Ja, dat dacht ik dus ook, maar het schijnt voor veel mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Hope en Lightning een stelletje?
WTF? Dan moet je wel erg veel fantasie hebben
Whut?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Rikketik het volgende:
Snow heeft al eerder twee zusjes (?) getemd, dus in principe moet het kunnen. Als hij Lightning en Serah zo ver krijgt om motor voor hem te vormen is hij helemaal een baas.
Klopt, dat is één van de goede spots Ik vond dat echter snel saai worden, dus heel veel heb ik daar niet gedaan.quote:Ehr... hoe dan ook, ik denk dat ik de perfecte plek heb gevonden om nu nog even flink wat CP te grinden. In het midden staat een save station, rechts loopt een Behemoth King rond (die zich overigens niet makkelijk laat foppen) en links is een Behemoth King in gevecht met zo'n groot, zilveren beest en kun je makkelijk een preemptive strike scoren. Bij elkaar opgeteld leveren die twee gevechten je 10.000 CP op en je bent er, reistijd incluis, ongeveer een minuut, anderhalve minuut aan kwijt. Heerlijk.
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Klopt, dat is één van de goede spots Ik vond dat echter snel saai worden, dus heel veel heb ik daar niet gedaan.
Dan zou ik weinig games uitspelen Of er moeten veel en goede sidequests in zitten. In FFXIII vond ik die stenen-missies ook leuker dan steeds dezelfde battle doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Ik heb ook inderdaad eerst het spel uitgespeeld en zodra ik weer terug kon naar Gran Pulse ben ik gaan grinden als een wilde. Eerst een beetje op Ochu en daarna zodra ik dacht sterk genoeg te zijn tegen Adaman(tor)toise. Werkt prima, tis alleen wel frustrerend als je nog maar een paar Platinum Ingots moet en ze niet krijgt...quote:Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Altijd Lightning, Fang en Hope of Lightning Fang en Vanille. Ik meen (heb het heel lang niet meer gespeeld) dat ik altijd met Hope erbij speelde vanwege zijn betere positieve status effects. Sentinel met veel HP had ik in principe niet meer nodig. Tegen die Long Gui lukte het altijd wel met deze drie.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.
Laat maar, het was een dom grapje.quote:
Lightning is de vaste leader, Vanille is er voor de support en voor de rest wissel ik tussen Fang en Snow. Beide zijn toffe characters om te zien (of in Fang's geval: te horen) vechten, dus vandaar. Eigenlijk is Snow wel een beetje inferieur aan Fang, maar kom op: hoe geweldig is het om hem met zijn blote handen een imp in de lucht te zien slaan om hem vervolgens die veredelde piñata dood te zien trappen?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.
Ja sorry wilde niet spoileren ! Maar idd je kan op een gegeven moment terug. Nog even over het grinden. Dat is nooit zonde, want je wordt sterker en dus worden gevechten makkelijker. Dit is altijd handig.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laat maar, het was een dom grapje.
Nog even over dat grinden trouwens: als ik het goed begrijp kun je dus op een gegeven moment, nog voordat je het spel uitgespeeld hebt, gewoon zonder problemen op en neer kunt pendelen tussen Cocoon en Gran Pulse? Want ik ben nu aan het grinden als een malle (iedereen heeft bijvoorbeeld al een 5e ATB gauge), maar anders ga ik het verhaal gewoon verder volgen. Het grinden is leuk vanwege het snelle, dynamische vechtsysteem (en de schoonheid van Gran Pulse), maar het haalt wel een beetje de vaart uit het verhaal.
[..]
Lightning is de vaste leader, Vanille is er voor de support en voor de rest wissel ik tussen Fang en Snow. Beide zijn toffe characters om te zien (of in Fang's geval: te horen) vechten, dus vandaar. Eigenlijk is Snow wel een beetje inferieur aan Fang, maar kom op: hoe geweldig is het om hem met zijn blote handen een imp in de lucht te zien slaan om hem vervolgens die veredelde piñata dood te zien trappen?
Lightning - hoofdzakelijk Ravager, soms Commando, Medic in absolute noodgevallen
Fang/Snow - hoofzakelijk Commando, in hachelijke situaties Sentinel
Vanille - aan het begin van het gevecht Saboteur, daarna Medic of Ravager.
Eigenlijk heeft Hope de iets sterkere magic, maar hij ziet eruit als een kneus met zijn boomerang en bovendien ligt de Saboteur role (aanvalluh!) mij beter dan de Synergist role.
Haha, dat van dat spoileren maakt niet uit hoor. Voordat ik een game speel, lees ik toch altijd al waar het verhaal in grote lijnen over gaat, inclusief afloop. Ik kan er om de één of andere reden totaal niet tegen als ik niet weet wat me ongeveer te wachten staat.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja sorry wilde niet spoileren ! Maar idd je kan op een gegeven moment terug. Nog even over het grinden. Dat is nooit zonde, want je wordt sterker en dus worden gevechten makkelijker. Dit is altijd handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik heb hier ook zo'n zin in!! Beter gooien ze er ook Trophy Support inquote:Op donderdag 29 september 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Final Fantasy X in HD op de PS3 en PS Vita.
Nu hopen dat als je een versie aanschaft, dat je ze dan op beide kan spelen
FFIX is niet voor PC.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Marsenal het volgende:
Eindelijk na al die jaren ff9 in mijn bezit. Eindelijk. nog nooit een seconde van gespeeld, ben razend benieuwd. Heb ook eigenlijk maar een enkele vraag.... Heb m op de pc, en heb dus ook geen handleiding, maar ga ik die nodig hebben, of zitten er weer ingame tutorials bij?
Verschillende bronnen melden dat Blitzball op de schop gaat in de FFX remake, anderen hebben het over kleine wijzigingen. Ze hebben het zelfs gehad over een multiplayer Blitzball optie bij de savepoints.quote:Final Fantasy X HD is Remake — Release Date and Features Rumors
Posted on 26. Sep, 2011 by Treidge in Games
Following the announce of Final Fantasy X HD, made by Square Enix at recent Tokyo Games Show'11, in conditions of strong hunger for additional details and information regarding this project, fresh rumors appeared, covering the questions of possible new features of remake and its release date. And if they are not just rumors — Final Fantasy X HD can be not just remastered in HD version of this highly successful PlayStation 2 game, but a real remake.
So, one Spain language blog about PlayStation — PSTime — published some information about FFX HD, which is claimed to be received "from sources close to developers". Reliability of such sources, of course, is an open question, because there is no confirmation from another sources, but still it looks pretty real and definitely worth to be at least considered as possible reality.
Accordingly to this rumors, Final Fantasy X HD remake will be created using Final Fantasy XIII game engine, which also will be adapted to PS Vita. Another unconfirmed details regarding FFX remake development includes following items:
•Re-created for new engine characters, aeons and some stage elements.
•Cut scenes and FMV will be enhanced with some "filter" of FFXIII engine — probably, it's some kind of AA-filtering and smoothing.
•Magic, special effects and lightning will be re-created using new engine called "Luminous".
•Blitzball game will take little changes.
•FFX HD may have additional network features ( in the light of previous item — I can predict that game will receive multiplayer for Blitzball game in some form, and maybe something else ).
•Release Date — in 2012 fiscal year ( i.e. before 31 March, 2013 ). At the moment it's impossible to concretize release date, but I personally can expect FFX HD to be released in Japan somewhere in Summer / Autumn of 2012. Actual release date highly depends on scale of planned new features ( how many resources required to implement all of them ) and how long FFX HD is in development stage for now. But, if take into account that there is no any pictures of game or official details — highly possible that FFX HD development started not very long ago.
Thus game fans received some additional hope that Square Enix will made not just remastered in HD old game version, but a true remake with new features and enhanced graphics. By the way, this rumors met my expectations for FFX HD, that was made by me shortly after the game was announced at TGS'2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |