Dat dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Neuh eigenlijk niet. Meestal vissen als schol, forel, tonijn en makreel. En rauwe of gerookte zalm
En haring
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben gebeld! 16feb Sollicitatiegesprek!!!!!!
quote:
Is je vrouw niet thuis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht (nee, niet serieus) aan andere dingen waarvan ze zeggen dat t de bevalling kan opwekken.
En vindt zij dat niet raar als er dan een 14-jarige jouw bevalling op komt wekken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef Vanyel het volgende:
Jawel hoor, maar die is druk aan het klussen.
Yep.quote:
Ik denk het. Daar houden ze geloof ik nogal van bij KLMquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En vindt zij dat niet raar als er dan een 14-jarige jouw bevalling op komt wekken?
Uit de magnetron? Brrrrrr.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef lezzer het volgende:
"pak jij even wat saucijzenbroodjes extra mee uit de magnetron" ?
Ik denk niet dat ze een echte oven aan boord van zo'n vliegtuig hebben, jij wel?quote:
Rollenspellenquote:Wel typisch trouwens om rollenspel te laten doen door 2 kandidaten. Je zou dan toch verwachten dat ze daar een acteur voor inhuren.
Vond ik wel zo prettig de keren dat ik dat deed.
Ja en dadelijk is het ook nog zo dat de ene wel doorgaat, maar de ander niet. Je hoort het meteen! Ik vind rollenspelen wel ok hoor, verder. En ik snap het doel ervan ook wel! Waarom heb jij dat moeten doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uit de magnetron? Brrrrrr.
Wel typisch trouwens om rollenspel te laten doen door 2 kandidaten. Je zou dan toch verwachten dat ze daar een acteur voor inhuren.
Vond ik wel zo prettig de keren dat ik dat deed.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Qebbel het volgende:
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Qebbel het volgende:
Ook voor sollicitaties.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Qebbel het volgende:
Ja en dadelijk is het ook nog zo dat de ene wel doorgaat, maar de ander niet. Je hoort het meteen! Ik vind rollenspelen wel ok hoor, verder. En ik snap het doel ervan ook wel! Waarom heb jij dat moeten doen?
Ik post de foto's van de hechtingen wel als het zover isquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef Nizno het volgende:
En de rest (de bevallingsgesprekken) laat ik netjes aan me voorbij gaan...
lijkt me leuk.... net als die lijken in 3d in een Rotterdams museum...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik post de foto's van de hechtingen wel als het zover is
Zit het in een warmhoudtray dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Qebbel het volgende:
Saucijsjes, magnetron?
Dan worden ze keihard! Vroeger had je trouwens nog een hele keuken aan boord en stonden de stewardessen gewoon verse biefstukken te bakken voor de business class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |