Soort van cv. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef -Engel- het volgende:
O ja... waarom vinden mannen het nodig om mij te vertellen welke veroveringen ze allemaal gaan doen of hebben gedaan????
Nee, ik had een belangrijke meeting met m'n stagebegeleiderquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden? Jij hebt vrijdag ook geprotesteerd?
Als CV dus.....quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van cv. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Heeft het cv toch weer z'n meerwaarde bewezen. Prima voor preselectie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef -Engel- het volgende:
Ja... dat ik bij dezen geen interesse meer heb....
want?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het cv toch weer z'n meerwaarde bewezen. Prima voor preselectie.
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik had een belangrijke meeting met m'n stagebegeleiderNeemt niet weg dat ik de actie steun. though.
Dat weet je toch zo al..... daar hoef ik toch iemand zijn sexgeschiedenis niet voor te kennenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet je vantevoren al dat het niks wordt..
Nu het toch een verloren zaak is, zou ik hetzelfde kunstje richting hem doen. Verzin er een paar trio's en gangbangs bij, misschien wordt 'ie nog wel bang van je.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:56 schreef -Engel- het volgende:
Dat weet je toch zo al..... daar hoef ik toch iemand zijn sexgeschiedenis niet voor te kennen
is altijd wel leuk protesteren...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerden op m'n fluitje geblazen enzo
Het was wel leuk, tot die bommen afgingen en de politie niet vond dat we naar het station mochten.
Ik hoorde het van een medestudentquote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerden op m'n fluitje geblazen enzo
Het was wel leuk, tot die bommen afgingen en de politie niet vond dat we naar het station mochten.
Hard opgetreden? Gewoon wat studenten aangespoord om tempo te maken met hun studie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ik hoorde het van een medestudentHij had het over waterkanonnen en zo? De ME schijnt best hard opgetreden te hebben...?
Daar hoef ik geen verhaaltjes voor te vertellenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu het toch een verloren zaak is, zou ik hetzelfde kunstje richting hem doen. Verzin er een paar trio's en gangbangs bij, misschien wordt 'ie nog wel bang van je.
Je hebt de verkeerde voor je. Ik geloof het niet. Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:02 schreef -Engel- het volgende:
Daar hoef ik geen verhaaltjes voor te vertellen![]()
![]()
Ik heb het niet gezien verder, alleen wat verhalen gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard opgetreden? Gewoon wat studenten aangespoord om tempo te maken met hun studie.
ik zag ook n filmpje waarin ze op verbaasde toeristen aan t inrammen waren die in de massa waren belandquote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een medestudentHij had het over waterkanonnen en zo? De ME schijnt best hard opgetreden te hebben...?
Paar relletjes geweest, deels veroorzaakt door mensen die niet studeren.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het niet gezien verder, alleen wat verhalen gehoord.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je. Ik geloof het niet. Leuk geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vind ik ook, daarom vroeg ik me ook af wat er werkelijk gebeurd was. Van wat ik begrepen heb verliep het protest gewoon goed, zoals het hoort. Er waren een paar relschoppers, maar die schenen niet eens student te zijn of zo...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag ook n filmpje waarin ze op verbaasde toeristen aan t inrammen waren die in de massa waren belandvind de ME vaak n clubje opgeschoten ventjes die iets te graag en te snel geweld gebruiken
Oh, haha, heb ik het toch goed begrepenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar relletjes geweest, deels veroorzaakt door mensen die niet studeren.
Ik was het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar relletjes geweest, deels veroorzaakt door mensen die niet studeren.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
mijn imago wat doe je
Ik schat je in op waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |