QFT.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef Silenus het volgende:
Kansloos om jezelf als vrouw voor te doen op datingsites.
Als je zon afschuw hebt voor je eigen geslacht dan word je toch een vrouw silenus?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef Silenus het volgende:
Kansloos om jezelf als vrouw voor te doen op datingsites...alsof je dat nodig hebt om te beseffen dat veel mannen sukkels zijn.
Liever niet, dankzij types als jij is het juist voor mij zo makkelijk om vrouwen te versieren. Waarvoor dank!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je zon afschuw hebt voor je eigen geslacht dan word je toch een vrouw silenus?
Als het van andere moet afhangen zou ik me al schamen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Liever niet, dankzij types als jij is het juist voor mij zo makkelijk om vrouwen te versieren. Waarvoor dank!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef Silenus het volgende:
Kansloos om jezelf als vrouw voor te doen op datingsites...alsof je dat nodig hebt om te beseffen dat veel mannen sukkels zijn.
Als je van de verkeerde kant bent, zal al die aandacht je inderdaad zeker bevallen Skele Wiewou.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Joh,weinig mis mee om het eens van een andere kant te bekijken.
Kon je niets beter bedenken?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je van de verkeerde kant bent, zal al die aandacht je inderdaad zeker bevallen Skele Wiewou.
Ik zou er de aandachtspanne niet voor hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je van de verkeerde kant bent, zal al die aandacht je inderdaad zeker bevallen Skele Wiewou.
ontopic: Mijn RP abonnement loopt over tien minuten af. Ga het maar niet verlengen, ten eerste heb ik een leuk schatje ontmoet bij mijn date afgelopen weekend en ten tweede heb ik nu wel ruim voldoende lijntjes lopen voor op de reservebank. En die heb ik allemaal maar tijdig overgeheveld naar mijn mail adres.
Daar lees je nooit wat over ; als je een leuke date hebt gehad, hoe hou je die andere lijntjes warm genoeg dat je interessant blijft en koud genoeg dat ze geen date eisen binnen een paar dagen? Men, moeilijk joh.
Dude, je lijkt er echt een complete studie van gemaakt te hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef macondo het volgende:
ontopic: Mijn RP abonnement loopt over tien minuten af. Ga het maar niet verlengen, ten eerste heb ik een leuk schatje ontmoet bij mijn date afgelopen weekend en ten tweede heb ik nu wel ruim voldoende lijntjes lopen voor op de reservebank. En die heb ik allemaal maar tijdig overgeheveld naar mijn mail adres.
Daar lees je nooit wat over ; als je een leuke date hebt gehad, hoe hou je die andere lijntjes warm genoeg dat je interessant blijft en koud genoeg dat ze geen date eisen binnen een paar dagen? Men, moeilijk joh.
Vrouwen zeuren nooit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je lijkt er echt een complete studie van gemaakt te hebben.
Ik pleur gewoon alle binnengekomen emailadressen in m'n msn zonder er direct wat mee te doen.
En als ik dan op een dag behoefte heb aan een date voor het weekend, kijk ik wie er online zijn en spreek ik de meest aantrekkelijke aan.
P.S. Voor de mensen die nu direct beginnen te miepen dat het oh zo oppervlakkig is
Je leert iemand sowieso pas echt kennen tijdens de date, dus wat dat betreft zijn alle internet-dates bij voorbaat al oppervlakkig.
P.P.S. Voor alle msn-contacten die via google in dit topic terecht kwamen en bovenstaande wel oppervlakkig vinden; block me direct even, ik heb namelijk een hekel aan zeurende vrouwen.
Je zegt dat vaak. Niet dat ik het er niet mee eens ben, integendeel; het is alleen alsof je het niet eens bent met de zwaartekracht of zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:44 schreef kastanova het volgende:
P.P.S. Voor alle msn-contacten die via google in dit topic terecht kwamen en bovenstaande wel oppervlakkig vinden; block me direct even, ik heb namelijk een hekel aan zeurende vrouwen.[/sub]
Bedankt voor de tip, als ik mijn voorkeur ooit verleg naar breezers dan weet ik wat me te doen staat..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:44 schreef kastanova het volgende:
Dude, je lijkt er echt een complete studie van gemaakt te hebben.
Ik pleur gewoon alle binnengekomen emailadressen in m'n msn zonder er direct wat mee te doen.
En als ik dan op een dag behoefte heb aan een date voor het weekend, kijk ik wie er online zijn en spreek ik de meest aantrekkelijke aan.
Waarschijnlijk is die kerel dan out-of-your-league. Daar houden ze namelijk rekening mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Beetje stom dat die oneliners versturen zoveel credits kost.. die heb ik toch niet
Moet je ijverig gaan chatten, dan krijg je credits.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Beetje stom dat die oneliners versturen zoveel credits kost.. die heb ik toch niet
Ja inderdaad, immers uitsluitend breezers maken gebruik van msn...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, als ik mijn voorkeur ooit verleg naar breezers dan weet ik wat me te doen staat..
Nah, wat weinig mensen weten is dat ik het vrouwelijke geslacht juist dáárom zo interessant vind eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:51 schreef Garisson72 het volgende:
Je zegt dat vaak. Niet dat ik het er niet mee eens ben, integendeel; het is alleen alsof je het niet eens bent met de zwaartekracht of zo.
Dat maak jij er van. Ik beweer nergens dat alleen breezers gebruik maken van msn, en al evenmin dat iedereen met msn een breezer is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja inderdaad, immers uitsluitend breezers maken gebruik van msn...
.....
Ik kreeg gister een: "Fieut Fieuw, en nog iets er achter aan" Wat weet ik niet meer.. Moest wel lachen toen ik hem las.. Nu worden er elke keer berichtjes over een weer gestuurd als ik of hij offline zijn schiet lekker opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je ijverig gaan chatten, dan krijg je credits.
Wat is de leukste oneliner die jullie hebben gehad?
En de achterlijkste? Vooral de achterlijkste even melden aub.
Zeggen ze tegen jou jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef macondo het volgende:
Dat maak jij er van. Ik beweer nergens dat alleen breezers gebruik maken van msn, en al evenmin dat iedereen met msn een breezer is.
Wel hebben alle breezers msn (dat is onderdeel van het stereotype). De vrouwen van een datingsite met wie ik date hebben nauwelijks msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |