Nou das amper meer een tent te noemen dan tochquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ze hebben dus ook een eigen toilet en eigen douche
Puur omdat je daar dus in het donker niet meer uit je tent mag
Ik kijk mediumquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
En Lee is zeker weer uit een of ander kut programma![]()
quote:
Enger dan een olifant?quote:
Ik ben geen hijquote:
Je hebt het dus niet van een vreemdequote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt he, wat een gup. Mijn vader had het ook niet door, die twee maanden
Lee wie? Toch niet Christopher Lee?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Lee dood?![]()
Ja dat vonden zij dus ookquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou das amper meer een tent te noemen dan toch
Ja jij kwam ertussendoor posten, tutquote:
Oh shut itquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet van een vreemde*Kuchbadeendjekuch*
Ja, dat begin ik nu ook te denken.quote:
Over 50 jaar ja.quote:
Dan moet je maar op tijd postenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja jij kwam ertussendoor posten, tut
Nou nee, maar werkend bij een Rotterdams artiestenbureau heb je wel eens met hem te makenquote:
Dan moet jij niet op de seconde gelijk met mij posten jaquote:
Hap.quote:
Ik Fringequote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaah ik ga zo the Jewel of the Nile kijken![]()
Ja nou eh... altijd als ik irl niet hap krijg ik te horen "ben je ongesteld ofzo, chagrijn?" Dus ik hab maar gewoonquote:
It's a HABit.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou eh... altijd als ik irl niet hap krijg ik te horen "ben je ongesteld ofzo, chagrijn?" Dus ik hab maar gewoon
Het is echt een goede seriequote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Fringe is van de makers van de X-Files he?
Ik vraag me nog steeds af of ik dat zou moeten gaan kijken es
Waren ze er nu alweer af ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
Zit je linkjes van Adele te luisteren Greys, heb wel goed moeten zoeken ze waren allemaal weer foetsie.
Ik?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaaaaa Fringe is echt heel gaaf
Jij gaat Walter echt heel leuk vinden
Ik kan Walter niet loskoppelen van LOTRquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaaaaa Fringe is echt heel gaaf
Jij gaat Walter echt heel leuk vinden
Dat was geen miskoop he?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waren ze er nu alweer af ja?
Maar wat een supernummers he?
Die heb ik nooit gezien maar je hebt Walter nu al voor me vernaggeld, thnxquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan Walter niet loskoppelen van LOTR
Nee, dat was alles behalve een miskoopquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was geen miskoop he?
Morgen komt de nieuwe Duffy voor me op kantoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien maar je hebt Walter nu al voor me vernaggeld, thnx
Ze komen er net zo hard weer op gelukkig, zit nu set the rain on fire te luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waren ze er nu alweer af ja?
Maar wat een supernummers he?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Ml , zoek ff Rumour Has It op.
En koop die cd gewoon
Zou goed kunnenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Chico loopt ook al de hele dag te spelen, tis zeker bejaardenrevivaldag?
Als je m vandaag besteld bij BOL hejje geen verzendkostenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik moet morgen 5 kwartier rijden dus ik koop hem op mijn mobiel
Die cd koop ik daarna wel
Nope de bejaarde hier ligt gewoon OUTquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Chico loopt ook al de hele dag te spelen, tis zeker bejaardenrevivaldag?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou goed kunnenSjefke vond het helemaal een beetje "eng", die verstopte zich in de krabpaal
Ik ben dan altijd bang dat het zn laatste opleving is en hij straks dood gaat
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je m vandaag besteld bij BOL hejje geen verzendkosten
Had je zijn jeugd dan zo goed verstopt?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in de reclame-pauzes mn meubels aan het verslepen
En Nelis vindt meteen zn 2e jeugd, ging net met het stoffer en blik spelen toen ik aan het vegen was
Jeuj, jij maakt er echt een feestje van elke keer he?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net zijn kadootjes in mn tas gedaan, krijgt ie morgen op kantoor
Ik ook, ik heb nog nooit zo veel doelloos gestofferdquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daarom filmde ik Chico ook maar weer toen ie net zo lekker los ging in de gang.
Ik geniet van elke opleving
Mannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Zo, bank verplaatst
Heeeeeeeeeeeel handig, 1 kat erop die commentaar geeft op je gesleep, en 1 kat die steeds tussen bank en muur ging lopen
ja hequote:
Doe je goedquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
hij zit bij de badge voor afdruk voor de expo die we binnenkort hebben
ja idd, bijna een platte Nelisquote:
En hij is al zo skinny!quote:
Ja, ik wil het klaar hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hij is al zo skinny!![]()
![]()
Je maakt er geen halve werk van he? In je eentje de bank verslepen.En, hoe bevalt het nieuwe uitzicht?
quote:
Nee dus. Ik word ook nog gebeld en vond het stom om dat telefoontje vanuit bed te beantwoorden.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dus. Ik word ook nog gebeld en vond het stom om dat telefoontje vanuit bed te beantwoorden.![]()
Want anders had ik er al om 10 uur ingelegen denk ik.
Je hebt de PM kapot gemaakt zie ik nu.quote:
Doe eens een derde?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt de PM kapot gemaakt zie ik nu.Ik ga een tweede poging doen.
Ik heb maar een nieuw bericht gemaakt. Thank gawd voor copy-paste, want ik had ook nog het werk telefoontje er tussendoor.quote:
Slaap lekkerquote:
Die had ik al gezienquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
OMG.
Ben en Dean Saunders deden mee aan Songfestival 2003. Filmpje!
Ja dat welquote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zag hem nu pas
Echt af-grij-se-lijk, dat nummer
Geweldig hoe hij Walternate speelt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt een tof personage, dat zeker
Laat Ben volgend jaar maar naar het Eurovisie gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat welMaar het feit dat ze meededen vind ik wel cool
Dit was natuurlijk Strega, maar ook de felicitaties van Pagan!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef Pagan het volgende:
Hoera, hoera, hoera voor Chico en Baloe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat het maar onwijs oude, wijze hondenmannen mogen worden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes vandaag met je tentamenquote:Op maandag 24 januari 2011 07:43 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik droomde net dat ik veel te laat kwam voor mijn tentamen dus geloof dat ik maar meteen op ga staan
Opaatjequote:Op maandag 24 januari 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Baloeloe, jij ook van harte![]()
Aaaaaahwquote:Op maandag 24 januari 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Baloeloe, jij ook van harte![]()
Haring haal ik sowieso want daar issie gek opquote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Oognip het volgende:
Aaahw wat liefZie hem genieten
Wat krijgt ie voor zijn verjaardag? Was dat niet haring of zo?
Das lief, zal ie blij mee zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haring haal ik sowieso want daar issie gek opEn ik denk ook wat zalm
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt in al die jaren nog nooit zo een helse ochtend gehad op kantoor als vanochtend
Klanten en collega'squote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Honden, collega's of klanten? (Of een combinatie daarvan
)
Volle maan geweest of zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klanten en collega's![]()
Echt, mensen die op maandagochtend al om 8.15 vreselijk tekeer gaan aan de telefoon![]()
En dan blijven bellen want dat ze om 10.00 teruggebeld worden is niet vroeg genoeg ja!
En dan bij de derde keer schreeuwend aan mij vragen "doe jij tegen alle klanten zo?"
"nee, maar we hebben ook zelden klanten die zo tegen mij doen mevrouw"
![]()
En dan de vierde keer belt dr man, met excuses, dat zn vrouw zo onbeschoft is![]()
En dat is nog maar 1 van de vele vele vele incidenten van de dag , tot nu toe
Djinni is een apart geval, als halfwild kitten van een paar weken door iemand meegenomen uit Dubai, de eerste 18 maanden in de flat iedere nacht tussen ons in op het kussen geslapen en toen gingen we verhuizen. Een huis waar ze buiten kon.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef Oognip het volgende:
Oh en wat fijn van Djinni, Pagan en Strega! Dat had ik nog niet eens gelezenKan me voorstellen hoe blij jullie dan geweest moeten zijn als ze opeens weer voor de deur staat
Zo te lezen is Djinni zeker een apart geval! Ik begrijp dat ze nu bijna niet meer binnenkomt? Wel jammer lijkt me, maar helaas niets aan te doen. Zo te horen heeft ze iig een heerlijk leven en kan ze lekker doen en laten wat ze wilquote:Op maandag 24 januari 2011 11:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Djinni is een apart geval, als halfwild kitten van een paar weken door iemand meegenomen uit Dubai, de eerste 18 maanden in de flat iedere nacht tussen ons in op het kussen geslapen en toen gingen we verhuizen. Een huis waar ze buiten kon.![]()
Toen kwam het wilde karakter naar boven. Soms komt ze iedere dag thuis eten, soms zie je haar dagen niet, zoals nu, alleen duurde het nu wel erg lang.
En dan ga ik 's avonds met de honden lopen en dat staat ze me op te wachten, ze laat zich naar huis dragen, lekker lui, stopt zich helemaal vol op de veranda, in huis wil ze niet meer, dan scheld ze de andere katten nog even behoorlijk verrot en dan gaat ze weer. Op naar de volgende keer.![]()
Ze kwam eens thuis met een gebroken dijbeen, een keer met een kapotte staart->amputatie, na haar sterilisatie heeft ze alle hechtingen eruit gesloopt waardoor haar darmen er uitpuilden en zo had ze nog wat ongelukjes.
Die verliest op een dag een dispuut met een vos of zo iets en komt dan nooit meer terug, ondertussen is ze weldoorvoed van alle muizen (ze jaagt niet op vogels) en glanst van gezondheid.
Het is niet anders.
Suc6!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |