Ik vind mn eigen haarkleur te saai. Is ook al heeuuuuul lang geleden dat ik het helemaal in mijn eigen kleur heb gehadquote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel blij dat ik destijds m'n haar weer m'n eigen kleur heb laten kleuren. Wat een gekloot zeg. Al zou ik het wel graag weer een beetje caramelkleurig of lichtrossig willen kleuren, maar ik heb geen zin meer in gezeik.
Don't worry... Ook dat gaat kapotquote:
M'n eigen haarkleur is ook niet boeiend hoor, maar dat donkerrode stond me eigenlijk ook voor geen meterquote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind mn eigen haarkleur te saai. Is ook al heeuuuuul lang geleden dat ik het helemaal in mijn eigen kleur heb gehad
Het is nog een klein jongetje, dat kan je m niet kwalijk nemenquote:
Zonder arrogantie: Mij staat allesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen haarkleur is ook niet boeiend hoor, maar dat donkerrode stond me eigenlijk ook voor geen meterKaramel dan weer wel.
Adios vaarweltrustenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Accu van laptop is bijna leeg, op naar bed
Ik ben heel bleekquote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zonder arrogantie: Mij staat alles
Ik ben ook heel bleekquote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel bleekDus die fase met zwart/rood/paars haar was achteraf gezien een beetje gênant.
Slaap lekker.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Accu van laptop is bijna leeg, op naar bed
Kan je dan aan mn ouders vragen of ze een condoom willen gebruiken?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
Ik wil terug naar 1986. Toen het leven nog Fijn & Makkelijk was.
Ja, maar ik weet niet of ze zullen luisteren naar een kind van vijf.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dan aan mn ouders vragen of ze een condoom willen gebruiken?
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ze zullen luisteren naar een kind van vijf.
Sterker nog, ik was zo leuk, grote kans dat ze juíst vanwege mij dat condoom weg mikken. "Die van ons wordt ook zo geweldig!"
Totdat je werd geboren?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze dachten vroeger van mij ook dat ik schattig en leuk was
Nee.. Ik was echt heel schattig vroeger.. Grote ogen, blonde vlashaartjes enzoquote:
Ga maar naar het ziekenhuis danquote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef Graseter het volgende:
IK WOU EEN FOTO MAKEN VAN MIJN BAARDJEN EN HIER POSTEN MAAR IK BEN BLIND VANWEGE MIJN FLITS.
Jezus.. ga jij eens snel je bertbrauw fixenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Graseter het volgende:
Kut flits.Ik zie overal een stipje nou.
Ja dat is mijn enige probleem denk ik als ik naar Dromenvangertje ga.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezus.. ga jij eens snel je bertbrauw fixen
En je was net aan het knipperenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Graseter het volgende:
Kut flits.Ik zie overal een stipje nou.
Nee die flits ging aan dus mijn ogen gingen dicht.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je was net aan het knipperen
Epilerenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat is mijn enige probleem denk ik als ik naar Dromenvangertje ga.
Wat moet ik daar mee? #paniek
Scheren, gekkie!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat is mijn enige probleem denk ik als ik naar Dromenvangertje ga.
Wat moet ik daar mee? #paniek
Noem je dat een baard?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef Graseter het volgende:
IK WOU EEN FOTO MAKEN VAN MIJN BAARDJEN EN HIER POSTEN MAAR IK BEN BLIND VANWEGE MIJN FLITS.
Erg leuk! Musicals zijn eigenlijk best primaquote:
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid afquote:
L-E WAT DOE JEquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid af
Dan vraag je je moeder en dat doet geen pijn. Jankwijfquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan ik niet en dat doet boehoe.
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar dan komt het toch juist sneller terug?
Ik vond vooraan staan bij Never Say Die tour al pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan vraag je je moeder en dat doet geen pijn. Jankwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |