mijn rug en niet meer fatsoenlijk kan liggen.
Ben nu 14 weken en 5 dagen. Mijn baarmoeder voel ik inderdaad wel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef seilram het volgende:
Hoever ben je? Je buik groeit in het begin ook niet zo hard. Je kunt wel voelen tot waar je baarmoeder reikt. Zachtjes op je buik drukken en als je ineens wat verder kunt drukken... dan zit dus net daaronder je baarmoeder.
En raar? Nee hoor, ik was bij mijn 1e zwangerschap ook iedere keer zenuwachtig of ze het hartje gingen vinden en of alles goed was. Nu heb ik dat eigelijk niet... komt denk ik omdat ik al een kindje heb wat ook veel tijd en aandacht eist. Ik kan er nu minder aan denken ofzo.
Lekker he? Dat de weken wat sneller gaan. Ik ben morgen 22 weken, sinds 13 weken vliegt de tijd voorbij, hoop dat dat bij jou ook zo blijft gaan. Dat is zoveel fijner vind ik dan die aanloop tot aan 12/13 weken. En mijn buik is ook heel veel gegroeid de afgelopen tijd, ik zie ieder week het verschil, het blijft bizar dat ie maar blijft groeien...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Aventura het volgende:
Vandaag 16 weken! Gaat ineens snel vind ik.
wordt het ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Vicky het volgende:
Dan word het echt tijd voor een nieuw matras...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |