Ja, te mopperen op de muziek en veel te lekkere vrouwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso dansen
Als je uitgaat dan sta je aan de kant met je colaatje
Als ik op techno feestjes ben en teveel drugs heb gebruikt dan hoor ik altijd shit in die muziek.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Daarom vind ik Dubstep-feesten ook geen drol aan. Te langzaam en onmogelijk om fatsoenlijk op te dansen. Gewoon naar een techno feestje gaan, hoef je alleen maar een beetje pasjes te maken ja.
Oké.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik op techno feestjes ben en teveel drugs heb gebruikt dan hoor ik altijd shit in die muziek.
boerenkool met worst boerenkool met worst boerenkool met worst
dat soort dingen
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef o.us het volgende:
Dansen. Altijd die gekke moves d'r uit knallen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik op techno feestjes ben en teveel drugs heb gebruikt dan hoor ik altijd shit in die muziek.
boerenkool met worst boerenkool met worst boerenkool met worst
dat soort dingen
Ik zeg net dat ik dubstep níet tof vind.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Precies, techno
Het is niet zo gek dat dubstep dan ook vooral populair is onder computer-nerds die naar chiptune luisteren en van die figuren die wel echt kunnen dansen maar er constant een wedstrijd van maken.
je plaatje doet het nietquote:
Deze video bevat inhoud van blablabla en is beperkt..''?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Versvandepers het volgende:
Er is maar een echte bazendans en dat is deze:
Ai, veel succes met je identiteitscrisis.quote:Ik zeg net dat ik dubstep níet tof vind.
Oké.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ai, veel succes met je identiteitscrisis.
Moshpit is een speltype in MW2quote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef Nikmans het volgende:
Dubstep
Dubstepfeesten die binnen een dag uitverkopen omdat het de nieuwe jumpstyle is
Het publiek dat op dubstep afkomt
Moshpits
Wolvenshirtquote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Michielos het volgende:
Dubstep:')
Gewoon metal concerten gaan dus
Ik zag eerst ook alleen maar een kruisje staan en heel vaag op de achtergrond stond er "boerenkool met worst boerenkool met worst boerenkool met worst" doorheen geschreven. Apart.quote:
Ye die draag ik. Dat straalt zelfvertrouwen uitquote:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ye die draag ik. Dat straalt zelfvertrouwen uit
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Moshpit is een speltype in MW2
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zag eerst ook alleen maar een kruisje staan en heel vaag op de achtergrond stond er "boerenkool met worst boerenkool met worst boerenkool met worst" doorheen geschreven. Apart.
kut op naar onz flikkerquote:
Het is pas dansen als je je moves ter plekke verzint en aan elkaar rijgtquote:Op zondag 23 januari 2011 16:47 schreef Triptamine2 het volgende:
Dubstep is koning![]()
Hoe motorisch gestoord ben je als je niet weet hoe je hierop danst. Daarbij, net of het uitmaakt hoe je danst, als je maar lol hebt toch.
en kankerveel druks gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:47 schreef Triptamine2 het volgende:
Dubstep is koning![]()
Hoe motorisch gestoord ben je als je niet weet hoe je hierop danst. Daarbij, net of het uitmaakt hoe je danst, als je maar lol hebt toch.
Eens. Dubstep is DE muziek bij uitstek om gewoon helemaal naar de klote te gaan. Gezellige sfeer ook altijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is pas dansen als je je moves ter plekke verzint en aan elkaar rijgt
Ik heb veel domme dingen gelezen, maar dit, kankerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Prenzlauer het volgende:
Naar de klote te gaan omdat mongooltjes zoals jij 'lol' hebben ja
Gelukkig floreert de gezondheidszorg wel bij die feestjes. Dubstep is echt al zo lang dood en dan nu pas begint de domme massa het op te pakken en krijg je een paar van die draaitafel noobs die het laatste beetje dubstep vakkundig weten te verkrachten. Alsof je een 8 jaar oude crackhoer nog eens even lekker gaat pureren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |