Geef het ID van de speler maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef vanpers het volgende:
Ben je bereid een openingsbod te doen van 1.5 miljoen?
Zou ik ook heel vreemd vinden inderdaad, met mijn voornaam aangesproken worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is ongebruikelijk om mensen op het forum met hun voornaam aan te spreken.
Sowieso ook omdat niet iedereen de voornaam kent van iedereen.
Jouw nick en naam zijn dan vrijwel hetzelfde. Possie, Flap en ik bijvoorbeeld helemaal niet...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zou ik ook heel vreemd vinden inderdaad, met mijn voornaam aangesproken worden.
Ik heb ze open staan. Roep maar als er wat bij moet.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef vanpers het volgende:
Ik ben aan het bieden, hou ze er beide even bij dan
Ik heb nog 20 te gaan, afhankelijk van hoeveel FVP post. Er komt een aardige verschuiving aan de komende maand in ieder geval denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet nog een 200 posts ongeveer om in de top 10 posters te komen.
Het was ook niet heel serieus of zo hoor...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jouw nick en naam zijn dan vrijwel hetzelfde. Possie, Flap en ik bijvoorbeeld helemaal niet...
Ik heb alleen naar die van Drasss tegenover de nummer 10 gekeken...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog 20 te gaan, afhankelijk van hoeveel FVP post. Er komt een aardige verschuiving aan de komende maand in ieder geval denk ik.
Drass gaat de afgelopen maanden dan ook wel heel hard hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar die van Drasss tegenover de nummer 10 gekeken...
Hij staat niet voor niets bovenaan qua post de laatste 31 dagen...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Drass gaat de afgelopen maanden dan ook wel heel hard hoor
Daar komt bij dat ie nog maar sinds juni actief is, die streeft er nogal wat voorbij zoquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij staat niet voor niets bovenaan qua post de laatste 31 dagen...
Ook nog inderdaad. Waar wat meer veelposters is wel leuk ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar komt bij dat ie nog maar sinds juni actief is, die streeft er nogal wat voorbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |