nu voel ik me best oudquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Zokunen het volgende:
Het album Gangsta's Paradise, waarop ook de hit Too hot (over de gevaren van Aids) staat, kwam uit in 1996. best close
whhaha fan xddd das een fentilator int engels xDDquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent egt een fan van hem he xd xd
Ik wilde juist voor advocaat gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De eerste twee vallen wel af.Dan maar een beroemde acteur!
Dat kan heul nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe er dan wel een briefje van ¤3,47 bij.
jaja komt alquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt fobodinges nog niet geantwoord
Wacht het even af!quote:
nu je het zegt iksdeeeejquote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
whhaha fan xddd das een fentilator int engels xDD
Dan kan ik je gebruiken als ik een paparazzo zijn neus in zijn reet stop.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde juist voor advocaat gaan
[..]
Dat kan heul niet
[..]
jaja komt al
ik doelde op mijn faal fipoquote:
Slim plan, doen we !quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan kan ik je gebruiken als ik een paparazzo zijn neus in zijn reet stop.
I know, die is onnodigquote:
Danku, ben benieuwdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ok ok, ik draai straks wel even kale kano voor de mensen die hem nog niet hebben gehoord.
en mijn verzoekjenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ok ok, ik draai straks wel even kale kano voor de mensen die hem nog niet hebben gehoord.
whaha ja xDquote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus hijs egt fentilator van kid cudi he? xd
Liever mannen deo als okselvocht geur !quote:
The prayerrrrrrquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
Kid cudi is ook n baas, maar doe dan wel 'n goeie goeie nummer van hem:
Marijuana of Sky might fall ofzo!
Of Ghostquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
Kid cudi is ook n baas, maar doe dan wel 'n goeie goeie nummer van hem:
Marijuana of Sky might fall ofzo!
Ja maar het zit overal,quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Liever mannen deo als okselvocht geur !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister de laatste tijd veel Maino, ook chill!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Cypress hill - dr. Greenthumb past wel bij deze Dj, dus bij deze een request.
je hebt er weer eenquote:
Johan wedel - Whenever cudder is back ( Johan Wedel Re-touch)quote:
meh, teveel gangstaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd veel Maino, ook chill!
Aight1, joetjoep eens naar:quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd veel Maino, ook chill!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar het zit overal,
ik ben er mee ondergespoten, maar het ruikt wel lekker.
Gaat alleen niet weg.Ach ik ben ook wel eens uitgegaan met vrouwen deo all over me, gewoon negeren. (ik zou het anders zeggen, maar dan wordt het zo grof.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
die ga ik luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Johan wedel - Whenever cudder is back ( Johan Wedel Re-touch)
Das een house remix op Cudderisback![]()
doe er iets meequote:
die komt hiernaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aight1, joetjoep eens naar:
Maino - Floating ( niet heel nieuw, maar wel echt ziek nummer)
Ziek lange intro, eigenlijk 2 climaxen.. maar het is gewoon een bazen nummer!quote:
Ik probeer het te negerenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ik ben ook wel eens uitgegaan met vrouwen deo all over me, gewoon negeren. (ik zou het anders zeggen, maar dan wordt het zo grof.)
Geen zin in, jij blijft ook maar berichten sturen, terwijl ik vandaag voor het eerst in een week ofzo weer de moeite heb genomen om op al die berichten te reageren.quote:
Ja maar tochquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Beach het volgende:
ow kale kano is pas americano met andere tekst
HOU GVD JE MUIL IS EFFEquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef kutkabouter het volgende:
dit lied zouden ze kale kanker moeten noemen, dat is een stuk treffender
wel harde afwijzing ditquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen zin in, jij blijft ook maar berichten sturen, terwijl ik vandaag voor het eerst in een week ofzo weer de moeite heb genomen om op al die berichten te reageren.
Het komt wel weer over een aantal dagen.
Hé! .. m'n moeder is overleden aan kalequote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn huisgenootje vind het mooi.. nou staat hij hard
Ja, maar hij is al een stuk vaker gedraaidquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1e keer dat ik hem draai hoor, op verzoek.
Held van de dagquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef kutkabouter het volgende:
ja maar...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar jij blijft t ook maar melden.
Niks maar.quote:
Ran-D remix van Americano zou ik prettig vindenquote:
Hij is aan het puberen denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niks maar.
Ik praat hier toch ook al met je? Hoezo moet het daar dan ook nog? Beetje omslachtig allemaal.
Verder alles goed met je? je meds gehad enzo?quote:
door die pi weet ik nooit of je serieus bent of nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niks maar.
Ik praat hier toch ook al met je? Hoezo moet het daar dan ook nog? Beetje omslachtig allemaal.
Dan noemen we de volgende gewoon 409.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
Hoi? Mist topic 409 nou of was er een reden?
quote:
Die PI vergeet ik altijd te veranderenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
door die pi weet ik nooit of je serieus bent of nietmaargoed, je zal nu wel serieus zijn
druk heel even een keer op dat knopje links van de aquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HATERZ EN PRATERZ MAKEN DE KANO ALLEEN MAAR KALER
Nee gisterenavonds meds genomen met alcohol en dat mag nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Verder alles goed met je? je meds gehad enzo?
Gebeurd niks meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee gisterenavonds meds genomen met alcohol en dat mag niet
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
druk heel even een keer op dat knopje links van de a
Aaah, die wist ie gelukkig te vindenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
verklaart een hoopquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
druk heel even een keer op dat knopje links van de a
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hoefde hem maar 1 keer in te drukken a mattiequote:
Klopte de telling niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef sharr het volgende:
Oke de volgende is 409 en die daarna 416. Easy
that's what she saidquote:
that's what she saidquote:
mijn oom zei ook een keer dat het stoer was om kanker te gebruiken, 3 weken later overleed hij in een autoongelukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
[ONZ Radio] #409 Ik word er verschrikkelijk geil vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef sharr het volgende:
[..]
409 is een beetje kwijt geloof ik, maar ik weet niet of dat een reden heeft
Ik zie m er hier ook niet tussen staan http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef sharr het volgende:
[..]
409 is een beetje kwijt geloof ik, maar ik weet niet of dat een reden heeft
Ik had een keer een klasgenoot en die rookte wiet en drie dagen later was hij dood maar eigenlijk kwam dat niet door de wiet want hij was aangereden door een vrachtauto maar toch is wiet niet goed..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mijn oom zei ook een keer dat het stoer was om kanker te gebruiken, 3 weken later overleed hij in een autoongeluk
Doeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga nog een poging tot schrijven doen
tot later lieve mensjes![]()
Ging je dat niet al een uur geleden ofzo?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dagdag knetterquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik haat je graag en met veel plezierquote:
Waaaatquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #409 Ik word er verschrikkelijk geil van
Where is the love?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
ik haat je graag en met veel plezier
elke dag weer
Een pen wil altijd wel helpen bij het schrijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb ook al 1 paginaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ging je dat niet al een uur geleden ofzo?
Succes
Vreemdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Waaaat![]()
Hij staat toch niet bij statistieken bij laatste 10 topics?
Wel in de index van ONZ bij de slotjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Waaaat![]()
Dan is het goedquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
ik haat je graag en met veel plezier
elke dag weer
Kwam door Toon volgens mij! Omdat hij bij 404 de OP heeft weggehaald, vanaf 405 is 't een beetje 'n rommeltje geworden!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Waaaat![]()
Okequote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel in de index van ONZ bij de slotjes
Don't do drugs, mkay?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik had een keer een klasgenoot en die rookte wiet en drie dagen later was hij dood maar eigenlijk kwam dat niet door de wiet want hij was aangereden door een vrachtauto maar toch is wiet niet goed..
Ah okequote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kwam door Toon volgens mij! Omdat hij bij 404 de OP heeft weggehaald, vanaf 405 is 't een beetje 'n rommeltje geworden!
volgend jaar gaan we al doodquote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
over 100 jaar zijn we allemaal dood
Nee, voorspelling verkeerd geïnterpreteerd, was 2112 of 2120 ofzoquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
I've had the time of my life and I owe it all to sharr
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind dit nummer zo slecht dat de maker van mij part van een brug mag springen.
Oh maar die hoef ik niet,quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
behalve mijn haat heb ik ook nog liefde over
ssssttquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, voorspelling verkeerd geïnterpreteerd, was 2112 of 2120 ofzo
wij hebben een brugvoor ons huis die is 1 meter hoogquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind dit nummer zo slecht dat de maker van mij part van een brug mag springen.
Zo zo wel kieskeurig hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh maar die hoef ik niet,
ik ben al tevreden met je enorme haat
* kutkabouter gaat mee met mc-Piel een peuk doenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef mc-Piel het volgende:
oeff.. ik voel m'n ooraids weer opspelen! Ik ga maar eens even 'n peukje doen
Totzo enzulks
Share?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef Zokunen het volgende:
I swear this is aids, i had the aids of my life....
Wil je niet, ik kom je dan persoonlijk tegenhoudenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sssstt
eigenlijk wil ik gwn dood
Kid Cudi - the prayerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, vraag voor de laatste 3 minuten dan nog even snel een nummer aan
* sharr ookquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
* kutkabouter gaat mee met mc-Piel een peuk doen
JAN SMIT - VRIENDEN VOOR HET LEVENquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Bonkersquote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
geen zelfmoord natuurlijk, maar als je persoonlijk komt is het wel leuk lijkt mequote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil je niet, ik kom je dan persoonlijk tegenhouden
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef Snuf. het volgende:
OPGETYFT
[..]
JAN SMIT - VRIENDEN VOOR HET LEVEN
dat krijg je van zulke "muziek"quote:
'is het wel leuk lijkt me' zegt iequote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
geen zelfmoord natuurlijk, maar als je persoonlijk komt is het wel leuk lijkt me
Ja oke, het is wel een excuus..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat krijg je van zulke "muziek"
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'is het wel leuk lijkt me' zegt ie
?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef -Datdus- het volgende:
HAHAHA MENSEN DIE ROKEN hebben iig hun eigen urn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef -Datdus- het volgende:
HAHAHA MENSEN DIE ROKEN hebben iig hun eigen urn.![]()
![]()
![]()
linkjen faalquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Graseter het volgende:
http://translate.google.nl/#nl|en|wat%20doet%20mijn%20haan%20op%20uw%20ezel
HIE HIE HOE HOE HA HA
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geef me maar gewoon geen reden om langs te komen, oke?quote:
ik wil later in een asbak begraven wordenquote:
?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom je langs, ik heb geen redenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geef me maar gewoon geen reden om langs te komen, oke?
JA MAAR ALS WE KUT NUMMER OP HET EINDE DOEN LIJKT DE REST BETERquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef sharr het volgende:
Doe Bonkers, omdat Jan Smit gewoon kut is
Misschien. Ik ben donderdag in Amsterdam, als mn moeder niet meegaat kunnen we meetenquote:
Kid Cudi - The Prayer.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
Band of Horses - Funeral verkrachting?
Donderdag heb ik school tot 4:15 ben je er dan nog?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien. Ik ben donderdag in Amsterdam, als mn moeder niet meegaat kunnen we meeten
Verering.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
Band of Horses - Funeral verkrachting?
Dat is vroegquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Donderdag heb ik school tot 4:15 ben je er dan nog?
Hell yeah!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, dat waren mijn twee urenDJ Rock, ben je er klaar voor?
OKE BBQ WE WILLEN JE BEDANKEN VOOR 2 LUEKEN UURTJENSquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Is snel voorbij gegaanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:
Wat gaat DJ Rock draaien voor genre?Nee iedereen denkt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:
Wat gaat DJ Rock draaien voor genre?nee, je hoort het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE BBQ WE WILLEN JE BEDANKEN VOOR 2 LUEKEN UURTJENS
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is snel voorbij gegaan
Je muziek was tof
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je 4:30 zei, 's nachts dus.
owquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je 4:30 zei, 's nachts dus.
Hoow shit, dat is nog van in de tijd dat er geen haar onder m'n oksels groeide!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |