op die foto was je dan vast 50kgquote:Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef Månouk het volgende:
nee dat heb ik niet heb ook 85 gewogen op z'n zwaarst en 46 op zn lichts weeg nu 61 normaal gewicht hoor voor mijn lengte
Vies mannetje!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
Wat een troll.
Ik wil je wel laten bloeden TS. PM me maar.
Bloed is goed, bloed moet.quote:
Geilquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
smegmanus wil zijn vinger in je neus stoppen
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, gelukkig. Sorry dat ik over je benen/dunheid begon ok? Even goeie vrienden toch!
Dat deed ik toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnen
ach gut, kijk wie zich opwerpt als ridder op het anorectische witte paard.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnen
Aardig is hij he.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ach gut, kijk wie zich opwerpt als ridder op het anorectische witte paard.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef Månouk het volgende:
pijn is fijn en bloed moet was het toch?
op je knieën, en snel een beetje!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |