Hadie goed edaan jonkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef Q. het volgende:
Als dat geen record was weet ik het ook niet meer.
Bankrekeningen openen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als ik al terug moet in de tijd, kan het dan een stuk langer terug in de tijd?
En meerdere keren?
Hey Joe, smiley overkill.. dat is pas irritant.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
over boeken gesproken: ik heb eindelijk m'n 16e en laatste deel uit de Deverry serie in huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit weekend was GOED om m'n hebberigheid te stillen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Deverryquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
over boeken gesproken: ik heb eindelijk m'n 16e en laatste deel uit de Deverry serie in huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit weekend was GOED om m'n hebberigheid te stillen![]()
zo doet iedereen hier wel eens irritant, get over it.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey Joe, smiley overkill.. dat is pas irritant.
Ga hem helemaal quoten, goed ideequote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
mees-ter-lijke seriequote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deverry
Klinkt goed
Noem je DAT al een smiley-overkill?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Wahahahaaha, right busy!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst op het Boekenfestijn twee boeken van Karin Slaughter gekocht, had alleen geen idee welke delen het waren. Het bleken deel 4 en 5 te zijn. Goed.
Was ik vorige week in A'dam, daar lagen meer boeken van mevrouw, maar nu wist ik nog niet wat deel 1 was. Dus op de gok een boek gekocht dat volgens de lijst met boeken voorin de eerste moest zijn. Het bleek deel 2 te zijn. Nu heb ik deel 1 en 3 ook maar in huis gehaald, als we toch bezig zijn. Nu hopen dat het ook goede boeken zijn
Op een YT link hoef je niet te klikken...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
zo doet iedereen hier wel eens irritant, get over it.
Dat verduidelijkt mijn punt alleen maar.quote:
Nou, die film over Wikileaks sla ik bij voorbaat al overquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, heb hier wel eens geroepen (net als op andere plaatsen) dat The Social Network me geen fuck aan lijkt. Vanmiddag gekeken, goeie film!
*download aanzet*quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, heb hier wel eens geroepen (net als op andere plaatsen) dat The Social Network me geen fuck aan lijkt. Vanmiddag gekeken, goeie film!
Heb deze gedownload, maar ben wel goed bezig geweest vandaag. Weer een stapel dvd's gehaald bij de FRS (3 voor 25).quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, die film over Wikileaks sla ik bij voorbaat al over
Ja, als je meer dan één dezelfde nodig hebt om jezelf uit te drukken dan is het inderdaad overkill.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Noem je DAT al een smiley-overkill?Je weet niet wat je mist.
op alle slakken zout leggen ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Op een YT link hoef je niet te klikken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
2012 is wel leuk voor een keer, the Hangover vond ik briljant, Kickass wil ik nog graag zien. Solomon kane ken ik volgens mij niet en Sherlock Holmes vond ik tof, heb ik in de bios gezien en heb hem laatst gekocht maar nog niet gekekenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb deze gedownload, maar ben wel goed bezig geweest vandaag. Weer een stapel dvd's gehaald bij de FRS (3 voor 25).
2012
Solomon Kane
The Hangover
Kickass
Sherlock Holmes
Dat ook natuurlijk.. Maar ook gewoon lekker genieten van de mooie stijlen uit verschillende tijdperken.. Kleding, kapsel, mannen...quote:
één van m'n aankopen van gisterquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OST is ook super. Niet zo super als die van TRON, maar ja, dat was dan ook Daft Punk.
Ik had er dus ook 1 nog niet gezegd, maar daar schaam ik me voorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2012 is wel leuk voor een keer, the Hangover vond ik briljant, Kickass wil ik nog graag zien. Solomon kane ken ik volgens mij niet en Sherlock Holmes vond ik tof, heb ik in de bios gezien en heb hem laatst gekocht maar nog niet gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik vond het een enorme slappe kutfilm eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het een enorme slappe kutfilm eigenlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind die acteur cool, zeker hoe hij hier de autist speeltquote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het een enorme slappe kutfilm eigenlijk
Ik heb nu the disappearance of Alice Creed gedownload.. leek me wel een goeiequote:
ben Genesis aan het kijken+luisteren, dus kan (of wil) ff niet luisteren wat je bedoelt, maar ik vind de "..and then i got in" passage wel heel erg gaaf.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind 8 Rinzler met daarna 9 The Game Has Changed echt zalig!
Mja, ik vond m gewoon erg slap.. De reden waarom ik beter ook geen trailers kan kijken, je verwacht teveelquote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind die acteur cool, zeker hoe hij hier de autist speelt
Ja dat sowieso. Maar die 2 nummers zijn hele bombastische opzwepende nummersquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben Genesis aan het kijken+luisteren, dus kan (of wil) ff niet luisteren wat je bedoeld, maar ik vind de "..and then i got in" passage wel heel erg gaaf.
b) is een slappe redenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een Pathé Unlimited Card nemen, maar a) de Pathé in Utrecht is niet zo boeiend en b) dan moet ik alleen naar de bios en dat komt een beetje nerdig over
ik liet 'm vanmiddag aan m'n broertje horen en die zei hetzelfde. Het nodigde hem ook meer uit om de film te kijken dan de trailer die hij (in Mexico) had gezien.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar die 2 nummers zijn hele bombastische opzwepende nummers
Sowieso vind ik die CD meer weghebben van klassieke muziek dan van dance
Serieus? Daar had ik van te voren iets van, meh, saaie film ws. Toch in de bios gaan kijken en ik zat regelmatig op het puntje van de stoel. Vond het erg gaaf dat ondanks dat het voorspelbaar als kut is, de filmmaker mij toch kon meeslepen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik vond m gewoon erg slap.. De reden waarom ik beter ook geen trailers kan kijken, je verwacht teveel![]()
Unstoppable vond ik ook een slappe kutfilm, waarschijnlijk om dezelfde reden
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ga posten in ONZ of PUB ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben in Engeland geweest, en ga over 2 weken in Nederlandquote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liet 'm vanmiddag aan m'n broertje horen en die zei hetzelfde. Het nodigde hem ook meer uit om de film te kijken dan de trailer die hij (in Mexico) had gezien.
nee, dat straalt zelfvertrouwen uitquote:
Ja maar dat heb ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, dat straalt zelfvertrouwen uit
ik de 31e met een goeie ( en mede nerd) vriend.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland geweest, en ga over 2 weken in Nederland
Ja, serieus, hij leek me echt goed, door de trailers... Vervolgens naar de bios gegaan met vriendin.. Noouuuuu.. ik viel bijna in slaap.. wat een tegenvaller vond ik dat.. niks niet spannends aan, alles was te voorspellen ook.. ik hou van films waarin het een grote verrassing is wat er gaat gebeuren..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Daar had ik van te voren iets van, meh, saaie film ws. Toch in de bios gaan kijken en ik zat regelmatig op het puntje van de stoel. Vond het erg gaaf dat ondanks dat het voorspelbaar als kut is, de filmmaker mij toch kon meeslepen.
Ik vind van niet..quote:
Ik heb het in de VS ook gedaan, maar daar had ik er geen problemen mee en kreeg ik allemaal chocola van een of andere Duitse Turk.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of wel, dikke boeien. Heb in Engeland ontdekt dat het heerlijk is, volle focus op de film
ik ook niet, maar dat houd ik mezelf gewoon voor als ik iets alleen ga doenquote:
Ik met broeder. Maar ja, die werkt ook in de ICTquote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik de 31e met een goeie ( en mede nerd) vriend.
Ben nu in de VS, VK en in Nederland geweest, maar Nederland blijft toch het fijnst. Bier en een pauzequote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het in de VS ook gedaan, maar daar had ik er geen problemen mee en kreeg ik allemaal chocola van een of andere Duitse Turk.
ik doe helemaal niks alleen, behalve op de bank hangen en Glee kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat houd ik mezelf gewoon voor als ik iets alleen ga doen
Uhm... ik heb zo'n card en wil best mee naar die van Utrecht of A'damquote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een Pathé Unlimited Card nemen, maar a) de Pathé in Utrecht is niet zo boeiend en b) dan moet ik alleen naar de bios en dat komt een beetje nerdig over
Snel tussendoor een nicotineshot nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben nu in de VS, VK en in Nederland geweest, maar Nederland blijft toch het fijnst. Bier en een pauze
goede vriend was manager en nu (o.a.) filmeditor. Ik verwacht veel ooh's, aah's en "zo doen ze dat" 'squote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik met broeder. Maar ja, die werkt ook in de ICT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem super (maar ja, kan nu nog genieten van het origineel). Muziek is gaaf, de 3D is zoals hij hoort (alleen wanneer nodig), Jeff is super!! (maar in True Grit nog superder), verhaal is ach, kan er mee door. Maar de visuals zijn om te smullen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Is TRON tof? Hij lijkt me alleen leuk vanwege Jeff Bridges die ze enorm strak en lekker hebben gemaakt.
Exact! Roken, nieuwe bier halen, plassen en weer zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snel tussendoor een nicotineshot nemen
Pauzequote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben nu in de VS, VK en in Nederland geweest, maar Nederland blijft toch het fijnst. Bier en een pauze
quote:
Ik drink eigenlijk nooit alcohol in de biosquote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact! Roken, nieuwe bier halen, plassen en weer zitten
Pauze is perfect, kan je meer bier kopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pauze
Ligt eraan bij welke film en hoe hard ik moet pissen en of het die tijd van de maand is
Ben zo vaak naar de sneak geweest (en andere films) dat ik precies kan zeggen wanneer de pauze is. Nou ja, een paar seconden voor de pauze danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pauze
Ligt eraan bij welke film en hoe hard ik moet pissen en of het die tijd van de maand is
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
BTW... alleen dingen doen is niet nerdig.... ik doe het ookIk ben ook een Nerd. En oud. En versleten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
De menselijke blaas kan rekken tot 2000~3000ml, kwestie van oefenen in je plas ophoudenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit alcohol in de bios![]()
En al helemaal geen bier.. Dan weet ik gewoon dat ik de hele film zit te knijpen omdat ik naar de wc moet
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What is understood,need not be discussed...
Maar je gaat ook regelmatig alleen naar de film met zo'n kaart? In Utrecht draait e niet zo veel in de Pathe, in A'dam wel (maar ja, daar heb je ook vier Pathe's ofzo)quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik heb zo'n card en wil best mee naar die van Utrecht of A'dam
Ik ben daar best goed in, maar het gaat best snel pijn doen bij mij..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De menselijke blaas kan rekken tot 2000~3000ml, kwestie van oefenen in je plas ophouden
'Mijn' bios verkoopt Italiaans ijsquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Pauze is perfect, kan je meer bier kopen.
Ik ga echt twee keer per dag naar de wc ofzo, maar ik moet altijd net als het niet kan.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De menselijke blaas kan rekken tot 2000~3000ml, kwestie van oefenen in je plas ophouden
Zolang ik geen bier drink hoef ik ook echt niet vaak, maar ik heb wel dagen dat ik wel 1000 keer naar de wc moet.. maar ook dagen waarbij ik maar 2x hoefquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt twee keer per dag naar de wc ofzo, maar ik moet altijd net als het niet kan.
GvEquote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben ook een Nerd. En oud. En versleten.
Niet? Ik plas zo'n 3~4x per dag.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt twee keer per dag naar de wc ofzo, maar ik moet altijd net als het niet kan.
In utrecht ga ik meestal alleen (ongeveer 1keer of 2 keer per maand .. soms doe ik op een dag meerdere filmsquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je gaat ook regelmatig alleen naar de film met zo'n kaart? In Utrecht draait e niet zo veel in de Pathe, in A'dam wel (maar ja, daar heb je ook vier Pathe's ofzo)
Het verschilt per dag, maar ik ben net voor de tweede keer geweestquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Ik plas zo'n 3~4x per dag.
Misschien toch maar zo'n kaart aanvragen danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In utrecht ga ik meestal alleen (ongeveer 1keer of 2 keer per maand .. soms doe ik op een dag meerdere films.... en als ik naar A'dam ofzo ga... probeer ik wel met meer te zijn
Er ligt een drolletje voor je hamster op de bankquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de viespeuk. Hij is helaas in mei overledenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er ligt een drolletje voor je hamster op de bank
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de viespeuk. Hij is helaas in mei overleden
Dat is toch nog best oud voor ratjes? Die hamster is helaas maar anderhalf gewordenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]bummer.. mja, die kleine beestjes worden niet oud he?
Mijn ratten zijn allebei ook vorig jaar overleden.. de een was 2 jaar 7 maanden en de ander op een paar dagen na 3 jaar..
Nu heb ik een Varkenpoesje
Ik heb daar die Metallica-cd van liggen ergensquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef stbabylon het volgende:
Toch raar dat ik elke keer bij Apocaliptica het volume naar het max schop... (zeker met Sandra Nasi)
Ja, daar zijn ze mee begonnen. 4 conservatorium kneusjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar die Metallica-cd van liggen ergens
Apocalipticaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef stbabylon het volgende:
Toch raar dat ik elke keer bij Apocaliptica het volume naar het max schop... (zeker met Sandra Nasic)
Ja, ze worden 2-3 jaar ongeveer geloof ik.. Maar beestjes worden bij ons vaak oudquote:Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch nog best oud voor ratjes? Die hamster is helaas maar anderhalf gewordenIk heb nu een nieuwe, sinds een maandje of twee, die staat op de andere foto.
Nooit live gezien helaas. Maar hun versie v Inquisition Symphonyquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Live gezien ooit op Lowlands, dat was met best veel oempf
Ff Rinzler en The Game Has Changed geluistert en ik snap wat je bedoelt.quote:
Nastic?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef stbabylon het volgende:
Toch raar dat ik elke keer bij Apocaliptica het volume naar het max schop... (zeker met Sandra Nasic)
Eh nee, Sandra Nasic (zoals er staat...), zangeres van Guano Apes.quote:
Je kan het altijd drie maanden uitproberen en dan als nog er weer mee stoppen.... maar ik ga eigenlijk best vaak....quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien toch maar zo'n kaart aanvragen dan
Ik heb em gedownload, ws. door de introquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ff Rinzler en The Game Has Changed geluistert en ik snap wat je bedoelt.
zijn nummer 7 en 8 op de CD overigens, niet 8 en 9.
Ik zit maar tijdelijk in Utrecht, nog iets minder dan 4 maanden, dus daarna heb ik er niks meer aanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan het altijd drie maanden uitproberen en dan als nog er weer mee stoppen.... maar ik ga eigenlijk best vaak....Lekker zo'n filmdagje
Ik heb die gewoon thuis, die filmdagjes. Gewoon op de bank, of van de films die ik heb opgenomen, of van de films die ik heb gedownload (heerlijk zo'n kabel tussen tv en laptopquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan het altijd drie maanden uitproberen en dan als nog er weer mee stoppen.... maar ik ga eigenlijk best vaak....Lekker zo'n filmdagje
Ik heb thuis de neiging om keihard in slaap te vallenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb die gewoon thuis, die filmdagjes. Gewoon op de bank, of van de films die ik heb opgenomen, of van de films die ik heb gedownload (heerlijk zo'n kabel tussen tv en laptop)
o... en waar je heen gaat, hebben ze geen pathe?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit maar tijdelijk in Utrecht, nog iets minder dan 4 maanden, dus daarna heb ik er niks meer aan
hier hetzelfde. Kabeltje tussen laptop en tvquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb die gewoon thuis, die filmdagjes. Gewoon op de bank, of van de films die ik heb opgenomen, of van de films die ik heb gedownload (heerlijk zo'n kabel tussen tv en laptop)
Eind feb in Stuttgart, Munchen of Frankfurt als je zin hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... die ja.... leuk leuk leuk.... heb alleen hun concert gemist.... volgens mij
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... en waar je heen gaat, hebben ze geen pathe?
dat is leuk film kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb thuis de neiging om keihard in slaap te vallen
kom overigens net deze tegen op steam: Ik weet alweer waar m'n geld naartoe gaatquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb em gedownload, ws. door de intro
Ja, niet handigquote:
Ja. Heerlijk is datquote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb thuis de neiging om keihard in slaap te vallen
Dan ben ik er wel heel goed inquote:
Verwarming aan, dekentje, lekker op de bank, en weg ben ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk is dat![]()
Maar ligt eraan hoe ik me oprol![]()
Als ik meer dan 1 dekentje over me heen heb liggen is de kans groot dat ik in slaap donder ja
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, niet handigBen vorige week nog in slaap gevallen bij How To Train Your Dragon.
Dat klinkt als m'n oudersquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja...de een valt in slaap en snurkt en de ander kan niet goed verder kijken door het gesnurt
1x gehad met Roadtrip (toch al tig keer gezien), dat ik in slaap was gevallen, weer wakker wordt en denk... huh, dit heb ik toch al gezien... was hij weer opnieuw begonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, niet handigBen vorige week nog in slaap gevallen bij How To Train Your Dragon.
Wel op lekkere banken iig.. bij mn ouders zou ik nooooooit op die bank in slaap kunnen donderenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verwarming aan, dekentje, lekker op de bank, en weg ben ik.
Ik word dan wakker met het menu dat voor de 5000e keer wordt afgespeeldquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x gehad met Roadtrip (toch al tig keer gezien), dat ik in slaap was gevallen, weer wakker wordt en denk... huh, dit heb ik toch al gezien... was hij weer opnieuw begonnen
Ik heb thuis een Fatboyquote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel op lekkere banken iig.. bij mn ouders zou ik nooooooit op die bank in slaap kunnen donderen
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen 10 minuten volgehouden
ik heb gewoon een zachte ikea plof bank en een zachte ikea plof fauteuilquote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb thuis een Fatboy![]()
Knalroze
Ziet er uit als een mooie placeholder tot DiaIII uitkomtquote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kom overigens net deze tegen op steam: Ik weet alweer waar m'n geld naartoe gaat
aflevering 11 van wat??quote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fuck.. Aflevering 11 binnen, rarbestand beveiligd met password.
hmm... daar ga ik zeker weten niet alleen heenrijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eind feb in Stuttgart, Munchen of Frankfurt als je zin hebt
Glee, seizoen 2quote:
Glee is tofquote:
ik kan de serie dan niet gezien hebben, maar wie is dat mooie ventje?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Glee is tof![]()
En de mensen hier zijn het niet eens met mijn keuze voor mannen, maar er zit een heeeel mooi ventje in
en mag ik weten waarom jij er nooit aan bent begonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook nooit aan begonnen.
mijn idee!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooie placeholder tot DiaIII uitkomt
Gewoon nooit aan toegekomenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik kan de serie dan niet gezien hebben, maar wie is dat mooie ventje?![]()
[..]
en mag ik weten waarom jij er nooit aan bent begonnen
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fuck.. Aflevering 11 binnen, rarbestand beveiligd met password.
Mark Salling (Noah Puckermann in Glee)quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik kan de serie dan niet gezien hebben, maar wie is dat mooie ventje?![]()
[..]
en mag ik weten waarom jij er nooit aan bent begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
ow, hier hetzelfde. alleen heb ik geen zus of ander familielid die ernaar kijktquote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon nooit aan toegekomenM'n zus kijkt er wel naar.
Ga ik wel aanschaffen. Ook even mijn broer, goede vriend en zijn broer poken. Allemaal grote Dia fansquote:
ik keek het al voor er ook maar sprake van was dat het in nl uitgezonden zou worden.. Vond het echt tof.. moest toen vervolgens keilang wachten op seizoen 2quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon nooit aan toegekomenM'n zus kijkt er wel naar.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mark Salling (Noah Puckermann in Glee)hm....die ziet er niet slecht uit, doet me enigzins denken aan onze oud bovenbuurman die pasgeleden is verhuisd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch niet helemaal mijn smaak met dat kale hoofdje![]()
ik kijk naar samantha who en ben afleveringen aan het inhalen van the closerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk naar True BloodBen laatst aan seizoen 3 begonnen. Er is zoveel wat ik wil zien en lezen en uiteindelijk zit ik de hele avond te fokken
Je hebt m liever met mohawk?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
hm....die ziet er niet slecht uit, doet me enigzins denken aan onze oud bovenbuurman die pasgeleden is verhuisd.
Maar toch niet helemaal mijn smaak met dat kale hoofdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Ik hou wel van de tondeuse koppies.. Maar lang haar vind ik ook vaak erg mooi
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt m liever met mohawk?nee, mohawk hoeft niet. Doe mij maar liever gewoon lang haar, stekeltjes of gewoon natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Ik hou wel van de tondeuse koppies.. Maar lang haar vind ik ook vaak erg mooi
Ja, hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee. Ik hou wel van de tondeuse koppies.. Maar lang haar vind ik ook vaak erg mooi
Ja, hoi. Wat is jouw kapsel vandaag?quote:
hoi...dat lied is gaafquote:
wat?quote:
Ik? Gewoon kort, as usual.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, hoi. Wat is jouw kapsel vandaag?
Klopt. jij was een grumpy persoon toch? maak het dan ook waarquote:
Gewoon kort.. always a bummerquote:
adios vaarweltrusten engelquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. jij was een grumpy persoon toch? maak het dan ook waar
quote:
Ja. daar heb ik nu toch niks meer aan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah,... lees 20 jaar geleden... toen had ik nog lang haar.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah,... lees 20 jaar geleden... toen had ik nog lang haar.
Het groeit nog steeds hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. daar heb ik nu toch niks meer aan?
Ja, maar tegen de tijd dat het weer lang is, is het grijs en ben je ergens achter in de 80quote:
Echt niet. Ik moet nog steeds om de 4 a 5 weken naar de kapper als ik het kort heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, maar tegen de tijd dat het weer lang is, is het grijs en ben je ergens achter in de 80
Dan ben je misschien tegen die tijd wel kaalquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet. Ik moet nog steeds om de 4 a 5 weken naar de kapper als ik het kort heb.
Neuh, dan was ik dat al ruim voor mijn 40e geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dan ben je misschien tegen die tijd wel kaal
Oh. Nou. Laat maar groeien danquote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, dan was ik dat al ruim voor mijn 40e geweest.
Ik ga nooit naar de kapperquote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog naar de kapper. Er zit er aan de overkant één, maar ik weet niet wat ik wil dus dat is best lastig nog
Dooie punten heb ik altijd, of het nou net geknipt is of niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt dooie punten en het piekt alle kanten op
Prima. 10 grijze haren kan ik nog wel mee levenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
En die 10 grijze haren die ik heb verf ik ook niet.
Dooie punten is bullshit, aangegezien haar per definitie dood is.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt dooie punten en het piekt alle kanten op
Gespleten punten, whatever Mike de Boer, of hoe die kapperhomo ook heten magquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dooie punten is bullshit, aangegezien haar per definitie dood is.
Dat had ik vroeger ook, mikte er drie pakjes in om het te verven en dan van die fijne blonde uitgroeiquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dooie punten heb ik altijd, of het nou net geknipt is of niet..
Pieken is het te stijl en lang voor. Maar ik wil het langer
Maar eerst weer een keer laten verven.. ik heb bijna meer uitgroei dan verf op het moment
Ik heb dan blond voor en zwart achter, dus ik heb donkere uitgroei voor en lichte uitgroei achterquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, mikte er drie pakjes in om het te verven en dan van die fijne blonde uitgroei
Mooi zo. Mijn baard is wel wat grijzer tho.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Prima. 10 grijze haren kan ik nog wel mee leven
Nou ja, het danst in ieder geval niet meerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dooie punten is bullshit, aangegezien haar per definitie dood is.
Ja, maar stoppeltjesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi zo. Mijn baard is wel wat grijzer tho.
Ik vind mn eigen haarkleur te saai. Is ook al heeuuuuul lang geleden dat ik het helemaal in mijn eigen kleur heb gehadquote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel blij dat ik destijds m'n haar weer m'n eigen kleur heb laten kleuren. Wat een gekloot zeg. Al zou ik het wel graag weer een beetje caramelkleurig of lichtrossig willen kleuren, maar ik heb geen zin meer in gezeik.
Don't worry... Ook dat gaat kapotquote:
M'n eigen haarkleur is ook niet boeiend hoor, maar dat donkerrode stond me eigenlijk ook voor geen meterquote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind mn eigen haarkleur te saai. Is ook al heeuuuuul lang geleden dat ik het helemaal in mijn eigen kleur heb gehad
Het is nog een klein jongetje, dat kan je m niet kwalijk nemenquote:
Zonder arrogantie: Mij staat allesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen haarkleur is ook niet boeiend hoor, maar dat donkerrode stond me eigenlijk ook voor geen meterKaramel dan weer wel.
Adios vaarweltrustenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Accu van laptop is bijna leeg, op naar bed
Ik ben heel bleekquote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zonder arrogantie: Mij staat alles
Ik ben ook heel bleekquote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel bleekDus die fase met zwart/rood/paars haar was achteraf gezien een beetje gênant.
Slaap lekker.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Accu van laptop is bijna leeg, op naar bed
Kan je dan aan mn ouders vragen of ze een condoom willen gebruiken?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
Ik wil terug naar 1986. Toen het leven nog Fijn & Makkelijk was.
Ja, maar ik weet niet of ze zullen luisteren naar een kind van vijf.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dan aan mn ouders vragen of ze een condoom willen gebruiken?
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ze zullen luisteren naar een kind van vijf.
Sterker nog, ik was zo leuk, grote kans dat ze juíst vanwege mij dat condoom weg mikken. "Die van ons wordt ook zo geweldig!"
Totdat je werd geboren?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze dachten vroeger van mij ook dat ik schattig en leuk was
Nee.. Ik was echt heel schattig vroeger.. Grote ogen, blonde vlashaartjes enzoquote:
Ga maar naar het ziekenhuis danquote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef Graseter het volgende:
IK WOU EEN FOTO MAKEN VAN MIJN BAARDJEN EN HIER POSTEN MAAR IK BEN BLIND VANWEGE MIJN FLITS.
Jezus.. ga jij eens snel je bertbrauw fixenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Graseter het volgende:
Kut flits.Ik zie overal een stipje nou.
Ja dat is mijn enige probleem denk ik als ik naar Dromenvangertje ga.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezus.. ga jij eens snel je bertbrauw fixen
En je was net aan het knipperenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Graseter het volgende:
Kut flits.Ik zie overal een stipje nou.
Nee die flits ging aan dus mijn ogen gingen dicht.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je was net aan het knipperen
Epilerenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat is mijn enige probleem denk ik als ik naar Dromenvangertje ga.
Wat moet ik daar mee? #paniek
Scheren, gekkie!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat is mijn enige probleem denk ik als ik naar Dromenvangertje ga.
Wat moet ik daar mee? #paniek
Noem je dat een baard?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef Graseter het volgende:
IK WOU EEN FOTO MAKEN VAN MIJN BAARDJEN EN HIER POSTEN MAAR IK BEN BLIND VANWEGE MIJN FLITS.
Erg leuk! Musicals zijn eigenlijk best primaquote:
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid afquote:
L-E WAT DOE JEquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid af
Dan vraag je je moeder en dat doet geen pijn. Jankwijfquote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan ik niet en dat doet boehoe.
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar dan komt het toch juist sneller terug?
Ik vond vooraan staan bij Never Say Die tour al pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan vraag je je moeder en dat doet geen pijn. Jankwijf
dat is best prima ja! En als je haren dan terug komen zijn het niet zulke harde stoppels, maar worden het zachte haartjesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.
Meeste mannen die ik ken scheren dat, heb nog nooit stoppeltjes gezien eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Noeeees... dat deed mijn ex ook nadat ik m continu Bert noemde.. verschrikkelijk van die stoppeltjes tussen je wenkbrauwen.. dat leid af
Dude. Wij vrouwen doen het vaak zat. Oke. Ik heb de laatste tijd een beetje verzaakt en moet het echt weer eens een keer doen. Maar als het zoveel pijn doet, waarom plukken we dan elke keer bijna alles weg?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond vooraan staan bij Never Say Die tour al pijnlijk genoeg.
Maar goed dat ik geen monobrauw heb dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
Je mag ook gaan waxen hoor. Blijft het zes weken weg. Succes, mien jong.
Ik wel.. ik irriteerde me er dood aan.. En elke keer maar smeken of ik het niet mocht epileren, maar dat jankwijf was bang dat ik m met mn pincet zou vermoorden ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Meeste mannen die ik ken scheren dat, heb nog nooit stoppeltjes gezien eigenlijk.
Den Haag ken ik niet goed. Maar Mary was leuk dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Erg leuk! Musicals zijn eigenlijk best primaAlleen den haag blijft natuurlijk wel een ongelooflijke rotstad!
Maar goed dat het uit is.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. ik irriteerde me er dood aan.. En elke keer maar smeken of ik het niet mocht epileren, maar dat jankwijf was bang dat ik m met mn pincet zou vermoorden ofzo
uhuh! en hoe was sytycd gister? en schaatsen met JJ?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Den Haag ken ik niet goed. Maar Mary was leuk dus.
Kan jij het niet een keer bij mij doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. ik irriteerde me er dood aan.. En elke keer maar smeken of ik het niet mocht epileren, maar dat jankwijf was bang dat ik m met mn pincet zou vermoorden ofzo
Dat is een waarheidquote:
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan jij het niet een keer bij mij doen.
Dus volgens jou kan ik gewoon veilig scheren voordat ik mijn huis uit ga?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Meeste mannen die ik ken scheren dat, heb nog nooit stoppeltjes gezien eigenlijk.
Dansen was GEWELDIG! Zooo verschrikkelijk mooi, ik zat steeds half te janken natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh! en hoe was sytycd gister? en schaatsen met JJ?
Wij hebben niks om over te klessebessen damequote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maa dan kenne we lekkah klessebesse meid.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hebben niks om over te klessebessen dame
Ja, gewoon doen. Wel met beleid, je moet TWEE GELIJKMATIGE wenkbrauwen over houden he.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dus volgens jou kan ik gewoon veilig scheren voordat ik mijn huis uit ga?
Ik heb altijd gelijk.quote:
Ogod.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen. Wel met beleid, je moet TWEE GELIJKMATIGE wenkbrauwen over houden he.
ooit. Als ik geld over heb. Wil ik ook leren om te gitarenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die had ik vandaag nog BESPIELT AUF MEINEN GITAAHR.
onmogelijk, daar je wenkbrauwen nooit gelijkmatig zijn.quote:
Daar ben ik van nature al mee gezegend.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Ja, gewoon doen. Wel met beleid, je moet TWEE GELIJKMATIGE wenkbrauwen over houden he.
Ik heb al dropjesquote:
Precies. Of je neusbrug moet tot halverwege je wang komen, dan telt deze regel weer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk, daar je wenkbrauwen nooit gelijkmatig zijn.
Potlood langs je neusbrug laten lopen. Alles wat daarbinnen valt ofzo moet weg.. ofzoiets
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik van nature al mee gezegend.
ssstquote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Of je neusbrug moet tot halverwege je wang komen, dan telt deze regel weer niet.
Ik ben aan het sparen voor een basgitaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ooit. Als ik geld over heb. Wil ik ook leren om te gitaren
Nee.. ik moet eerst zien te overleven in al mijn armoe, daarna komt de inkt, daarna nog meer inkt. daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna misschien mn rijbewijs en motorrijbewijs, daarna een nieuwe camera en een set en zo, en daarna een nieuwe klaptop en daarna misschien ooit een keer gitaarsjizzlequote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een basgitaar.
Koop een Macbook of Mac Mini (600 euro ofzo) daar zit Garageband op, daar zitten gratis gitaarlessen enzo in. Koop voor 50 euro op marktplaats een gitaar, ga naar een winkel waar ze instrumenten verkopen en laat er een nieuw setje snaren opzetten omdat de snaren op een goedkope gitaar kut zijn. VOILA.
Ik mag over een paar dagen een toets doen bij rijles en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. ik moet eerst zien te overleven in al mijn armoe, daarna komt de inkt, daarna nog meer inkt. daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna nog meer inkt, daarna misschien mn rijbewijs en motorrijbewijs, daarna een nieuwe camera en een set en zo, en daarna een nieuwe klaptop en daarna misschien ooit een keer gitaarsjizzle
Ja. ik ben na 17 lessen gekaptquote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik mag over een paar dagen een toets doen bij rijles en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.
Je geld, wat doe je!?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. ik ben na 17 lessen gekapthad er geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |