Is toch nog steeds een nagel of wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Haque het volgende:
Hoe heet dan het stukje nagel wat net boven je vinger uitsteekt?
Weet ik niet? er is geen woord voor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is toch nog steeds een nagel of wat?
Je kunt niet vliegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Romanus het volgende:
Is er dan een woord voor schijten terwijl je vliegt?
Een faal.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Haque het volgende:
Hoe heet het dan als je je rug wilt krabben maar er net niet bij kunt?
Een maliequote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iemand die weet hoe het stukje plastic of metaal aan het uiteinde van een veter heet?
Een nestel! Ken je phineas&pherb!quote:
Een uitvinder!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hoe heet diegene die dat bedacht heeft dan?
Omg NEE! Ik kijk dat nooit maar toevallig ken ik die aflevering welquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een nestel! Ken je phineas&pherb!
Hoe noemde ze dat dan voordat iemand dat bedacht?quote:
Is het niet Ferb..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een nestel! Ken je phineas&pherb!
En dan Doofenschmirz niet noemenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Is het niet Ferb..
[ afbeelding ]
En Agent Perry
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En dan Doofenschmirz niet noemen
Je hebt m'n grapsel verpest, moatquote:
Jij mijn topic.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je hebt m'n grapsel verpest, moat
Bedoelde jequote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je hebt m'n grapsel verpest, moat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bedoelde jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, mijn grapsel ging over woorden, net als je topic!quote:Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dit topic is ook een Sesamstraatboek: http://issuu.com/emiledecock/docs/voorallesiseenwoord
Eckte kenners!quote:
almenou, ik wou slim overkomenquote:
doe je ookquote:
Natuurlijk weet ik dit, dat is een nestel. Hier is een heel lied over.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iemand die weet hoe het stukje plastic of metaal aan het uiteinde van een veter heet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |