Met de verjaardag van mij en mn pa zitten we buiten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nederlanders weer hoor, met zulk weer verveeld binnen zitten.
Gezellig bij de tomatenplantjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Met de verjaardag van mij en mn pa zitten we buiten.
1 van de redenen waarom men hier klaagt over verplichte nummertjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef najazeg het volgende:
mensen zijn rare wezens.
Met zomerweer hoor je buiten te zijn. Lekker buiten met bier op je terras, kindjes in een zwembadje in de tuin, tvtje met voetbal op oid, maar niet dom lullen in een kringetje.
precies.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom men hier klaagt over verplichte nummertjes.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef Adelante het volgende:
Familie en overige ouderen zitten in de voorkamer in kring, vrienden en zulks hangen in de achterkamer aan statafels... Halverwege de avond schuift er dan ook hippe familie door naar achteren
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Met de verjaardag van mij en mn pa zitten we buiten.
die hebben vast kleine balletjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef fratsman het volgende:
Hoe krijgen sommige mannen het overigens voor elkaar om zo met de benen over elkaar te zitten?![]()
Die zoutdingen vind ik altijd wel lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
Die vreselijke kaasknabbels en zoutstaafjes
heul gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zoutdingen vind ik altijd wel lekker
Meer ook altijd de aankleding: met eentafelkleedje met daarop bierviltjes, waxinellichtjes in 33 verschillende houdertjes want er moet toch iets staan, suiker en melk setjes van geel tupperware en vergeet de standaard veilige asbak niet, hoewel die tegenwoordig buiten op de statafel staan onder de partytent
Tering, wat een sloopkogel!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik kijken hoe die zoutdingen heten (pepsels dus), krijg je dit weer op google.... Godver wat zijn verjaardagen in NL herkenbaar
dat wijf is al zo dik dat ze krukken nodig heeft om nog te kunnen lopenquote:
Wel leuk kapsel en montuurtje. Aan die stok te zien zal zij wel de hele verjaardag over haar ziektes praten.quote:
Dikke mensen zijn wel gezellig hoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef vanBinsberge het volgende:
jahaa altijd op z'n minst 2 dikkertjes die alles opvreten
L-ascorbine is dikquote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn wel gezellig hoor!
Nee die komen in een pleeggezin, waar het altijd braaf is en dus altijd dit soort verjaardagen hebben toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef Beardy het volgende:
Lieve weeskinderen,
dáárom hebben we dus géén medelijden met jullie!
En jij maar klagen? Ongeinteresseerde zak. Iedereen moet zo'n opa hebben. Zo'n opa die in zijn jonge jaren negertanden verzamelde in Indië. "Negers met zulke lullen", ja, opa. Zo kennen wij ze ook wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ja mijn stiefopa vertelt altijd eindeloze verhalen over Indië
Je zit nooit op een bank of in een kring. Meestal zit je aan een keukentafel of iedereen staat. Ze hebben er een handje van niet zozeer verjaardagen te vieren als dingen als het opzetten van een nieuwe kansloze onderneming, of het begin van de lente ofzo. Je neemt geen cadeautje mee maar drank (meestal rode wijn), tenzij je ter ere van het feestvarken zelf 'een object' gemaakt hebt. Kunst dus. Soort van.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:44 schreef female81 het volgende:
Hoe verlopen de feestjes in zo'n 'walgelijk links kunstenaarsgezin' dan?
Volgens mij viel dat bij mijn ouders wel mee, maar ja, dan zat er dus ook een kind bij. Ik denk dat er wel feestjes waren waarbij het wel op dat soort dingen uitliep, maar meer incidenteel dan standaard.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef female81 het volgende:
Wat gek dat ik er automatisch een orgie achteraan denk.
Waarom vind je dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die naar verjaardagen van ooms en tantes enzo gaanDit topic zit er vol mee. Wat een dwazen.
Beetje het oude-wijf uithangen op verjaardagen van ooms en tantes. Flikker toch op.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom vind je dat?
Je kunt toch om iemand geven ook al heb je een heel andere smaak dan zij?
Ik zeg ook niet dat jij er heen moet. Maar om nou iedereen die zn tante een plezier wil doen omdat het gewoon een lief mens is ondanks dr skyradio-met-leverworst-verjaardag voor dwaas uit te maken....quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Beetje het oude-wijf uithangen op verjaardagen van ooms en tantes. Flikker toch op.
Sowieso verjaardagen![]()
Zitverjaardagen zijn nog erger. Daar ga ik echt niet heen.
Met andere woorden, het maakt niets uit...het is nooit goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik kende dat soort verjaardagen niet, kom uit zo'n walgelijk links kunstenaarsgezin, die hebben weer heel andere afschuwelijke feestjes.
Toen ik voor het eerst op zo'n blokjes kaas verjaardag was met mn vriend dacht ik dat er net iets heel ergs gebeurd was ofzo, dat net iemand zn moeder dood was en de stemming daarom zo bedrukt was. Maar dat bleek altijd zo te gaan. Toen heb ik eerst nog een periode gehad waarin ik steeds heel erg verkeerde onderwerpen aansneed in een poging de stilte te vullen ("Ik las gisteren zó'n interessant artikel over RNA...") en daarna heb ik het Zwijgen In Gezelschap geperfectioneerd. Dat je allemaal stil bent en af en toe een slokje neemt. Inmiddels ben ik er achter hoe je zulke mensen geluid kunt laten maken ("Dus jullie waren in Gambia? Warm zeker?")
Meestal hebben wij na zulke feestjes hele smerige seks, gewoon om het mentaal een beetje uit te balanceren
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef female81 het volgende:
Wat gek dat ik er automatisch een orgie achteraan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |