Schuin?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet schuin geknipt eigenlijk? Eventueel nog omzomen.
Ok.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schuin?Hij liep in van die rare punten, zo is ie veel leuker.
Das niet nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij glibberige jongen, je wilt haar tieten zien he
Jawel hoor, waarom niet? Staat wel goed bij mijn haar. Heb weinig blauws though.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
MissB: staat kobaltblauw jou eigenlijk wel?
Ligt eraan in welke context het bedoeld is..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zeg... hoe subtiel vinden jullie de hint...... als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na?
Ja kweenie kan gewoon niet echt zoëven een voorstelling maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom niet? Staat wel goed bij mijn haar. Heb weinig blauws though.
Wederhelft???? Zijn jij en L-E weer samen??????????????????quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik post ook maar weer eens mee, verkapt wederhelft in de gaten houden.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kweenie kan gewoon niet echt zoëven een voorstelling maken.
Context.... daingsite.....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context het bedoeld is..
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wederhelft???? Zijn jij en L-E weer samen??????????????????
Jaa, maar wat voor voorstel? Ontmoeting, wilde nacht..?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?
De liefde is onverminderd aanwezig in elk geval.
Heeft iets met elasticiteit te maken volgens mij....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa..heb geen flauw idee wat gesmockt betekent, maar ik begrijp je ongeveer wel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, maar wat voor voorstel? Ontmoeting, wilde nacht..?
Gesmockt..... is toch iemand laten stikken?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
Heeft iets met elasticiteit te maken volgens mij....
toch?
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?
De liefde is onverminderd aanwezig in elk geval.
De man snapte wat ik bedoelde, niet zo zeuren allemaalquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
toch?
Wat is er nu onduidelijk aan: als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na <<<<< ik type dan die zin he.....quote:
Ja, maar dan krijg je dus voorstellen zoals ik aangafquote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is er nu onduidelijk aan: als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na <<<<< ik type dan die zin he.....
de rest boeit dan toch niet.....
Op dat soort voorstellen ga ik niet inquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je dus voorstellen zoals ik aangaf
Keine Anus, daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
toch?
oh zomaar iemand die zich er even mee bemoeit...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gesmockt..... is toch iemand laten stikken?
En hoi .... wie ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |