nu voel ik me best oudquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Zokunen het volgende:
Het album Gangsta's Paradise, waarop ook de hit Too hot (over de gevaren van Aids) staat, kwam uit in 1996. best close
whhaha fan xddd das een fentilator int engels xDDquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent egt een fan van hem he xd xd
Ik wilde juist voor advocaat gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De eerste twee vallen wel af.Dan maar een beroemde acteur!
Dat kan heul nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe er dan wel een briefje van ¤3,47 bij.
jaja komt alquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt fobodinges nog niet geantwoord
Wacht het even af!quote:
nu je het zegt iksdeeeejquote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
whhaha fan xddd das een fentilator int engels xDD
Dan kan ik je gebruiken als ik een paparazzo zijn neus in zijn reet stop.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde juist voor advocaat gaan
[..]
Dat kan heul niet
[..]
jaja komt al
ik doelde op mijn faal fipoquote:
Slim plan, doen we !quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan kan ik je gebruiken als ik een paparazzo zijn neus in zijn reet stop.
I know, die is onnodigquote:
Danku, ben benieuwdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ok ok, ik draai straks wel even kale kano voor de mensen die hem nog niet hebben gehoord.
en mijn verzoekjenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ok ok, ik draai straks wel even kale kano voor de mensen die hem nog niet hebben gehoord.
whaha ja xDquote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus hijs egt fentilator van kid cudi he? xd
Liever mannen deo als okselvocht geur !quote:
The prayerrrrrrquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
Kid cudi is ook n baas, maar doe dan wel 'n goeie goeie nummer van hem:
Marijuana of Sky might fall ofzo!
Of Ghostquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
Kid cudi is ook n baas, maar doe dan wel 'n goeie goeie nummer van hem:
Marijuana of Sky might fall ofzo!
Ja maar het zit overal,quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Liever mannen deo als okselvocht geur !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister de laatste tijd veel Maino, ook chill!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Cypress hill - dr. Greenthumb past wel bij deze Dj, dus bij deze een request.
je hebt er weer eenquote:
Johan wedel - Whenever cudder is back ( Johan Wedel Re-touch)quote:
meh, teveel gangstaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd veel Maino, ook chill!
Aight1, joetjoep eens naar:quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd veel Maino, ook chill!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar het zit overal,
ik ben er mee ondergespoten, maar het ruikt wel lekker.
Gaat alleen niet weg.Ach ik ben ook wel eens uitgegaan met vrouwen deo all over me, gewoon negeren. (ik zou het anders zeggen, maar dan wordt het zo grof.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
die ga ik luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Johan wedel - Whenever cudder is back ( Johan Wedel Re-touch)
Das een house remix op Cudderisback![]()
doe er iets meequote:
die komt hiernaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aight1, joetjoep eens naar:
Maino - Floating ( niet heel nieuw, maar wel echt ziek nummer)
Ziek lange intro, eigenlijk 2 climaxen.. maar het is gewoon een bazen nummer!quote:
Ik probeer het te negerenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ik ben ook wel eens uitgegaan met vrouwen deo all over me, gewoon negeren. (ik zou het anders zeggen, maar dan wordt het zo grof.)
Geen zin in, jij blijft ook maar berichten sturen, terwijl ik vandaag voor het eerst in een week ofzo weer de moeite heb genomen om op al die berichten te reageren.quote:
Ja maar tochquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Beach het volgende:
ow kale kano is pas americano met andere tekst
HOU GVD JE MUIL IS EFFEquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef kutkabouter het volgende:
dit lied zouden ze kale kanker moeten noemen, dat is een stuk treffender
wel harde afwijzing ditquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen zin in, jij blijft ook maar berichten sturen, terwijl ik vandaag voor het eerst in een week ofzo weer de moeite heb genomen om op al die berichten te reageren.
Het komt wel weer over een aantal dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |