Ik al googlenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hel...
Waar ik dus yep schreef en weer werd gecorrigeerd. Hij is vandaag fanatiek (of ik slordig).
Liefst speklappen, maar dat is denk ik geen optie. Dan gehakt, afhankelijk van de kookzin los of in balletjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
Wat voor vlees zou je dan doen? Klinkt goed![]()
Dat klinkt erg lekker, ik houd sowieso wel van kool, is dat een specifiek recept?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
Wat voor vlees zou je dan doen? Klinkt goed
Wijn mag niet (wil ik ook niet).
ik eet nu dus witte kool, gewokt/gesmoord in kerrie met gerookte kipreepjes en stukjes walnoot.
![]()
Ja euh nee eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker, ik houd sowieso wel van kool, is dat een specifiek recept?
Thx. Binnenkort maar eens op tafel zettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja euh nee eigenlijk.
Olie in pan, met kerriepoeder. Mixen. Kool erbij, roeren beetje wokken.
Scheut water er bij, deksel op de pan, even laten staan (roeren af en toe).
Reepjes kip er in (gerookt, dus die zijn gaar). Dat laat je nog een minuutje meeverwarmen.
Gehakte noten er bij, roeren en opdienen.
Nee hoor, dat is niet ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Vanyel het volgende:
En is het heel erg dat ik enorm kan genieten van in stukjes gesneden voorgekookte bieten, al dan niet met zilveruitjes, met een dressing met notenolie? Doe ik wel vaker als lunch.
De worst prakken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik als mijn vrouw de rode kool met de aardappelen prakt.
Dat doet ze nadat ze de worst over de lengte open gesneden heeft en daarna ook geprakt.
* lezzer is een vakjeseter.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik als mijn vrouw de rode kool met de aardappelen prakt.
Dat doet ze nadat ze de worst over de lengte open gesneden heeft en daarna ook geprakt.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Qebbel het volgende:
Jij moet toch helemaal niet afvallen??
Waar is iedereen toch? Of is er al een klein V-tje op komst??
Ik weet niet precies hoe zwaar ik ben, maar ik zou niet verbaasd zijn als het 80+ was. En natuurlijk zit daar een stuk spiermassa bij, maar ik kan in bijna geen enkele oude broek meer. En dat wil ik weer terug. Ik heb een mooie leren broek waar ik neit meer in pas dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Qebbel het volgende:
Echt?! Ik dacht dat jij echt vet dun was!
Moet je hem wel aankunnenquote:
Af en toe ben je best een schatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Vanyel het volgende:
AH kabeljauw? Dan hoeft het niet eens aan jou gelegen te hebben.
En jij ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Qebbel het volgende:
Ja maar een supermarkt kabbeljauw (lees kweekvis) is verdomde lastig om 'gewoon te bakken'! Die valt totaal uit elkaar! Daarom kun je die beter in de oven doen (of grill!) voor het bakeffect, of e magnetron voor een zachte garing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |