Met de verjaardag van mij en mn pa zitten we buiten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nederlanders weer hoor, met zulk weer verveeld binnen zitten.
Gezellig bij de tomatenplantjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Met de verjaardag van mij en mn pa zitten we buiten.
1 van de redenen waarom men hier klaagt over verplichte nummertjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef najazeg het volgende:
mensen zijn rare wezens.
Met zomerweer hoor je buiten te zijn. Lekker buiten met bier op je terras, kindjes in een zwembadje in de tuin, tvtje met voetbal op oid, maar niet dom lullen in een kringetje.
precies.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom men hier klaagt over verplichte nummertjes.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef Adelante het volgende:
Familie en overige ouderen zitten in de voorkamer in kring, vrienden en zulks hangen in de achterkamer aan statafels... Halverwege de avond schuift er dan ook hippe familie door naar achteren
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Met de verjaardag van mij en mn pa zitten we buiten.
die hebben vast kleine balletjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef fratsman het volgende:
Hoe krijgen sommige mannen het overigens voor elkaar om zo met de benen over elkaar te zitten?![]()
Die zoutdingen vind ik altijd wel lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
Die vreselijke kaasknabbels en zoutstaafjes
heul gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zoutdingen vind ik altijd wel lekker
Meer ook altijd de aankleding: met eentafelkleedje met daarop bierviltjes, waxinellichtjes in 33 verschillende houdertjes want er moet toch iets staan, suiker en melk setjes van geel tupperware en vergeet de standaard veilige asbak niet, hoewel die tegenwoordig buiten op de statafel staan onder de partytent
Tering, wat een sloopkogel!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik kijken hoe die zoutdingen heten (pepsels dus), krijg je dit weer op google.... Godver wat zijn verjaardagen in NL herkenbaar
dat wijf is al zo dik dat ze krukken nodig heeft om nog te kunnen lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |