Wat leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erop? Maar wel![]()
Ik vind t zo knap als mensen zelf dingen maken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erop? Maar wel![]()
Ik vind t zo knap als mensen zelf dingen maken.
Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Stefanie ik las dat je een hoofd als een nijlpaard had![]()
Verzenden is vaan 6,95! Als je daarnaast gewoon leuke dingetjes haak is dat ook prima lijkt mij, tenminste het zal mij niet zoveel boeien als ik niet voor 15 euro wat krijg, maar gewoon leuke haaksels welke met plezier en liefde gehaakt zijn!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik en m'n goedkope wibra wol, dan zou ik heel wat kunnen maken, zelfs incl verzendkosten.
ja, ik zat even te denken. Ik heb in februari nog een termijn collegegeld en in mei nog een termijn. April er tussenin. Ik heb nu al wat geld gespaard voor de komende termijnen... dus in theorie moet het financieel gezien wel lukken halverwege april. (ja, ook over 15 euro moet ik even nadenken of het kan)
Nu nog bedenken of ik de inspiratie en zin kan opbrengen voor een swap. maar daar heb ik ook nog even de tijd voor.
oh en Lyssa ik zag net je eendjes sleutelhangers.. erg leuk![]()
nummer 5 ook weer
hoeveel ga je er maken?
Ik bestel mn oogjes in bulk bij http://www.etsy.com/shop/6060 vanuit Amerika. Soms ook samen met anderen ivm verzendkosten. Service is echt super en kosten zijn niet heel hoog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef pinkie75 het volgende:
Wow zeg, wat schrijven jullie veel en snel ;-))
Ben ook bezig met een deken van granny squares, maar denk dat dit wel een jarenplan gaat worden.
Waar bestellen jullie eigenlijk je oogjes? Bij hobbydoos zijn de oogjes die ik wil hebben nl. al een tijdje uitverkocht.....
Ik haal ze ook bij haar vandaan inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik bestel mn oogjes in bulk bij http://www.etsy.com/shop/6060 vanuit Amerika. Soms ook samen met anderen ivm verzendkosten. Service is echt super en kosten zijn niet heel hoog.
AAAAAH Je bent mn held!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef Daste het volgende:
Whoop! In Leiden (Breestraat) is er Saskia geelen barbieroze
. Er zijn ook 2 soorten Ella geel. Dus morgen na je tentamen even langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |