Mja, de professor heeft op Blackboard laten weten dat de belangrijkste artikelen in de lessen genoemd zijn, deze heb ik allemaal opgeschreven en op de computer staan, dus die leer ik dan wel uit m'n hoofd of zet ze in een file zodat ik ze kan printen en mee kan nemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou zeggen zoek anders een samenvatting erover op, en leer het gewoon digitaal via de pc zo deed ik het altijd
Meer dan 3000 pagina'squote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt niet alsof het twintig pagina's is.Wat een onzin.
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezichtquote:
Red een boom, negeer een professor.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Meer dan 3000 pagina'sIk vertik het echt...
als dat niet helpt wil ik er ook wel een gooien hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezicht
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.quote:
Gewoon alvast doen voor de zekerheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef cafpow het volgende:
als dat niet helpt wil ik er ook wel een gooien hoor
Ja ....Dank je wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezicht
Graag gedaan. Enquote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
Ja ....Dank je wel!
* -Engel- schudt met haar natte haren
Nou, niet om het een of ander, maar ik heb echt geen 3000+ printerpapier liggenquote:
Ze was op de meet zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.
zelfs ik kan niet zo lang slapen iddquote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.
Jij hebt vergelijkbare ervaringen met Singlesmeets?quote:
Raar!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet om het een of ander, maar ik heb echt geen 3000+ printerpapier liggenEn waarschijnlijk ook geen inkt om zoveel pagina's te printen.
Echt he... Wat ben ik voor student dat ik niet zoveel pakken papier heb liggenquote:
Met één op één meets wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt vergelijkbare ervaringen met Singlesmeets?
Laat me raden? Jij hebt vrijdag ook geprotesteerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Echt he... Wat ben ik voor student dat ik niet zoveel pakken papier heb liggenLaat staan zoveel inkt
Damn die persoon dan die onze een-op-een meet verstoorde dan.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef AirwiN het volgende:
Graag gedaan. Envoor vrouwen die schudden met hun natte haren.
Oeh, mooie MIquote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Yeah voor de vrouwen met natte haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |