quote:
ja hequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt wel
Moet je dit topic lezen__!
Ik zoek Thea Janssen, Huizen Angela, Denhaag 1977
quote:
Okequote:
quote:
Neuh, ik heb er al 2quote:
welke ?quote:
Deja Vu met Denzelquote:
goede maar vermoeiende filmquote:
Hoiquote:
Haaiquote:
quote:
Uhuquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
alles goed met jullie? nog helemaal in love enzo?
Jazeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
alles goed met jullie? nog helemaal in love enzo?
quote:
gaat wel hoorquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn buik niet zo gekoppeld was aan mijn emotie.
buik is nu eenmaal lastigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als ik ergens mee zit of spanning heb of iets dergelijks, slaat dat ding op hol.
Heel herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als ik ergens mee zit of spanning heb of iets dergelijks, slaat dat ding op hol.
same herequote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
Een keer een date gehad, kon gewoon niks eten van te voren
dat liedje heb ik net gehoord ergens ...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij..
tjakkaaaa, dat was hetquote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
't Spaanse Schaap. Nooit gezien, maar was nog best leuk eigenlijk.
Welterusten Crazzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:
Welke film?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
Hoiii, ik snap niet waarom die film vermoeiend was?
Ik ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
Hoiii, ik snap niet waarom die film vermoeiend was?
Deja Vu, goed je moet er bij nadenken maar crv zei dat hij vermoeiend was, ik vond hem heel erg goedquote:
Niet huilen het was lief bedoeldquote:
Welke film?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga morgen weer een keer naar de bioscoop. Naar een sneak preview. Ik ben benieuwd, wordt voor het eerst in bijna 2 jaar dat ik naar de bioscoop ga. Laatste keer was naar The Watch Men, toen mijn depresse op zijn zwaarst was en er dus niet echt van kon genieten, maar aan de andere kant was het toen wel fijn om even weg te zijn.
Okeequote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Deja Vu, goed je moet er bij nadenken maar crv zei dat hij vermoeiend was, ik vond hem heel erg goed
Sneak preview.quote:
O ja, blond hequote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sneak preview.
Dat wil zeggen dat je vante voren neit weet welke film je te zien krijgt.
Sweet dreams Kallyquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
Ik ga eens verstandig zijn vanavond
Ik ga zo naar bed want wekker weer vroeg enzo
Ik ben nog niet weg hoorquote:
Bedoel je Watchmen? Dat is een prachtige film. Alleen ook niet bepaald opbeurend. Maar wel prachtig.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga morgen weer een keer naar de bioscoop. Naar een sneak preview. Ik ben benieuwd, wordt voor het eerst in bijna 2 jaar dat ik naar de bioscoop ga. Laatste keer was naar The Watch Men, toen mijn depresse op zijn zwaarst was en er dus niet echt van kon genieten, maar aan de andere kant was het toen wel fijn om even weg te zijn.
Ik zei zoquote:
Zou goed kunnen. In ieder geval over een stel superhelden, maar dan net even iets anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedoel je Watchmen? Dat is een prachtige film. Alleen ook niet bepaald opbeurend. Maar wel prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |