Ja, laat idd maar RB staan, verdediging stond degelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee man, deed het prima als RB imo.
Bahia 2.0quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kah is trouwens echt een held, beter komt hij alsnog na dit seizoen.
Kah heeft wel meer persoonlijkheid in z'n kleine teen dan Bahia ooit heeft gehad.quote:
Maar brengt dezelfde onrust met zich mee, misschien zelfs wel erger.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kah heeft wel meer persoonlijkheid in z'n kleine teen dan Bahia ooit heeft gehad.
Leuk al die degelijkheid maar volgens mij is er in de groep ook geen enkeling die een beetje "gek"is. Een beetje "Bosvelt" of een beetje "John de Wolf".quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar brengt dezelfde onrust met zich mee, misschien zelfs wel erger.
Leuk zo'n gasten die een harde uitstraling hebben en graag voor Feyenoord willen spelen maar ik zie liever de Vrij met Vlaar en mocht Vlaar niet verlengen moeten ze Botteghin proberen te halen.
Lijkt me wat degelijker.
Maar Kah is anders gek dan die 2 die jij noemt.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leuk al die degelijkheid maar volgens mij is er in de groep ook geen enkeling die een beetje "gek"is. Een beetje "Bosvelt" of een beetje "John de Wolf".
quote:El Ahmadi per direct naar club in Dubai
Volgens VI verslaggever Thijs Slegers vertrekt Karim El Ahmadi per direct naar Dubai. Hij zou daar aan de slag gaan voor El Ahly.
Wat een ambitiequote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
El Ahmadi per direct naar een club in Dubai.
edit :
[..]
Dat komt redelijk uit het niets zeg... Maar die hebben wel geldquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
El Ahmadi per direct naar een club in Dubai.
edit :
[..]
Misschien omdat ie het toen had verteld en hij geen uitgebreide felicitaties kreeg..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er gisteren weer eens iets is voorgevallen, die reed al zwaar geïrriteerd weg bij de Kuip. Rakelings langs de fans.
Is het nou Egypte of Dubai?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:29 schreef Merkie het volgende:
Het is wel de topclub van Egypte met een grote supportersschare.
Huh, ik zocht op Wikipedia en kwam uit bij Al-Ahly in Egypte. Maar er staat idd Dubai in het bericht, maar ik kan zo snel niets vinden over die club?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is het nou Egypte of Dubai?
Al Ahli.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, ik zocht op Wikipedia en kwam uit bij Al-Ahly in Egypte. Maar er staat idd Dubai in het bericht, maar ik kan zo snel niets vinden over die club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |