Prima dat het product wordt aangevallen. Maar de reacties hier gaan meer om het affakkelen van een 16-jarige met ambitie.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n persbericht laat publiceren en vervolgens is de site niet eens bereikbaar vraag je daar wel een beetje om.
Maar Facebook was ook begonnen met 1 persoon die gewoon wat zat te klooien.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Warrick21 het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd geen toekomst in dit. Natuurlijk, alles heeft een begin en einde. Het einde van Facebook zal natuurlijk ook echt plaatsvinden. Maar niet door dit Blytes.
nè, gaat niks worden denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef DragonFire het volgende:
Profiel.
Kan je een beetje een indruk krijgen hoe de site werkt:
http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/
Als 16-jarige kun je best goede ideeën hebben, maar je mist verstand van de achterliggende techniek. Dat is niet erg, komt vanzelf, maar doe dan geen uitspraken als:quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, ik zit me echt te verbazen over de hoeveelheid zure reacties
quote:Facebook en Hyves kunnen dat ook wel toevoegen in grote lijnen, maar de specifieke technische details in de diepte kunnen deze netwerken niet aan omdat ze met verouderde systemen werken.
Maar hij heeft een Apple. Begrijp dat dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als 16-jarige kun je best goede ideeën hebben, maar je mist verstand van de achterliggende techniek. Dat is niet erg, komt vanzelf, maar doe dan geen uitspraken als:
[..]
quote:Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!
Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team
Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
Dat laatste punt is toch wel redelijk essentieel.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef speknek het volgende:
Zo is Ben Woldring natuurlijk ook begonnen. Die begon weliswaar met iets origineels en nuttigs, maar toch.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Die jongen maakt een site en het enige wat jullie kunnen bedenken is gezeik. Dit soort types hebben in het verleden miljarden verdient op internet. De meeste falen maar toch. De oprichter van facebook zijn business plan was ''I want to make something cool''.
Is dat kind 16quote:
Haters gonna hate.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:46 schreef Faux. het volgende:
Iets wat je zelf maakt beter noemen dan Hyves en Facebook is erg overdreven, en ook niet waar. Ik heb even rond gekeken, maar ontdekte niks speciaals ofzo. En hij kwam zelf het nieuws melden, dus dat hele artikel op Nu.nl is reclame.
Bovendien ligt die site er nu uit, en hoevaak lagen Facebook en Hyves eruit?
En ik vind het feit dat hij zestien is geen argument om lid te worden. Leuk hoor, jonge kinderen die wat van PHP, Javascript en HTML afweten, maar daar wordt Blytes (wat een achterlijke naam) niet beter van.
Ehh.... neequote:Op maandag 24 januari 2011 07:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haters gonna hate.![]()
De zogenaamde "developer" die ik hierboven quote is gewoon jaloers op het genie van Blytes, de Nederlandse Mark Zuckerberg, wunderkind Tim van Elsloo!
![]()
Overtuigend man!quote:
Met coole, super-faste, super-easy features!quote:Blytes
Blytes is a new Dutch social network providing users with some cool, super-fast, super-easy features (like face-detection and stuff).
At the first day over 500 users joined the Blytes-community. It's growing fast forward to beat the current market leader (Hyves).
Ja Tim komt er wel! Wat een capaciteiten die jongen! Ongekend!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:18 schreef Eclaire84 het volgende:
Die Tim is pas 16 en tenminste ergens mee bezig in zn leven...ver weg van het verworden tot contactgestoorde kantoorslaaf.
In tegenstelling tot de meeste zure Fokkers in dit topic.
Tip: minder dequote:Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja Tim komt er wel! Wat een capaciteiten die jongen! Ongekend!
Ik wilde me slechts bijzonder sarcastisch uitlaten.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Tip: minder degebruiken als je succesvol wenst te trollen.
Stuff.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met coole, super-faste, super-easy features!(Zoals face-detection and stuff!
)
Ik kan mij vacatures van Hyves herinneren waar ze trots vertellen een serverpark met meer dan 2000 servers te hebben. Als je voor een profielenwebsite als Hyves een dergelijke lading servers nodig hebt, dan zou ik toch wat scripts gaan optimaliserenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ha Ha. Bij Facebook/Hyves werken mensen met veel meer technische kennis. Een zestienjarige heeft niet eens de tijd om alleen al de hardware te beheren die Facebook of Hyves gebruikt.
Hyves is volgens mij qua code ook echt een enorm gedrocht.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan mij vacatures van Hyves herinneren waar ze trots vertellen een serverpark met meer dan 2000 servers te hebben. Als je voor een profielenwebsite als Hyves een dergelijke lading servers nodig hebt, dan zou ik toch wat scripts gaan optimaliseren
Die probeert nog in slaap te komen vrees ik voor hemquote:Op maandag 24 januari 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat Mark Zuckerberg vannacht niet heeft geslapen na het horen van dit nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |