Dat je eens een goede wedstrijd speelt wil niet zeggen dat je ook goed kunt voetballen, geef eens antwoord op mijn vraag dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
onzin, tegen Twente ging het wel goed, tegen Utrecht ook
Ze kunnen invidueel prima voetballen als je kijkt naar techniek.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat je eens een goede wedstrijd speelt wil niet zeggen dat je ook goed kunt voetballen, geef eens antwoord op mijn vraag dan.
Oh jawel, maar dat wil niet zeggen dat je dan automatisch kunt voetballen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef Merkie het volgende:
Kom op honda1990, je ziet toch zelf ook wel dat de ploeg 0,0 zelfvertrouwen heeft en enorme angst heeft om de bal kwijt te raken.
Ze kunnen echt wel beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dat wil niet zeggen dat je dan automatisch kunt voetballen.
Beter dan gisteren misschien wel, maar ik kan echt niet zeggen dat Feyenoord nou zoveel beter was dan de Graafschap. Waarom trouwens niemand een antwoord op mijn vraag uit het vorige topic geven.quote:
Het wil ook niet direct zeggen van niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:42 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dat wil niet zeggen dat je dan automatisch kunt voetballen.
Omdat ik een mening geef die niet in je straatje past? Als ik een troll zou zijn zou ik wel Ajax komen verheerlijken o.i.d.quote:
Welke spelers komen goed in de bal, kunnen een bal over de hele op de stropdas leggen, kunnen een goede voorzet geven enz.?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het wil ook niet direct zeggen van niet.
Zet een willekeurige speler van Feyenoord bij FC Twente, PSV, Ajax of AZ neer en ik verzeker je dat ze makkelijk mee kunnen.
Alleen gezamenlijk is dit elftal niet top, mede door toch de trainer.
Als spelers als Vlaar, Bahia, De Cler, Bruins, Wijnaldum elkaar nu nog niet kunnen vinden na al die seizoenen samen te spelen. Er moet gewoon gerichter getraind worden, te beginnen bij de grondbeginselen. En één opstelling een keer aanhouden, maar wie niet presteert naar de bank verwijzen.
Het is inmiddels duidelijk dat je vindt dat ze allemaal niet kunnen voetballen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Omdat ik een mening geef die niet in je straatje past? Als ik een troll zou zijn zou ik wel Ajax komen verheerlijken o.i.d.
man dat kunnen hooguit 5 spelers in Nederlandquote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Welke spelers komen goed in de bal, kunnen een bal over de hele op de stropdas leggen, kunnen een goede voorzet geven enz.?
Je bent snel van begripquote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is inmiddels duidelijk dat je vindt dat ze allemaal niet kunnen voetballen.
Ik denk dat geen enkele speler van Feyenoord op dit moment zijn niveau haalt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Welke spelers komen goed in de bal, kunnen een bal over de hele op de stropdas leggen, kunnen een goede voorzet geven enz.?
Stond Duplan ook niet in belangstelling van Feyenoord?quote:Nachtelijk gesprek over Feyenoord
Na afloop van de verloren wedstrijd van Feyenoord tegen de Graafschap is er een gesprek geweest tussen vertegenwoordigers uit de verschillende supporters geledingen, de FSV, het bestuur van de club, de Vrienden van Feyenoord (VvF) en politieagenten van de voetbaleenheid.
Ze spraken elkaar tot diep in de nacht waarbij de emoties hoog opliepen. Feyenoord verloor zaterdag tegen De Graafschap in de slotfase van de tweede helft, tot grote frustratie en verdriet van alle aanwezigen in De Kuip. Direct na afloop verzamelden een paar honderd supporters zich voor het Maasgebouw om uiting te geven aan hun teleurstelling.
Pim Blokland heeft namens de VvF en Raad van Commissarissen na afloop van het gesprek laten weten dat de frustraties worden gedeeld en dat hij de mening van de supporters komende week zal overbrengen tijdens een gesprek met de directie. Daarbij heeft hij ook aangegeven dat hij binnen een week een terugkoppeling zal geven aan de supporters.
quote:Politie fluit El Ahmadi terug
Middenvelder Karim El Ahmadi van Feyenoord had zaterdagavond na de nederlaag tegen De Graafschap (0-1) haast om weg te komen. De Marokkaanse international reed binnen de poorten van De Kuip nogal hard in zijn auto richting de uitgang.
Enkele agenten wilden El Ahmadi op zijn rijgedrag aanspreken, maar de voetballer had kennelijk niet in de gaten dat hij moest stoppen. Uiteindelijk bij het stoplicht op het plein voor het stadion kon de politie El Ahmadi staande houden. De Feyenoorder kreeg een stevige reprimande. Volgens een woordvoerder van de Rotterdamse club is het daarbij gebleven.
quote:Gullit komt Tsjetsjenië niet in
De presentatie van Ruud Gullit als nieuwe trainer van Terek Grozni is zondag niet doorgegaan. Volgens het Duitse persbureau DPA was de Nederlandse oud-international niet in het bezit van de juiste reisdocumenten om de Russische deelrepubliek Tsjetsjenië binnen te komen. De 48-jarige coach meldt zich nu maandag bij zijn selectie in het trainingskamp in Turkije.
zodra ze geld kosten vallen ze af he..quote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Stond Duplan ook niet in belangstelling van Feyenoord?![]()
Swerts op het middenveldquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop dat er een knop omgezet gaat worden. Dit moet echt anders, misschien wat minder techniek en meer kracht?
Is Fer ook weer fit of niet?
Ik zie graag Fer, Mokotjo en El Ahmadi op het middenveld.
Ja, laat idd maar RB staan, verdediging stond degelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee man, deed het prima als RB imo.
Bahia 2.0quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kah is trouwens echt een held, beter komt hij alsnog na dit seizoen.
Kah heeft wel meer persoonlijkheid in z'n kleine teen dan Bahia ooit heeft gehad.quote:
Maar brengt dezelfde onrust met zich mee, misschien zelfs wel erger.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kah heeft wel meer persoonlijkheid in z'n kleine teen dan Bahia ooit heeft gehad.
Leuk al die degelijkheid maar volgens mij is er in de groep ook geen enkeling die een beetje "gek"is. Een beetje "Bosvelt" of een beetje "John de Wolf".quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar brengt dezelfde onrust met zich mee, misschien zelfs wel erger.
Leuk zo'n gasten die een harde uitstraling hebben en graag voor Feyenoord willen spelen maar ik zie liever de Vrij met Vlaar en mocht Vlaar niet verlengen moeten ze Botteghin proberen te halen.
Lijkt me wat degelijker.
Maar Kah is anders gek dan die 2 die jij noemt.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leuk al die degelijkheid maar volgens mij is er in de groep ook geen enkeling die een beetje "gek"is. Een beetje "Bosvelt" of een beetje "John de Wolf".
quote:El Ahmadi per direct naar club in Dubai
Volgens VI verslaggever Thijs Slegers vertrekt Karim El Ahmadi per direct naar Dubai. Hij zou daar aan de slag gaan voor El Ahly.
Wat een ambitiequote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
El Ahmadi per direct naar een club in Dubai.
edit :
[..]
Dat komt redelijk uit het niets zeg... Maar die hebben wel geldquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
El Ahmadi per direct naar een club in Dubai.
edit :
[..]
Misschien omdat ie het toen had verteld en hij geen uitgebreide felicitaties kreeg..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er gisteren weer eens iets is voorgevallen, die reed al zwaar geïrriteerd weg bij de Kuip. Rakelings langs de fans.
Is het nou Egypte of Dubai?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:29 schreef Merkie het volgende:
Het is wel de topclub van Egypte met een grote supportersschare.
Huh, ik zocht op Wikipedia en kwam uit bij Al-Ahly in Egypte. Maar er staat idd Dubai in het bericht, maar ik kan zo snel niets vinden over die club?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is het nou Egypte of Dubai?
Al Ahli.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, ik zocht op Wikipedia en kwam uit bij Al-Ahly in Egypte. Maar er staat idd Dubai in het bericht, maar ik kan zo snel niets vinden over die club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |