Kan een rosbief ook "well done" zijn of zijn die alleen in "rare" verkrijgbaar?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kijk, het zit zo:
Een kut is net als een biefstuk.
De ene biefstuk is rare, de ander well done;
De vrijwel rauwe biefstuk (rare) zal wel bloeden bij een penetratie terwijl een goed doorgebakken versie (well done) dat juist niet doed.
De conclusie is dus dat je een "well done" kutje hebt.
Dan is het goed..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet zo. Ga maar door met lachen!
![]()
![]()
Wut is deze? Wazs die aan mij gericht?quote:
Ja maar dan is het niet meer te vreten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan een rosbief ook "well done" zijn of zijn die alleen in "rare" verkrijgbaar?
Dan hoop ik niet voor TS dat ze een well done rosbief tussen haar benen heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet meer te vreten.
Vrijgezellig?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Månouk het volgende:
heb geen boy. lang leven vrijgezelligheid
Ohh oke!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was als reactie op #217, beetje vertraagd ivm langzaam internet
24,rook ze zelf ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Månouk het volgende:
zijn best zware cigaretten en vind camel heel vies en er zitten er 25 in en marlborro vind ik niks omdat iedereen dat rookt
Dat is wel heel stoer inderdaad! Goed dat je geen kuddedier bentquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Månouk het volgende:
zijn best zware cigaretten en vind camel heel vies en er zitten er 25 in en marlborro vind ik niks omdat iedereen dat rookt
Inderdaad, ik verkoop die echt bijna nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat is wel heel stoer inderdaad! Goed dat je geen kuddedier bent
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLOquote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie is dat op jouw UI eigenlijk?![]()
Inderdaad roken
Nee mensen kennen het niet :s :s Alleen echte kenners kennen het.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Månouk het volgende:
is niks stoers aan maar kom er nu niet vanaf als ik het niet hard genoeg wil!
chesterfield is gewoon mijn merkiekomt omdat ze best duur zijn dat je ze niet verkoopt 5.70 volgensmij
Ben je pompbediende of werk je bij een servicebalie ?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verkoop die echt bijna nietGister toevallig een pakje.
Nee in een supermarktquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ben je pompbediende of werj he bij een servicebalie ?
Haha! Hielarissssquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLO
Inderdaad, niet zomaar een!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Brawler het volgende:
[..]
En niet zomaar een supermarkt!![]()
TS is gewoon een echte connaisseur als het gaat om rookwaren
Waar woon je, dan zeg ik of jij die supermarkt ook kent of niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
welke dan kom ik een keertje langs om iets te kopen ofzo
Dordrecht (buurman van yvonne)quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zomaar een!
[..]
Waar woon je, dan zeg ik of jij die supermarkt ook kent of niet.
En dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zonde, dan heb je dus geen filiaal van de meest awesome supermarkt die er is in je buurt!
Kennen jullie elkaar dan? Is het een Dirk vd Broek?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zonde, dan heb je dus geen filiaal van de meest awesome supermarkt die er is in je buurt!
Ken ik wie? Furdinand nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar dan? Is het een Dirk vd Broek?
Moet ik hem vullen voor je?quote:
Nee, het is de Deen, zoals ik net al zei!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar dan? Is het een Dirk vd Broek?
tegen wie heb je het?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat voor werk doe je naast je school?
Had het ook over Linkerbotsingquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ken ik wie? Furdinand nietKlinkerbotsing wel, want dat is een indirecte collega van me
Maar nee, het is geen Dirk
Dit, en dan bedenken welke er niet op staanquote:
De D van Deuk!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
waarom beginnen die alledrie met een D
Ik durf dat niet zo goed hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mwa.. ik hou er niet van gevult te worden. ik vul jou wel
Momenteel gaat het over supermarkten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja wat denk je.Dit topic gaat maar over 1 iemand.
Sorry, dat stukje heb ik blijkbaar gemist. AH ftw.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Momenteel gaat het over supermarkten.
Wees niet bang, ik zal rustig stotenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf dat niet zo goed hoor.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zal rustig stoten
Haha, scherp!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Had het ook over Linkerbotsing
[..]
Dit, en dan bedenken welke er niet op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |