Ik kan mijn wekker zetten.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:15 schreef vanpers het volgende:
Heb het verhaal hierboven al eens uitgelegd weet niet of je dat gelezen hebt?
Gaat erom dat ik een speler wil hebben die om 11.23 afloopt.
Wil zo laat mogelijk mijn speler op de lijst zetten, dus weet niet of je tegen die tijd kan?
Niet eens zo onterecht me dunkt.. Dat geouwehoer met wel middenveld pakken en dan nauwelijks een fatsoenlijke aanval op de been brengen mag best eens afgestraft wordenquote:
Ik werk van 07.30 tot 16.00. Maar ik zet mijn wekker zodat ik niet vergeet op die speler te bieden.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha wat voor tijden heb jij dan.
Ik hoop dat je er iets over 11 bent.
Denk er over om mijn CM die ik spits laat spelen te koop te zetten, maar dan alleen als ik allebei de spelers die ik je heb laten zien binnen kan halen. Het moeilijkste zal de winger worden waar al 2 teams op geboden hebben die veel geld hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
Wie ga je eigenlijk nog meer te koop zetten vanpers?
Je mag me trouwens wel Jeroen noemenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
Wie ga je eigenlijk nog meer te koop zetten vanpers?
Het is ongebruikelijk om mensen op het forum met hun voornaam aan te spreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je mag me trouwens wel Jeroen noemen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmmm. Het vorige topic is trouwens op de 2e plaats gekomen qua snelheid van volraken...
Je moet nog een 200 posts ongeveer om in de top 10 posters te komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Drassss het volgende:
[..].. nu kunnen we het weer rustig aan doen.
Oh dat moet deze week dus wel lukkenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet nog een 200 posts ongeveer om in de top 10 posters te komen.
Als je zo door gaat wel ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh dat moet deze week dus wel lukken
Die zal nooit meer ingehaald worden hehe.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je zo door gaat wel ja.
En possie is over de 10.000 posts heen.
Haha ja okeej dat is ook weer zo, alleen soms is het makkelijker.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is ongebruikelijk om mensen op het forum met hun voornaam aan te spreken.
Sowieso ook omdat niet iedereen de voornaam kent van iedereen.
Flap toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben allang blij dat ik mn eigen voornaam weet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |