quote:
Hehehe idd nostalgiequote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef ems. het volgende:
Grappig ventje. Ik kan me niet herinneren dat ik zo onrealistisch was op mijn 16e.
De druk Blights (Blight toothquote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef Dale. het volgende:
[..]
Die gast moet z'n tanden eens poetsen![]()
CMIquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef Echtjammer het volgende:
100 mensen per seconde, wat een baas!
Aangezien ik Php Programmeur van beroep ben zal ik er ook eentje in de lucht gooien, wie doet er mee, gaan we hem met zijn site is wat laten zien.
Enkele pioniers hebben echt iets moois en innovatiefs opgericht en zijn nu miljardair.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Die jongen maakt een site en het enige wat jullie kunnen bedenken is gezeik. Dit soort types hebben in het verleden miljarden verdient op internet. De meeste falen maar toch. De oprichter van facebook zijn business plan was ''I want to make something cool''.
Die mensen hadden al de nodige (achter)grond kennis t.t.v. het initiatief nemen tot, plus dat zij zich richtten op een markt waarbij er nog genoeg kansen zich aanboden.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Die jongen maakt een site en het enige wat jullie kunnen bedenken is gezeik. Dit soort types hebben in het verleden miljarden verdient op internet. De meeste falen maar toch. De oprichter van facebook zijn business plan was ''I want to make something cool''.
Ik geef hem ook weinig kans maar als hij een beter product maakt dan is dat toch alleen maar mooi.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Enkele pioniers hebben echt iets moois en innovatiefs opgericht en zijn nu miljardair.
Deze jongen kijkt gewoon met eurotekens in de ogen naar Facebook en wil dat kopiëren
Precies. Er waren tientallen onsuccesvolle indy games en toen kwam bijvoorbeeld minecraft.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ach als hij zich kan onderscheiden in een bomvolle markt is dat toch mooi voor dat ventje? En anders is het gewoon een trial and error van hem. Zo zijn er ook vele game developpers die met veel bombarie hun spel als "uniek van concept en al die blabla meer" in de markt brengen en het uiteindelijk ook een luchtbel blijkt.
En trouwens wat werd een medium als Twitter neergehaald terwijl dat nu ten onder dreigt te gaan aan het eigen succes. Misschien wel een ander voorbeeld, maar toch tekenend voor de Nederlandse maaiveld cultuur.
Tja, als je zo'n persbericht laat publiceren en vervolgens is de site niet eens bereikbaar vraag je daar wel een beetje om.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, ik zit me echt te verbazen over de hoeveelheid negatieve reacties
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:35 schreef Echtjammer het volgende:
De site is terug, en bugged, klik is meedere keer op inloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |