abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:21:35 #251
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91945819
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erop? Maar wel O+

Ik vind t zo knap als mensen zelf dingen maken.
Wat leuk :D Ik vind die details altijd zo leuk. Het radiootje en de zonnebril bijvoorbeeld.
pi_91945880
Ja dat maakt het ook leuk. Helaas verpest ik t meestal bij het gezichtje :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:55:29 #253
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_91947370
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erop? Maar wel O+

Ik vind t zo knap als mensen zelf dingen maken.
O+ O+ O+ wat tof!
Knoei
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:00:44 #254
78666 muts88
goedgemutst
pi_91947603
Oke, excuus dan voor de foute Pipoos info ;)
*niet Enschedese maar Oldenzaalse is :+

Bertus Workel ga ik onthouden!
pi_91951546
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Stefanie ik las dat je een hoofd als een nijlpaard had _O-

Haha :')
pi_91952214
:W het is hier heel druk geweest. ik een paar dagen ziek, en nu manlief ziek en ik weer volop aan het werk...
ik kan wel het eerste cadeautje laten zien, dat is klaar. ik heb het al wel laten zien aan degene voor wie het is, maar ik heb het nog niet gegeven. over een paar weken zien we elkaar, en dan neem ik het mee...

nou, ra ra, voor wie zou het nou zijn? :P
pi_91952280
Mijn deken in progress:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:55:03 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_91952391
Haaksbergen hier ;)

Overigens heeft Haaksbergen gelukkig zijn eigen winkeltje met benodigdheden :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91953087
Whoop! In Leiden (Breestraat) is er Saskia geel *O* en barbieroze *O* . Er zijn ook 2 soorten Ella geel. Dus morgen na je tentamen even langs? :)
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91953819
Muck, kan je het lijstje van de swap even updaten aub?

StefanieV
Spiegelei
Daste
EsseEi
Muck
Lyssa
mijsje
antartica
Herfstblad
Ophelia
-Marjo-

Dank je wel!
pi_91953959
Wat is de deadline? Of eigenlijk meer, wanneer kunnen we de lootjes verwachten? ;)
pi_91954740
Half februari zou ik de lootjes trekken, zodat mensen nog tijd hebben om mee te doen :-)
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:42:03 #263
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_91954773
Vertel me meer over de nieuwe swap???
Vorige swap was al aan de gang toen ik hier begon met posten, misschien dit keer wat meer geluk? :P

Ik heb echt al ongeveer een maand niets meer gehaakt. Geen zin, geen inspiratie. Misschien kan een swap daar wat verandering inbrengen. Mits niet te snel en niet te duur...
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_91955128
TD: niet veel over te vertellen, je hebt tijd tot half februari om in te schrijven, ik dacht versturen rond half april, dus 8 weken om iets te maken. Thema is lente/voorjaar/pasen dacht ik ;-) Oja rond de 15 euro dacht k

Meedoen met de swap is een pb'tje sturen naar mij met je e-mail :-)
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:51:17 #265
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_91955254
Oke, dan denk ik er nog even over na. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:51:44 #266
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_91955280
Is de 15 euro incl verzenden?
pi_91955540

nummer 5! Kleuren zijn niet helemaal passend, het is een bordeuxrood/donker roze met lichtgroen.

En TD de 15 euro is richtlijn, ik zal ook vooral veel wol gebruiken die ik al in huis heb. Het is meer de bedoeling dat het niet oploopt tot heel veel geld en dat de ander iets kleins krijgt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:03:32 #268
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_91955815
Ik en m'n goedkope wibra wol, dan zou ik heel wat kunnen maken, zelfs incl verzendkosten. :+

ja, ik zat even te denken. Ik heb in februari nog een termijn collegegeld en in mei nog een termijn. April er tussenin. Ik heb nu al wat geld gespaard voor de komende termijnen... dus in theorie moet het financieel gezien wel lukken halverwege april. (ja, ook over 15 euro moet ik even nadenken of het kan :P)

Nu nog bedenken of ik de inspiratie en zin kan opbrengen voor een swap. maar daar heb ik ook nog even de tijd voor.

oh en Lyssa ik zag net je eendjes sleutelhangers.. erg leuk :D :D nummer 5 ook weer O+ hoeveel ga je er maken?
pi_91955952
Wow zeg, wat schrijven jullie veel en snel ;-))

Ben ook bezig met een deken van granny squares, maar denk dat dit wel een jarenplan gaat worden.

Waar bestellen jullie eigenlijk je oogjes? Bij hobbydoos zijn de oogjes die ik wil hebben nl. al een tijdje uitverkocht.....
Groetjes Sabine
pi_91955967
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik en m'n goedkope wibra wol, dan zou ik heel wat kunnen maken, zelfs incl verzendkosten. :+

ja, ik zat even te denken. Ik heb in februari nog een termijn collegegeld en in mei nog een termijn. April er tussenin. Ik heb nu al wat geld gespaard voor de komende termijnen... dus in theorie moet het financieel gezien wel lukken halverwege april. (ja, ook over 15 euro moet ik even nadenken of het kan :P)

Nu nog bedenken of ik de inspiratie en zin kan opbrengen voor een swap. maar daar heb ik ook nog even de tijd voor.

oh en Lyssa ik zag net je eendjes sleutelhangers.. erg leuk :D :D nummer 5 ook weer O+ hoeveel ga je er maken?
Verzenden is vaan 6,95! Als je daarnaast gewoon leuke dingetjes haak is dat ook prima lijkt mij, tenminste het zal mij niet zoveel boeien als ik niet voor 15 euro wat krijg, maar gewoon leuke haaksels welke met plezier en liefde gehaakt zijn!

Ik ga er 11 maken! Ik zit in een groep op ravelry waarbij er als challenge werd gepost om 11 ami's te maken in een jaar, maar dat haal ik sowieso wel :') dus besloot ik 11 van die eendjes te maken, maar ze zijn supersnel klaar dus dat lukt me easy :+ De maakster van het patroon heeft ook gigantische verzameling duckies (25 en 8 ofzo).
pi_91956008
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef pinkie75 het volgende:
Wow zeg, wat schrijven jullie veel en snel ;-))

Ben ook bezig met een deken van granny squares, maar denk dat dit wel een jarenplan gaat worden.

Waar bestellen jullie eigenlijk je oogjes? Bij hobbydoos zijn de oogjes die ik wil hebben nl. al een tijdje uitverkocht.....
Ik bestel mn oogjes in bulk bij http://www.etsy.com/shop/6060 vanuit Amerika. Soms ook samen met anderen ivm verzendkosten. Service is echt super en kosten zijn niet heel hoog.
pi_91956478
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik bestel mn oogjes in bulk bij http://www.etsy.com/shop/6060 vanuit Amerika. Soms ook samen met anderen ivm verzendkosten. Service is echt super en kosten zijn niet heel hoog.
Ik haal ze ook bij haar vandaan inderdaad :)
pi_91956941
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef Daste het volgende:
Whoop! In Leiden (Breestraat) is er Saskia geel *O* en barbieroze *O* . Er zijn ook 2 soorten Ella geel. Dus morgen na je tentamen even langs? :)
AAAAAH Je bent mn held!
Ja morgen waarschijnlijk niet, moet ook nog ff naar de uni namelijk, en vandaag ben ik echt megadraaierig dus als dat morgen ook zo is ga ik liever naar huis, zaterdag weer werken namelijk. Hopen dan dat ze donderdag nog hebben! Zal toch wel, ik neem aan dat het gewoon nieuwe kleurtjes zijn. En dat andere winkels gewoon nog achterlopen met aanvullen omdat ze nog genoeg hebben, ofzo?

Volgende week hebben ze bij aldi harige wol in de aanbieding, iemand ervaring daarmee? http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_05/OFF04.SHTML

Mn kussen is bijna af! nou ja 1 kant! Heb waarschijnlijk nu net niet genoeg om m af te maken(wel boven hoor, maar ben allang blij dat ik t douchen overleefd heb zonder om te pleuren). Dus andere keer maar weer. En ik wil denk ik ook een deken maken O+

Mijsje! Ik was je al kwijt! Je cadeautje is leuk.

Wil iedereen alsjeblieft voor me duimen morgen van 9 tot 11 en 12 tot 2? En al zn statistische kennis doorseinen? Naar leiden graag :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:34:27 #274
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91957360
ohh leuk kado'tje mijsje! :D

Mooie deken Eska :D wat voor steek is dat? mijne staat hier

en weer een schattig eendje...en ik weet niet wat nog meer!

Nog een lading wol gekregen maar ben pas een half uur thuis en moest nog eten dus nog niet uitgepakt...ga ik NU doen :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:45:02 #275
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91957985
ohh ja de granny deken van Marjo! :D:D gaaaf hoor!

de stash open gemaakt...wel cool, bolletjes zijn wel kleiner dan ik dacht :@ en dunnere garen....maar dan nog is het wel tof :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')