Wij hebben niks om over te klessebessen damequote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maa dan kenne we lekkah klessebesse meid.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hebben niks om over te klessebessen dame
Ja, gewoon doen. Wel met beleid, je moet TWEE GELIJKMATIGE wenkbrauwen over houden he.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dus volgens jou kan ik gewoon veilig scheren voordat ik mijn huis uit ga?
Ik heb altijd gelijk.quote:
Ogod.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen. Wel met beleid, je moet TWEE GELIJKMATIGE wenkbrauwen over houden he.
ooit. Als ik geld over heb. Wil ik ook leren om te gitarenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die had ik vandaag nog BESPIELT AUF MEINEN GITAAHR.
onmogelijk, daar je wenkbrauwen nooit gelijkmatig zijn.quote:
Daar ben ik van nature al mee gezegend.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Ja, gewoon doen. Wel met beleid, je moet TWEE GELIJKMATIGE wenkbrauwen over houden he.
Ik heb al dropjesquote:
Precies. Of je neusbrug moet tot halverwege je wang komen, dan telt deze regel weer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk, daar je wenkbrauwen nooit gelijkmatig zijn.
Potlood langs je neusbrug laten lopen. Alles wat daarbinnen valt ofzo moet weg.. ofzoiets
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik van nature al mee gezegend.
ssstquote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Of je neusbrug moet tot halverwege je wang komen, dan telt deze regel weer niet.
Ik ben aan het sparen voor een basgitaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ooit. Als ik geld over heb. Wil ik ook leren om te gitaren
Nee.. ik moet eerst zien te overleven in al mijn armoe, daarna komt de inkt, daarna nog meer inkt. daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna misschien mn rijbewijs en motorrijbewijs, daarna een nieuwe camera en een set en zo, en daarna een nieuwe klaptop en daarna misschien ooit een keer gitaarsjizzlequote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een basgitaar.
Koop een Macbook of Mac Mini (600 euro ofzo) daar zit Garageband op, daar zitten gratis gitaarlessen enzo in. Koop voor 50 euro op marktplaats een gitaar, ga naar een winkel waar ze instrumenten verkopen en laat er een nieuw setje snaren opzetten omdat de snaren op een goedkope gitaar kut zijn. VOILA.
Ik mag over een paar dagen een toets doen bij rijles en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. ik moet eerst zien te overleven in al mijn armoe, daarna komt de inkt, daarna nog meer inkt. daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna misschien mn rijbewijs en motorrijbewijs, daarna een nieuwe camera en een set en zo, en daarna een nieuwe klaptop en daarna misschien ooit een keer gitaarsjizzle
Ja. ik ben na 17 lessen gekaptquote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik mag over een paar dagen een toets doen bij rijles en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.
Je geld, wat doe je!?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. ik ben na 17 lessen gekapthad er geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |