SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef Dalando het volgende:
Nee, we hadden het over 404, topic not found
open nieuw deel bij een ouder deel doen en kopierenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:05 schreef Dalando het volgende:
En hoe komen we in het volgende topic nou aan een OP?
evenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:05 schreef Dhaha het volgende:
Een OP voor je topic:
[ link | afbeelding ]
• De officiële website
• Meer informatie (over aantal luisteraars, huidige track) hierrrr
• Live luisteren kan hier, of via VLC / Winamp via http://onzradio.kexx.net/listen.pls of http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.html
• Ennn we hebben statistieken over deze reeks.
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt en roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
Ik wil ook draaien, hoe moet dat?
Hier staat de uitleg.
Tijd aanvragen.
Wat is er al gedraaid?
hier staan de afgespeelde nummers
Plaatje aanvragen?
Dat kan hier!
Het laatste ONZ Radio topic
Is hier te vinden
De Jingles
Downloaden - Uploaden
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Draaischema:
DJ draaischema op onz-radio.nl
Een tijd gevonden? PM PiRANiA met wanneer je wilt!
Aankondigingen
De marathonshow van DjKoelkast is helaas uitgesteld.
Als iemand dus een marathon wil doen op die tijd:
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Sat, February 5, 22:00 Sun, February 6, 10:00
PM dan even naar PiRANiA
Meet
Er is een grote behoefte aan een Radio ONZIN meet![]()
Ideeën en suggesties volgen!
Nieuw!
BBQSausage heeft een mooi systeem gemaakt waarmee je plaatjes kunt aanvragen.
Aanvragen kan hier, en een aanvragenoverzicht voor de DJ's is hier terug te vinden.
Nieuw:
Wil je graag het nieuws voorlezen? Elk uur, eens per uitzending of wanneer dan ook? Gebruik dan het Nieuws Informatie Systeem, waar elk uur de laatste nieuwsheadlines op staan. Faux. schrijft elk uur het nieuws, en dat kan iedereen rechtenvrij gebruiken.
Spreek je het nieuws in? GraagPlaats dan ook graag een linkje naar het bestand op deze pagina.
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.
[ afbeelding ]
Sex,Drugs and Rock&Roll
1 | [code] |
Veel plezierquote:Op zondag 23 januari 2011 18:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Ga zo uit eten namelijk![]()
![]()
![]()
Tot morgen
gaan we ze allemaal af of zo?quote:
LATEN WE HEM ZOEKEN.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
DIT IS NIET GRAPPIG DE OP IS NIET GEVONDEN
GOED IDEEquote:
Speltip 404: Weet wanneer je te ver gaatquote:Op zondag 23 januari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
400 Info Bad Request
401 Info Unauthorized
402 Info Payment Required
403 Info Forbidden
404 Info Not Found
405 Info Method Not Allowed
406 Info Not Acceptable
407 Info Proxy Authentication Required
408 Info Request Timeout
409 Info Conflict
410 Info Gone
411 Info Length Required
412 Info Precondition Failed
413 Info Request Entity Too Large
414 Info Request-URI Too Large
415 Info Unsupported Media Type
416 Info Requested Range Not Satisfiable
417 Info Expectation Failed
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Speltip 404: Weet wanneer je te ver gaat
Paas me je script om alles 1 op 1 te redirecten en ik plemp het er in.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Graseter het volgende:
http://www.radioonzin.nl/radio/rooster.html
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar is de OP?
Zie jij de OP?
[ afbeelding ]
Swieber niet stelen!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar is de OP?
Zie jij de OP?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dalando het volgende:
Nu is het ook onz-radio.nl, zal ik radio-onz.nl kopen en dan redirecten?
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar is de OP?
Zie jij de OP?
[ afbeelding ]
nog goedkoper dan de wildfire?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef Swomp het volgende:
waarom zijn er geen goedkope smartphones....![]()
Zo'n HTC wildfirequote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef Swomp het volgende:
marktplaats man!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef Swomp het volgende:
das je kabouter die iets aansluit anders doet je pc het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef JApieman het volgende:
Waarom maakt mij computer altijd zo'n kraak geluid als ik iets mount?
Moet je even aan dragems vragen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Redirect script ding, ik denk een rewrite htaccess?
Opsturen. Nu.
Oke, dankjewel.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef dragems het volgende:
[..]
das je kabouter die iets aansluit anders doet je pc het niet
Koelkast is webdesigner?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Redirect script ding, ik denk een rewrite htaccess?
Opsturen. Nu.
wat?quote:
Je hoeft geen webdesigner te zijn om kennis te hebbenquote:
Matinee! Jij ook hier man!quote:
Sorry!quote:
Je komt toch nooit van me af joh.quote:
Maakt toch niet uit, ik vind je 'n gezellige kerelquote:
Hoeft echt niet hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Zokunen het volgende:
Rolling Stones - The last time mag ook wel ff
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik vind je 'n gezellige kerel
Om mijn gelijk aan te tonen dat het het origineel wasquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php $uri = 'http://'; header('Location: '.$uri.'/www.onz-radio.nl/'); ?> <meta http-equiv="Refresh" content="0; URL=http://www.onz-radio.nl"> Website word geladen |
Dat is best wel sigwaardigquote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Metonae ook een zeer geschikte kerel. Hij waardeert echte muziek nog
zeer geschikte kerel voor? Coïtus?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef dragems het volgende:
dit in de index.php zetten
[ code verwijderd ]
Rustig aan he koelkastje, échte muziek bevat gitarenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar als je naar radioonzin.nl/pagina.html gaat ga je niet automatisch naar onz-radio.nl/pagina.html... Dat kun je dus met htaccess doen en dat ben ik dus nu aan het uitvogelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef dragems het volgende:
dit in de index.php zetten
[ code verwijderd ]
ditquote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rustig aan he koelkastje, échte muziek bevat gitaren
Elke kutmongool kan snaren slopen. Elektronische muziek gemaakt door 1 man, dat is pas knap.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rustig aan he koelkastje, échte muziek bevat gitaren
PROEST!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elke kutmongool kan snaren slopen. Elektronische muziek gemaakt door 1 man, dat is pas knap.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elke kutmongool kan snaren slopen. Elektronische muziek gemaakt door 1 man, dat is pas knap.
modrewrite geloof ik, maar ik weet het niet 100% zekerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar als je naar radioonzin.nl/pagina.html gaat ga je niet automatisch naar onz-radio.nl/pagina.html... Dat kun je dus met htaccess doen en dat ben ik dus nu aan het uitvogelen.
Frank Sinatraquote:
oooh ok weet ik niet uit me hoofd moet ik ff zoeken. ik zit niet zo vaak in de htaccessquote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang.
Ik moet hebben als je doet /rooster.html dat hij naar onz-radio.nl/rooster.html gaat etc.
Dan moet je KT Thungstall - black horse ook imba vindenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snaren slopenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alhoewel, dragonforce kan through fire and flames niet live spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snaren slopen
Dat is de kunst van een band, die maken met z'n allen een tegek nummer.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef kdrietjeh het volgende:
Waar is de OP?
Zie jij de OP?
[ link | afbeelding ]
ya, dek jezelf maar weer even goed in...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens is niet alle elektronische muziek goed. Maar zo heeft elk genre plussen en minnen.
Dit.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, dek jezelf maar weer even goed in...
Elektronische muziek beter noemen dan gitaar
Noem je ook een bandquote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alhoewel, dragonforce kan through fire and flames niet live spelen.
Hoi lievvie!quote:
IJzeren kabels op een plank met een snoer er aan en een dikke distortion er over, nee heul knap hoor. Het is gewoon erger dan het krijsen van een big die onverdoofd gecastreerd wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snaren slopen
Dat is de kunst van een band, die maken met z'n allen een tegek nummer.
he jij mag heul niet posten!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Komop zeg, je kan toch niet ontkennen dat goed gitaarspelen moeilijk is.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IJzeren kabels op een plank met een snoer er aan en een dikke distortion er over, nee heul knap hoor. Het is gewoon erger dan het krijsen van een big die onverdoofd gecastreerd wordt.
Klopt, dat is ook meer een electronische bandquote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is het sowieso. Kraftwerk, YMO, dat zijn de pioniers en niet die janussen als Led Zeppelin.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, dek jezelf maar weer even goed in...
Elektronische muziek beter noemen dan gitaar
How are you?quote:
Nick! sta je niet bovenaan? WHUUT?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
* Driepink moet meer posten anders wint graseter!
is dat niet gewoon jou mening?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IJzeren kabels op een plank met een snoer er aan en een dikke distortion er over, nee heul knap hoor. Het is gewoon erger dan het krijsen van een big die onverdoofd gecastreerd wordt.
Daar heb ik het niet over. Goed gitaar spelen is ook moeilijk. Eric Johnson kan goed gitaar spelen en dat is moeilijk. Jordan Rudess is de keyboardgod en da's ook moeilijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Komop zeg, je kan toch niet ontkennen dat goed gitaarspelen moeilijk is.
Dat is mixen. Probeer nu eens te producen dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is dat niet gewoon jou mening?
Voor Gitaar heb je teminste nog een beetje talent nodig, discipline...
Voor dat Computer gefabriceerde geluidje hoef je alleen maar met je Vette reet op een stoeltje te zitten... en de geluiden A en B achetr elkaar te zetten...
I'm fine thank youquote:
Je jat mijn grap.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef kdrietjeh het volgende:
Waar is de OP?
Zie jij de OP?
[ link | afbeelding ]
Is dat niet gewoon jouw mening?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is dat niet gewoon jou mening?
Voor Gitaar heb je teminste nog een beetje talent nodig, discipline...
Voor dat Computer gefabriceerde geluidje hoef je alleen maar met je Vette reet op een stoeltje te zitten... en de geluiden A en B achetr elkaar te zetten...
Ja, maar jij zegt dit:quote:Op zondag 23 januari 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Goed gitaar spelen is ook moeilijk. Eric Johnson kan goed gitaar spelen en dat is moeilijk. Jordan Rudess is de keyboardgod en da's ook moeilijk.
daaruit blijkt dat jij gitaarspelen niet knap vindt.quote:IJzeren kabels op een plank met een snoer er aan en een dikke distortion er over, nee heul knap hoor.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je jat mijn grap.
[ afbeelding ]
1 2 3 | RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?radioonzin\.nl$ RewriteRule ^(.*)$ http://www.onz-radio.nl/$1 [L,QSA,R=301] |
tegenwoordig hoef je alleen dat te kunnen om een "goed getalenteerde DJ" te zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 18:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat is mixen. Probeer nu eens te producen dan.
Ik ga niet elk dingetje los doen hequote:Op zondag 23 januari 2011 18:22 schreef dragems het volgende:
Redirect permanent /rooster http://www.onz-radio.nl/radio/rooster.html
SHE SAYS SHE CAN'T WAIT! SHE SAID THE FUCKA COME DOWN!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Dalando het volgende:
Koelkast, plaats in een .htaccess:
[ code verwijderd ]
Er is iets voor.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga niet elk dingetje los doen he
Nu is het net een jonge Bob Rossquote:
oh, dit is clean version!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
SHE SAYS SHE CAN'T WAIT! SHE SAID THE FUCKA COME DOWN!
Maar het werkt op een subdomein bij mij wel.quote:
ik kan het via directadmin zelf aanpassen met menu en alles en niet via .htaccessquote:Op zondag 23 januari 2011 18:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar het werkt op een subdomein bij mij wel.
Het werkt wel, maar 301 is "moved"quote:Op zondag 23 januari 2011 18:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar het werkt op een subdomein bij mij wel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef Zokunen het volgende:
mystic doe eens KT Tunstall draaien met black horse and a cherry tree
Dan gebruik je 404. Of 405. Whatever je wilt.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het werkt wel, maar 301 is "moved"
Jij hebt toch geen tieten he?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:27 schreef Swomp het volgende:
Na die toespraak dit nummer draaien
dikke troll
75C haal ik makkelijkquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:27 schreef Swomp het volgende:
dikke troll
Ditquote:Op zondag 23 januari 2011 18:27 schreef Swomp het volgende:
dikke troll
quote:
Bedankt ! nu heb ik ook die hyves.... van wie is diequote:
eetse danielleSabinen!quote:
Nee joh das niks, veel meer heb ikquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
Kdrietjeh, ik heb nog een mooie zomerse Request als dat mag
Ricky Blaze - Just you and I
Het gaat om het ideequote:
Denken dat dat met photoshop gedaan isquote:
Beetje welquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Graseter het volgende:
Koelkast is jaloers op mijn prachtige uitstraling.
Dat dan weer welquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
Denken dat dat met photoshop gedaan is
Ok.. heel slechtquote:
Ik heb een Reloop LE hierquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn mooie AKG K701 niet op.
Gebruik ik dus nooit, ik doe alles in photoshopquote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ok.. heel slechtDat kan ook met paint joh!
ik vind dit niet grappigquote:
DIAHTP.exequote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Metonae het volgende:
Overigens heb ik een progje nodig die mn schijf checkt op dubbele bestanden.
Wie o wie heeft er een naam voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gebruik ik dus nooit, ik doe alles in photoshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Matineefish bedoel je?quote:
toen gister je cam aanging dacht ik eerst dat je die gast was die animale heeft gemaaktquote:
Matinee prima. Metonae niet prima.quote:
Ik lijk helemaal niet op Don Diablo johquote:Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
toen gister je cam aanging dacht ik eerst dat je die gast was die animale heeft gemaakt
don diablo heettie toch ?
toen wel in eerste opzichtquote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niet op Don Diablo johFar from it.
Zou wel geniaal geweest zijn als ik Animale gemaakt zou hebbenquote:
Wat betekend Metonae eigenlijk?quote:
Sabinen heeft 75C op 15jarige leeftijdquote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaars BH aan/.
Lol, de eerste hit op google is een link naar je Foboquote:
Hallon sharrquote:
Dudequote:
Spierpijn en leren...quote:
Een saaie branke zondag.. verder was ie ok.quote:
lol ik heb nog wel kom maar halenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een saaie branke zondag.. verder was ie ok.
Zou ik een shaggie van je moggen hebben Sharr?
Ik zit zonder sigaretten
Dat was wel baas!quote:
KENT, HET IS KENT!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een saaie branke zondag.. verder was ie ok.
Zou ik een shaggie van je moggen hebben Sharr?
Ik zit zonder sigaretten
Waar kan ik het komen halen?quote:
hahahquote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
En sterkte iedereen die een kutzondag heeft gehad
Ajax
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Ajax
LOEDER!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Ajax
Forum Opties | |