abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2011 @ 16:39:59 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91804528
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij is misschien wel eerlijk tegen over zichzelf... maar niet tegen Heidy en Susan. :N Ik heb hem van begin of aan een gluiperd gevonden.Richard zei tegen Annemiek gisteren aan tafel ik vind je een lekker ding of zoiets.
Die "ik zie, ik zie wat jij niet ziet.... een lekker ding" opmerking was tegen Diana, die later bij dat dagje uit zo verontwaardigd was dat ze amper aandacht van hem kreeg.

Trouwens... als er tussen de speeddate en de logeerweek ook dat kennismakingsdagje nog zit, waar er van de 5 dames weer 2 moeten afvallen, dan is Richard die week wel heel druk geweest :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 januari 2011 @ 16:41:36 #277
30252 Soempie
Procreating
pi_91804617
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Als de regels duidelijk stellen dat je NIET afspreekt, en je doet dat toch, hoe kun je dan niets kwaads in de zin hebben?
Het is gewoon valsspelen. En hij dacht dat hij er wel mee weg zou komen.
Ik geloof dat iedereen weleens spontaan iets doet waarvoor je je achteraf wel voor je kop kunt slaan. Zonder dat je dus vooraf denkt: ik ga dit zo en zo aanpakken, gnagnagna.

Dus, hij vindt Heidy en Annemieke leuk en Susan ook wel. Begint te bellen, van het een komt het ander en voor je het weet zit je in een lastig parket.

Ik zeg niet dat het zo gegaan is, maar ik zeg ook niet dat hij voor het telefoontje dit al allemaal uitgedacht had met de meest oneerlijke bedoelingen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 24 januari 2011 @ 16:43:28 #278
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91804719
Ja dat zei ie toen ook tegen Diana ...maar gisteren ook tegen Annemieke dacht ik.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:47:07 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91804912
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat zei ie toen ook tegen Diana ...maar gisteren ook tegen Annemieke dacht ik.
Hij zei gisteren (tegen Annemiek) dat hij het op de speeddate ook al tegen haar gezegd had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 januari 2011 @ 16:59:30 #280
331857 ieris
Geen fratsen, dat scheelt
pi_91805652
En weer heeft de KRO het voor elkaar dat we volgende week weer kijken ;) Mooie uitzending, ik blijf het ergens toch wel geniale televisie vinden met af en toe behoorlijk simpele mensen.
Annemarie vind ik maar een geval apart, die weet volgens mij écht niet wat ze ermee aan moet. Het viel me mee dat ze nog geen iene-miene-mutte deed toen ze daar zo aan tafel zaten.
Ja en de Richard story.. ik vind het wel grappig, alhoewel het natuurlijk niet echt tactisch is. Vond dat ie er zelf wel vrij makkelijk over deed, dat ie het wel tot het eind zo wilde volhouden.
Wat betreft Gijsbert, daar gaat het allemaal wel goed denk ik, Marcel blijft een rare kwakzalver en bij Frank vind ik het inmiddels behoorlijk saai.
pi_91805678
Ik vind dat er hier wel heel veel conclusies getrokken worden zonder dat iemand iets weet. Niemand weet waarom hij Heidi heeft gebeld. Misschien wilde hij ze gewoon alledrie wel even bellen om wat te vragen over het logeerweekend, maar durfde hij Soezen niet te bellen omdat Engels door de telefoon moeilijk voor hem is. Misschien belde hij Heidi wel gewoon om te vragen of ze worst in groene saus mee wilde brengen.

Tja en dat jullie dachten dat Heidi zijn keuze was en niet Annemieke, dan heb je denk ik niet goed gekeken, voor mij was dat echt wel duidelijk dat het ontzettend klikte met Annemieke en dat zij het ging worden.

Ik denk nog steeds dat Annemieke ineens zo wazig deed omdat ze nu betrapt was met de camera's er op dat ze met Richard had afgesproken. Hoe denk je dat dat over zal komen bij Heidi en Soezen?
  maandag 24 januari 2011 @ 17:00:45 #282
30252 Soempie
Procreating
pi_91805732
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat er hier wel heel veel conclusies getrokken worden zonder dat iemand iets weten. Niemand weet waarom hij Heidi heeft gebeld. Misschien wilde hij ze gewoon alledrie wel even bellen om wat te vragen over het logeerweekend, maar durfde hij Soezen niet te bellen omdat Engels door de telefoon moeilijk voor hem is. Misschien belde hij Heidi wel gewoon om te vragen of ze worst in groene saus mee wilde brengen.

Tja en dat jullie dachten dat Heidi zijn keuze was en niet Annemieke, dan heb je denk ik niet goed gekeken, voor mij was dat echt wel duidelijk dat het ontzettend klikte met Annemieke en dat zij het ging worden.

Ik denk nog steeds dat Annemieke ineens zo wazig deed omdat ze nu betrapt was met de camera's er op dat ze met Richard had afgesproken. Hoe denk je dat dat over zal komen bij Heidi en Soezen?
Helemaal mee eens.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 24 januari 2011 @ 17:12:48 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91806417
Mwah... ik denk niet dat er zo'n drama van zou zijn gemaakt (door de KRO) als hij alleen maar had gebeld om te vragen of ze haar eigen dekbedhoes meeneemt.

Het was juist het "heeft Richard met Heidy gebeld en met Annemiek afgesproken" wat tot drama verheven werd, en dan gaat het vast niet om alleen maar een onschuldig telefoontje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 24 januari 2011 @ 17:26:14 #284
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91807228
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik geloof dat iedereen weleens spontaan iets doet waarvoor je je achteraf wel voor je kop kunt slaan. Zonder dat je dus vooraf denkt: ik ga dit zo en zo aanpakken, gnagnagna.

De kérn van dit hele programma is dat de ontmoetingen op TV komen. Dat is de esséntie van BzV, geen toevallige bijkomstigheid, nee de absolute voorwaarde. En reken maar dat de KRO de regels héél goed inpepert en nog eens herhaalt en nogmaals checkt of iedereen het begrepen heeft.

Iedereen doet wel eens iets stoms ja, maar dit is alsof je je aanmeldt voor "Help mijn man is Klusser", en intussen alvast een aannemer in je huis aan het werk laat gaan. "Oeh ja, van het een kwam het ander, gut wat stom achteraf." :+
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 24 januari 2011 @ 17:30:07 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_91807422
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Duderella het volgende:

[..]

De kérn van dit hele programma is dat de ontmoetingen op TV komen. Dat is de esséntie van BzV, geen toevallige bijkomstigheid, nee de absolute voorwaarde. En reken maar dat de KRO de regels héél goed inpepert en nog eens herhaalt en nogmaals checkt of iedereen het begrepen heeft.

Iedereen doet wel eens iets stoms ja, maar dit is alsof je je aanmeldt voor "Help mijn man is Klusser", en intussen alvast een aannemer in je huis aan het werk laat gaan. "Oeh ja, van het een kwam het ander, gut wat stom achteraf." :+
:D

Ik denk dat het ook niet in zijn karakter zit om zich van die regels iets aan te trekken of daar heel erg bij stil te staan. Had z'n dochter hem ook niet opgegeven?
  maandag 24 januari 2011 @ 17:32:10 #286
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91807500
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat er hier wel heel veel conclusies getrokken worden zonder dat iemand iets weet. Niemand weet waarom hij Heidi heeft gebeld. Misschien wilde hij ze gewoon alledrie wel even bellen om wat te vragen over het logeerweekend, maar durfde hij Soezen niet te bellen omdat Engels door de telefoon moeilijk voor hem is. Misschien belde hij Heidi wel gewoon om te vragen of ze worst in groene saus mee wilde brengen.

ik had ook begrepen dat hij Heidy niet zou kiezen, die vond hij te overheersend de aandacht opeisen
pi_91807546
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

:D

Ik denk dat het ook niet in zijn karakter zit om zich van die regels iets aan te trekken of daar heel erg bij stil te staan. Had z'n dochter hem ook niet opgegeven?
Dat is toch geen argument?
Als ik gewoon een agressief persoon zou zijn mag ik dan at random mensen gaan slaan?
Nee
Karakter is een ding maar je aan gemaakte afspraken houden geld voor iedereen gewoon
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_91807582
De liefde kent geen regels.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 24 januari 2011 @ 17:36:32 #289
30252 Soempie
Procreating
pi_91807693
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is toch geen argument?
Als ik gewoon een agressief persoon zou zijn mag ik dan at random mensen gaan slaan?
Nee
Karakter is een ding maar je aan gemaakte afspraken houden geld voor iedereen gewoon
Wat wil je nou? Ik heb toch al gezegd dat hij het niet had moeten doen? :')

Ik zeg alleen dat ik het me goed voor kan stellen dat het zo gegaan is. Daarmee wil ik het nog niet goed praten. Ik wil er alleen ook geen belachelijke vergelijkingen bij halen en er een groot drama van maken, want dat laatste is het niet. Stom? Ja. Menselijk? Ja.
  maandag 24 januari 2011 @ 17:37:47 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_91807757
En het levert wel leuke tv op en verhitte discussies hier. :D
pi_91808004
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Ik heb toch al gezegd dat hij het niet had moeten doen? :')

Ik zeg alleen dat ik het me goed voor kan stellen dat het zo gegaan is. Daarmee wil ik het nog niet goed praten. Ik wil er alleen ook geen belachelijke vergelijkingen bij halen en er een groot drama van maken, want dat laatste is het niet. Stom? Ja. Menselijk? Ja.
oh dat heb ik dan gemist (ik ben aan het leren, dit is allemaal gewoon ouderwets gesog)

Naja ik vind stom persoonlijk wat zwak uitgedrukt
Je tekent toch een contract en zo... Dan gewoon doen wat je daarin nadrukkelijk verboden word vind ik eigenlijk gewoon ontzettend oneerlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 24 januari 2011 @ 17:45:35 #292
30252 Soempie
Procreating
pi_91808145
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh dat heb ik dan gemist (ik ben aan het leren, dit is allemaal gewoon ouderwets gesog)

Naja ik vind stom persoonlijk wat zwak uitgedrukt
Je tekent toch een contract en zo... Dan gewoon doen wat je daarin nadrukkelijk verboden word vind ik eigenlijk gewoon ontzettend oneerlijk
Ja, daar heb je wel gelijk in. Stom is ook wat zwak uitgedrukt.

Ik ben wel benieuwd naar volgende week in elk geval. :9
pi_91808396
Misschien houdt Heidy niet van boswandelingen >:O
Persoonlijk zou ik er helemaal iebelig van worden als die man met zijn nasale stem en zijn enge ogen mij een lekker ding zou noemen. Maar ik heb dan ook niet geschreven *O*
pi_91809289
Hehe, Die Jose (bij boer Gijsbert) komt oorspronkelijk uit Eemnes, en in dit boerengat hier, gaan er verhalen dat ze uit zichzelf opstapt..
Daarbij wint die MILF dus..
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_91809598
Spoilers zijn best lastig inderdaad.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91810009
Straks bij dwdd, Yvon, Hans Beerenkamp (redacteur NRC), Jos en Dycke over Richard
pi_91810351
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef kvd het volgende:
Straks bij dwdd, Yvon, Hans Beerenkamp (redacteur NRC), Jos en Dycke over Richard
Zijn die nog steeds bij elkaar? :)
  maandag 24 januari 2011 @ 18:39:44 #298
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91810649
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef strontboer het volgende:

[..]

Zijn die nog steeds bij elkaar? :)
Nee, ze komen rollebollend de studio binnen en maken het af met een pot ruzie aan tafel. 8)7 :+
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91810740
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nee, ze komen rollebollend de studio binnen en maken het af met een pot ruzie aan tafel. 8)7 :+
Oooh, dus als je niet meer bij elkaar bent, heb je gelijk ruzie :?

:')
pi_91811679
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:41 schreef strontboer het volgende:

[..]

Oooh, dus als je niet meer bij elkaar bent, heb je gelijk ruzie :?

Ik vond 't anders ook een vrij retorische vraag van jou..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')