Ik al googlenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hel...
Waar ik dus yep schreef en weer werd gecorrigeerd. Hij is vandaag fanatiek (of ik slordig).
Liefst speklappen, maar dat is denk ik geen optie. Dan gehakt, afhankelijk van de kookzin los of in balletjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
Wat voor vlees zou je dan doen? Klinkt goed![]()
Dat klinkt erg lekker, ik houd sowieso wel van kool, is dat een specifiek recept?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
Wat voor vlees zou je dan doen? Klinkt goed
Wijn mag niet (wil ik ook niet).
ik eet nu dus witte kool, gewokt/gesmoord in kerrie met gerookte kipreepjes en stukjes walnoot.
![]()
Ja euh nee eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker, ik houd sowieso wel van kool, is dat een specifiek recept?
Thx. Binnenkort maar eens op tafel zettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja euh nee eigenlijk.
Olie in pan, met kerriepoeder. Mixen. Kool erbij, roeren beetje wokken.
Scheut water er bij, deksel op de pan, even laten staan (roeren af en toe).
Reepjes kip er in (gerookt, dus die zijn gaar). Dat laat je nog een minuutje meeverwarmen.
Gehakte noten er bij, roeren en opdienen.
Nee hoor, dat is niet ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Vanyel het volgende:
En is het heel erg dat ik enorm kan genieten van in stukjes gesneden voorgekookte bieten, al dan niet met zilveruitjes, met een dressing met notenolie? Doe ik wel vaker als lunch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |