Inderdaad! Alles voor de Trapehezedrons en de Platinum Ingotsquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
Ja, en dan zonder dat stomme deathtruukje en op hoop van zegen. Highwind gaf veel meer voldoening. Op de knieën met dat beest en all out gaan
Sommige components (voor wapen upgrades) kun je voor veel verkopen, zoals de credit chip en gold nugget etc. Alles waar bij staat "can be sold for a premium" of zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben nu net op Gran Pulse en ik word af-ge-maakt. En niet eens door die halve dinosaurussen of zo, maar gewoon door die honden.Of nou ja, afgemaakt is een groot woord, maar vijf sterren scoren zonder pre-emptive strike zit er nog even niet in.
De crystarium kost ook loeiveel opeens. En hoe verdien je nu in hemelsnaam geld, want ik wil mijn gear upgraden!
Klopt, in chapter 9 heb ik ook ook echt een heleboel verdiend door gewoon tegen elk groepje PSICOM soldaten te vechten en hun incentive chips te verkopen. Nu is de geldfontein een beetje opgedroogd dus, maar dat je gaat vanzelf wel weer geld verdienen begrijp ik? Ik vind het ook zonde om wapens/accessories te verkopen, ook al gebruik ik sommigen nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sommige components (voor wapen upgrades) kun je voor veel verkopen, zoals de credit chip en gold nugget etc. Alles waar bij staat "can be sold for a premium" of zoiets.
Ik had al een guide gelezen over dat upgraden. Gewoon 36 Sturdy Bones kopen (voor ongeveer 2.500 gill) waarmee je in één klap die 3x bonus te pakken hebt en vervolgens zoveel mogelijk Crankshafts er tegenaan gooien. Daarmee heb ik Lightning's Blazefire Saber en Hope's Hawkeye al op respectievelijk level 26 (star) en level 21 gekregen. De rest hangt rond de level 6 en blijft dus iets teveel achter naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:59 schreef 67Impala het volgende:
Eigenlijk moet je zolang mogelijk volhouden zonder je gear te upgraden. Je gear upgraden kost als je niet de juiste components gebruikt anders mega veel geld. Je kan dus in mijn optiek beter je components bewaren totdat je 1 wapen gekozen hebt wat je wil upgraden..
Wat het crystarium betreft is gewoon grinden grinden grinden
Lijkt wel een volwassen Hopequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]Laatste commando: 'Leader change'.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Final Fantasy XIII-2 TGS 2011 Trailer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Archylte Steppe theme. » FINAL FANTASY XIII-2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trailer theme. » FINAL FANTASY XIII-2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Battle theme. » FINAL FANTASY XIII-2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Final Fantasy XIII-2 Commercial
Hope wordt nooit volwassen. Ze hadden hem er wel uit mogen gooien.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook, maar het schijnt voor veel mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Hope en Lightning een stelletje?
WTF? Dan moet je wel erg veel fantasie hebben
Whut?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Rikketik het volgende:
Snow heeft al eerder twee zusjes (?) getemd, dus in principe moet het kunnen. Als hij Lightning en Serah zo ver krijgt om motor voor hem te vormen is hij helemaal een baas.
Klopt, dat is één van de goede spotsquote:Ehr... hoe dan ook, ik denk dat ik de perfecte plek heb gevonden om nu nog even flink wat CP te grinden. In het midden staat een save station, rechts loopt een Behemoth King rond (die zich overigens niet makkelijk laat foppen) en links is een Behemoth King in gevecht met zo'n groot, zilveren beest en kun je makkelijk een preemptive strike scoren. Bij elkaar opgeteld leveren die twee gevechten je 10.000 CP op en je bent er, reistijd incluis, ongeveer een minuut, anderhalve minuut aan kwijt. Heerlijk.
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Klopt, dat is één van de goede spotsIk vond dat echter snel saai worden, dus heel veel heb ik daar niet gedaan.
Dan zou ik weinig games uitspelenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Ik heb ook inderdaad eerst het spel uitgespeeld en zodra ik weer terug kon naar Gran Pulse ben ik gaan grinden als een wilde. Eerst een beetje op Ochu en daarna zodra ik dacht sterk genoeg te zijn tegen Adaman(tor)toise. Werkt prima, tis alleen wel frustrerend als je nog maar een paar Platinum Ingots moet en ze niet krijgt...quote:Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Altijd Lightning, Fang en Hope of Lightning Fang en Vanille. Ik meen (heb het heel lang niet meer gespeeld) dat ik altijd met Hope erbij speelde vanwege zijn betere positieve status effects. Sentinel met veel HP had ik in principe niet meer nodig. Tegen die Long Gui lukte het altijd wel met deze drie.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.
Laat maar, het was een dom grapje.quote:
Lightning is de vaste leader, Vanille is er voor de support en voor de rest wissel ik tussen Fang en Snow. Beide zijn toffe characters om te zien (of in Fang's geval: te horen) vechten, dus vandaar. Eigenlijk is Snow wel een beetje inferieur aan Fang, maar kom op: hoe geweldig is het om hem met zijn blote handen een imp in de lucht te zien slaan om hem vervolgens die veredelde piñata dood te zien trappen?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.
Ja sorry wilde niet spoileren ! Maar idd je kan op een gegeven moment terug. Nog even over het grinden. Dat is nooit zonde, want je wordt sterker en dus worden gevechten makkelijker. Dit is altijd handig.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laat maar, het was een dom grapje.![]()
Nog even over dat grinden trouwens: als ik het goed begrijp kun je dus op een gegeven moment, nog voordat je het spel uitgespeeld hebt, gewoon zonder problemen op en neer kunt pendelen tussen Cocoon en Gran Pulse? Want ik ben nu aan het grinden als een malle (iedereen heeft bijvoorbeeld al een 5e ATB gauge), maar anders ga ik het verhaal gewoon verder volgen. Het grinden is leuk vanwege het snelle, dynamische vechtsysteem (en de schoonheid van Gran Pulse), maar het haalt wel een beetje de vaart uit het verhaal.
[..]
Lightning is de vaste leader, Vanille is er voor de support en voor de rest wissel ik tussen Fang en Snow. Beide zijn toffe characters om te zien (of in Fang's geval: te horen) vechten, dus vandaar. Eigenlijk is Snow wel een beetje inferieur aan Fang, maar kom op: hoe geweldig is het om hem met zijn blote handen een imp in de lucht te zien slaan om hem vervolgens die veredelde piñata dood te zien trappen?
Lightning - hoofdzakelijk Ravager, soms Commando, Medic in absolute noodgevallen
Fang/Snow - hoofzakelijk Commando, in hachelijke situaties Sentinel
Vanille - aan het begin van het gevecht Saboteur, daarna Medic of Ravager.
Eigenlijk heeft Hope de iets sterkere magic, maar hij ziet eruit als een kneus met zijn boomerang en bovendien ligt de Saboteur role (aanvalluh!) mij beter dan de Synergist role.
Haha, dat van dat spoileren maakt niet uit hoor. Voordat ik een game speel, lees ik toch altijd al waar het verhaal in grote lijnen over gaat, inclusief afloop. Ik kan er om de één of andere reden totaal niet tegen als ik niet weet wat me ongeveer te wachten staat.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja sorry wilde niet spoileren ! Maar idd je kan op een gegeven moment terug. Nog even over het grinden. Dat is nooit zonde, want je wordt sterker en dus worden gevechten makkelijker. Dit is altijd handig.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier ook zo'n zin in!! Beter gooien ze er ook Trophy Support inquote:Op donderdag 29 september 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Final Fantasy X in HD op de PS3 en PS Vita.
Nu hopen dat als je een versie aanschaft, dat je ze dan op beide kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop