quote:
ja hequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt wel
Moet je dit topic lezen__!
Ik zoek Thea Janssen, Huizen Angela, Denhaag 1977
quote:
Okequote:
quote:
Neuh, ik heb er al 2quote:
welke ?quote:
Deja Vu met Denzelquote:
goede maar vermoeiende filmquote:
Hoiquote:
Haaiquote:
quote:
Uhuquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
alles goed met jullie? nog helemaal in love enzo?
Jazeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
alles goed met jullie? nog helemaal in love enzo?
quote:
gaat wel hoorquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn buik niet zo gekoppeld was aan mijn emotie.
buik is nu eenmaal lastigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als ik ergens mee zit of spanning heb of iets dergelijks, slaat dat ding op hol.
Heel herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als ik ergens mee zit of spanning heb of iets dergelijks, slaat dat ding op hol.
same herequote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
Een keer een date gehad, kon gewoon niks eten van te voren
dat liedje heb ik net gehoord ergens ...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij..
tjakkaaaa, dat was hetquote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
't Spaanse Schaap. Nooit gezien, maar was nog best leuk eigenlijk.
Welterusten Crazzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:
Welke film?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
Hoiii, ik snap niet waarom die film vermoeiend was?
Ik ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
Hoiii, ik snap niet waarom die film vermoeiend was?
Deja Vu, goed je moet er bij nadenken maar crv zei dat hij vermoeiend was, ik vond hem heel erg goedquote:
Niet huilen het was lief bedoeldquote:
Welke film?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga morgen weer een keer naar de bioscoop. Naar een sneak preview. Ik ben benieuwd, wordt voor het eerst in bijna 2 jaar dat ik naar de bioscoop ga. Laatste keer was naar The Watch Men, toen mijn depresse op zijn zwaarst was en er dus niet echt van kon genieten, maar aan de andere kant was het toen wel fijn om even weg te zijn.
Okeequote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Deja Vu, goed je moet er bij nadenken maar crv zei dat hij vermoeiend was, ik vond hem heel erg goed
Sneak preview.quote:
O ja, blond hequote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sneak preview.
Dat wil zeggen dat je vante voren neit weet welke film je te zien krijgt.
Sweet dreams Kallyquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
Ik ga eens verstandig zijn vanavond
Ik ga zo naar bed want wekker weer vroeg enzo
Ik ben nog niet weg hoorquote:
Bedoel je Watchmen? Dat is een prachtige film. Alleen ook niet bepaald opbeurend. Maar wel prachtig.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga morgen weer een keer naar de bioscoop. Naar een sneak preview. Ik ben benieuwd, wordt voor het eerst in bijna 2 jaar dat ik naar de bioscoop ga. Laatste keer was naar The Watch Men, toen mijn depresse op zijn zwaarst was en er dus niet echt van kon genieten, maar aan de andere kant was het toen wel fijn om even weg te zijn.
Ik zei zoquote:
Zou goed kunnen. In ieder geval over een stel superhelden, maar dan net even iets anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedoel je Watchmen? Dat is een prachtige film. Alleen ook niet bepaald opbeurend. Maar wel prachtig.
Ja dat is 'm.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. In ieder geval over een stel superhelden, maar dan net even iets anders.
Waarom was die film vermoeiend volgens jou?quote:
gewoon dat heen en weer in de tijd, ik vindt hem vermoeiend om te volgenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom was die film vermoeiend volgens jou?
Oh, ik niet, dat heen en weer was alleen aan het eind, de rest was op beeldquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon dat heen en weer in de tijd, ik vindt hem vermoeiend om te volgen
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Mag ik een dikke knuffel?
wil je weer tegen dr borst gedrukt worden?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Mag ik een dikke knuffel?
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
wil je weer tegen dr borst gedrukt worden?
quote:
Ja, ik kan dus niet goed beoordelen of ik hem wel of niet goed vond. Ik zat toen gewoon niet lekker in mijn vel en alles was snel te veel. Maar opzich had ik het wel goed volgehouden in de bioscoop toen.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
wil je weer tegen dr borst gedrukt worden?
Bijtenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei zo
Zorro heeft trouwens tijdens de film mijn arm flink te grazen genomen
Hij had hem vast en lag te trappen en te bijten
maar hij is wel heel goedquote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, ik niet, dat heen en weer was alleen aan het eind, de rest was op beeld
Nou ja niet doorbijten gewoon speels, de schatquote:
Ja ik vond hem geweldigquote:
ik heb niet gekeken, LW 2 opgezetquote:
Het is ook een lange zitquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kan dus niet goed beoordelen of ik hem wel of niet goed vond. Ik zat toen gewoon niet lekker in mijn vel en alles was snel te veel. Maar opzich had ik het wel goed volgehouden in de bioscoop toen.
trusten kalquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ging verstandig zijn
Dus ik ga slapen
slaap lekker voor straks :w
Ja en moet je voorstellen dat voor mij toen vaak de uren dagen leken.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook een lange zit. 2,5 uur ofzo?
Oooh, okayquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja niet doorbijten gewoon speels, de schat
Welterusten Kallyquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
Dus ik ga slapen
slaap lekker voor straks![]()
Misschien wat overdreven, maar de momenten dat ik me niet goed kon bezighouden waren een rampquote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en moet je voorstellen dat voor mij toen vaak de uren dagen leken.
trusten kallyquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
Dus ik ga slapen
slaap lekker voor straks![]()
ik aan mijn laatste biertjequote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik ben aan mijn laatste Strongbow voor vandaag begonnen
Denk ik ook wel. Ben namelijk best moe en maandag is altijd een drukke dag hierquote:
Okee, dan zien we dan wel, jammerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hey bos
btw over ajax. 20e feb gaat niet lukken. ws pas in de lente
de normale maandagtijdenquote:
Heey wat leukquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
de normale maandagtijden
maar wacht nog ff op mijn vriendin.
die komt pas na 12en thuis en dan wonen we officieel samen
Cool, gefeliciteerd en veel plezier samenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ty
en vanaf maandag is t dus echt,
Dag Stuquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Mwa redelijk.quote:
Truste Charmedquote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
weinig aanwezig geweest, door het spel
Maar wil jullie wel even..... weltrusten zeggen
ah k. maar als je dat soort bezoekjes hebt als die naar je broer, gaat t meestal wel wat beter toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk.
Gisteren lang met de begeleiding bezig geweest op mijn kamer. Eerst gesprek daarna gepoetst.
Maar daarna en daarvoor voelde ik me niet zo goed.
Vanmorgen opgestaan met als doel lekker de hele dag opblijven, maar daar kwam al snel veranderig in, doordat ik het gewoon niet meer kon volhouden.
Wel even naar Tilburg geweest, waar mijn broer en zijn gezin (1 zoon en een zwangere vrouw) woont. Was wel leuk.
En daar?
Als ik daar ben gaat het opzich wel goed, maar het moet niet te lang duren. EN ik had op een gegeven moment wel last van zijn zoontje. Maakte best wel harde geluidjes enzo. Maar dan gaan we naar buiten opweg naar de auto en begin ik me weer minder te voelen, hoewel het nu wel meevalt gelukkig.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar als je dat soort bezoekjes hebt als die naar je broer, gaat t meestal wel wat beter toch?
hier alles lekker. wacht nog ff op vriendin en dan helemaal lekker als t goed is
ah dat van zijn zoontje kan ik me wel voorstellen idd.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik daar ben gaat het opzich wel goed, maar het moet niet te lang duren. EN ik had op een gegeven moment wel last van zijn zoontje. Maakte best wel harde geluidjes enzo. Maar dan gaan we naar buiten opweg naar de auto en begin ik me weer minder te voelen, hoewel het nu wel meevalt gelukkig.
Nee, er was alleen plaats op de maandagavond en dan zou ik 1 keer per drie weken verstek moeten laten gaan vanwege de bewonersraadvergadering, kwam dus niet goed uit helaas.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat van zijn zoontje kan ik me wel voorstellen idd.
maar ben je eigenlijk nog doorgegaan met yoga?
ah das wel jammer dan dat t net zo uitkwam idd, maar wat niet kan kan idd nietquote:Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, er was alleen plaats op de maandagavond en dan zou ik 1 keer per drie weken verstek moeten laten gaan vanwege de bewonersraadvergadering, kwam dus niet goed uit helaas.
Lerares had wel voor mij in principe een plek opengelaten na de proefles, was een volgens mij wel een beetje teleurgesteld dat ik na de proefles niet meteen na haar toe ben gekomen. Maar het zij zo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das wel jammer dan dat t net zo uitkwam idd, maar wat niet kan kan idd niet
maar ik ga sluiten. vriendin is zo thuis
trusten vast en laters
Symphonicaaaaquote:
ik lag er vroeg in, ik heb gisteren nog even schattsen gekeken en voor de rest kon ik mijn ogen niet open houdenquote:
naar schatjes ?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lag er vroeg in, ik heb gisteren nog even schattsen gekeken en voor de rest kon ik mijn ogen niet open houden
neequote:
quote:
Yupquote:Op maandag 24 januari 2011 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we hebben er allemaal lastvan
Verstandigquote:Hoop dat het snel half 6 is, dan eten, sporten, uurtje gamen, en dan op tijd naar bed
ik bedoelde schaatsenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naar schatjes ?
redelijk geslapen, zondag op maandag slaap ik meestal minder goed
ik gok een nsfwquote:Op maandag 24 januari 2011 08:38 schreef Symphonic het volgende:
Schuivend neuken
ik kon het niet laten
waaquote:Op maandag 24 januari 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Sorry meost ff
Geen idee wat het is, maar het zal vast niks voor mij zijnquote:
Ik had al even gegoogled,quote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blytes .. beter dan Hyves en Facebook
Nieuwe social site
ik sla het ook over, Facebook, hyves en linked in is wel genoegquote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had al even gegoogled,
Nee, daar ga ik me niet bij aanmelden, Doe al even niks meer met mijn hyves, dus..
en makkelijk ?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld.
Het is echt een keisimpele site
gefeliciteerd, waar werk je nu ?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Dag 1 van nieuw werk, ik heb nu al geen zin.
oeh welkequote:
Dankjewel.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Myr gefeliciteerd met je nieuwe baan
Netjes!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nog steeds goed
Nog 600 gram en dan zit ik op -15 kilo
En met jou afvalproces
"OH MENEER WACHT EVEN, MIJN NAGEL IS GEBROKEN. KUNT U OP EEN LATER MOMENT TERUG BELLEN?"quote:
Ik heb over 2 weken een slecht weekendquote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Netjes!
Nouja, even een slecht weekend gehad, maar nu nog steeds 6 kilo kwijt. Nu weer knallen.En dat zal wel makkelijker gaan als ik niet de hele dag thuis zit.
JONGUH, niet spotten met gebroken nagels.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
"OH MENEER WACHT EVEN, MIJN NAGEL IS GEBROKEN. KUNT U OP EEN LATER MOMENT TERUG BELLEN?"
tuut tuut tuut
Waarom heb je dan een slecht weekend? Weekendje weg?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken een slecht weekendDus ik ben benieuwd.
maar 6 kilo kwijt is wel lekker toch
Werk je vanuit huis? Of is dat gewoon op kantoor
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
"OH MENEER WACHT EVEN, MIJN NAGEL IS GEBROKEN. KUNT U OP EEN LATER MOMENT TERUG BELLEN?"
tuut tuut tuut
Vanmiddag ff allemaal bellenquote:
Huiliequote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
JONGUH, niet spotten met gebroken nagels.
Dan ga ik van Benny leren hoe ik chips moet verkruimelen en besprenkelen met mayo... En dan ook nog opetenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een slecht weekend? Weekendje weg?
Op kantoor. Waar ik nu dus heen moet.
Doei.
? vaagquote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga ik van Benny leren hoe ik chips moet verkruimelen en besprenkelen met mayo... En dan ook nog opeten
Ow jammer... ik zoek iets wat ik vanuit huis kan doen
ja Benny is soms vaagquote:
http://imgur.comquote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Benny is soms vaag
Hoe heet die site waar ik plaatjes kan uploaden? imgur?
iemand ene linkje?
superthxquote:
vage bennyquote:
jijquote:
okquote:
Wat leukquote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
c_a, had je deze die gezien?
[XFA]Adopteer een kandidaat
ow ok, kom ik morgen nog een keer sterkte wensenquote:
gewoon omdat je benny bentquote:
Hooiquote:
Ik wacht op mijn lesauto. Ik moest vorige week vlak bij Crazy-M rijden.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Kally het volgende:
Ik zit bij school te wachten tot ze uit zijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn lesauto. Ik moest vorige week vlak bij Crazy-M rijden.
Ja, doei.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt toch niet 2 uur he ?
ik rijd tegen 16:00 tilburg in
jij had verlorenquote:
nee, gekke Mquote:
En dan vrijdag aan de slag?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de donderdag gedaandinsdag kwam niet goed uit!
Nee, want weekendquote:Op maandag 24 januari 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan vrijdag aan de slag?
Dus maandag 07-02 start jequote:
Yep dan MOET ik stoppenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
trouwens, als jij zwanger bent, dan stop jij er toch wel mee hoop ik?
Mama van iBennyquote:
Dat is niet mooi.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)chthaven-moskou.html
Fuck it
Collega van mij moet vandaag daar landen
moest jij btw over de rijksweg van waalwijk naar tilburg ?quote:
Ja, hoi.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Myr is er, snel even ruzie maken met iemand.
iBenny is stom! Lalalalala!!!! Altijd gepikeerd! Altijd egocentrisch!
Hoe is het met jequote:
Pics!!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goeeeehoed.Met jou?
Ik had net training van een onwijs lekkere man.![]()
![]()
Had je je nagel gebroken zodat je niets hoefde te doen en naar hem kon kijken?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goeeeehoed.Met jou?
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goeeeehoed.Met jou?
![]()
Maar wel leuk bedrijf om te werken?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde zoeken, maar ik ben zijn naam vergeten.
Ik wil ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga vanavond lekker vroeg slapen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |