L-E WAT DOE JEquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid af
Dan vraag je je moeder en dat doet geen pijn. Jankwijfquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan ik niet en dat doet boehoe.
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar dan komt het toch juist sneller terug?
Ik vond vooraan staan bij Never Say Die tour al pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan vraag je je moeder en dat doet geen pijn. Jankwijf
dat is best prima ja! En als je haren dan terug komen zijn het niet zulke harde stoppels, maar worden het zachte haartjesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.
Meeste mannen die ik ken scheren dat, heb nog nooit stoppeltjes gezien eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid af
Dude. Wij vrouwen doen het vaak zat. Oke. Ik heb de laatste tijd een beetje verzaakt en moet het echt weer eens een keer doen. Maar als het zoveel pijn doet, waarom plukken we dan elke keer bijna alles weg?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond vooraan staan bij Never Say Die tour al pijnlijk genoeg.
Maar goed dat ik geen monobrauw heb dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.
Ik wel.. ik irriteerde me er dood aan.. En elke keer maar smeken of ik het niet mocht epileren, maar dat jankwijf was bang dat ik m met mn pincet zou vermoorden ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Meeste mannen die ik ken scheren dat, heb nog nooit stoppeltjes gezien eigenlijk.
Den Haag ken ik niet goed. Maar Mary was leuk dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Erg leuk! Musicals zijn eigenlijk best primaAlleen den haag blijft natuurlijk wel een ongelooflijke rotstad!
Maar goed dat het uit is.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. ik irriteerde me er dood aan.. En elke keer maar smeken of ik het niet mocht epileren, maar dat jankwijf was bang dat ik m met mn pincet zou vermoorden ofzo
uhuh! en hoe was sytycd gister? en schaatsen met JJ?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Den Haag ken ik niet goed. Maar Mary was leuk dus.
Kan jij het niet een keer bij mij doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. ik irriteerde me er dood aan.. En elke keer maar smeken of ik het niet mocht epileren, maar dat jankwijf was bang dat ik m met mn pincet zou vermoorden ofzo
Dat is een waarheidquote:
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan jij het niet een keer bij mij doen.
Dus volgens jou kan ik gewoon veilig scheren voordat ik mijn huis uit ga?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Meeste mannen die ik ken scheren dat, heb nog nooit stoppeltjes gezien eigenlijk.
Dansen was GEWELDIG! Zooo verschrikkelijk mooi, ik zat steeds half te janken natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh! en hoe was sytycd gister? en schaatsen met JJ?
Wij hebben niks om over te klessebessen damequote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maa dan kenne we lekkah klessebesse meid.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hebben niks om over te klessebessen dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |