abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:39:14 #251
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102449572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Hope en Lightning een stelletje? :')
WTF? Dan moet je wel erg veel fantasie hebben :D
Ja, dat dacht ik dus ook, maar het schijnt voor veel mensen de normaalste zaak van de wereld te zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_102465482
Ik zie het niet hoor, eerder Hope en Vanille dan. Lightning in een mooie driehoeksverhouding met Snow en haar zusje.
As the Pulse Turns.


Growth egg binnen, op naar Cocoon *O*
  woensdag 28 september 2011 @ 01:36:35 #253
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102466065
Snow heeft al eerder twee zusjes (?) getemd, dus in principe moet het kunnen. Als hij Lightning en Serah zo ver krijgt om motor voor hem te vormen is hij helemaal een baas.

Ehr... hoe dan ook, ik denk dat ik de perfecte plek heb gevonden om nu nog even flink wat CP te grinden. In het midden staat een save station, rechts loopt een Behemoth King rond (die zich overigens niet makkelijk laat foppen) en links is een Behemoth King in gevecht met zo'n groot, zilveren beest en kun je makkelijk een preemptive strike scoren. Bij elkaar opgeteld leveren die twee gevechten je 10.000 CP op en je bent er, reistijd incluis, ongeveer een minuut, anderhalve minuut aan kwijt. Heerlijk. :9
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 28 september 2011 @ 08:14:32 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102467255
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Rikketik het volgende:
Snow heeft al eerder twee zusjes (?) getemd, dus in principe moet het kunnen. Als hij Lightning en Serah zo ver krijgt om motor voor hem te vormen is hij helemaal een baas.
Whut? :')
quote:
Ehr... hoe dan ook, ik denk dat ik de perfecte plek heb gevonden om nu nog even flink wat CP te grinden. In het midden staat een save station, rechts loopt een Behemoth King rond (die zich overigens niet makkelijk laat foppen) en links is een Behemoth King in gevecht met zo'n groot, zilveren beest en kun je makkelijk een preemptive strike scoren. Bij elkaar opgeteld leveren die twee gevechten je 10.000 CP op en je bent er, reistijd incluis, ongeveer een minuut, anderhalve minuut aan kwijt. Heerlijk. :9
Klopt, dat is één van de goede spots :Y Ik vond dat echter snel saai worden, dus heel veel heb ik daar niet gedaan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102467373
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Whut? :')

[..]

Klopt, dat is één van de goede spots :Y Ik vond dat echter snel saai worden, dus heel veel heb ik daar niet gedaan.
Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 28 september 2011 @ 08:29:51 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102467457
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Dan zou ik weinig games uitspelen :D Of er moeten veel en goede sidequests in zitten. In FFXIII vond ik die stenen-missies ook leuker dan steeds dezelfde battle doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 28 september 2011 @ 09:11:43 #257
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_102468174
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is idd een saaie plek. Ik ben eerst het hele verhaal gaan volgen, het grinden komt later wel. Je hoeft niet max te zijn om het spel uit te spelen in ieder geval.
Ik heb ook inderdaad eerst het spel uitgespeeld en zodra ik weer terug kon naar Gran Pulse ben ik gaan grinden als een wilde. Eerst een beetje op Ochu en daarna zodra ik dacht sterk genoeg te zijn tegen Adaman(tor)toise. Werkt prima, tis alleen wel frustrerend als je nog maar een paar Platinum Ingots moet en ze niet krijgt... -O-
pi_102468751
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:44:53 #259
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_102468813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.

Altijd Lightning, Fang en Hope of Lightning Fang en Vanille. Ik meen (heb het heel lang niet meer gespeeld) dat ik altijd met Hope erbij speelde vanwege zijn betere positieve status effects. Sentinel met veel HP had ik in principe niet meer nodig. Tegen die Long Gui lukte het altijd wel met deze drie.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:52:12 #260
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102468982
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Whut? :')
Laat maar, het was een dom grapje. :P

Nog even over dat grinden trouwens: als ik het goed begrijp kun je dus op een gegeven moment, nog voordat je het spel uitgespeeld hebt, gewoon zonder problemen op en neer kunt pendelen tussen Cocoon en Gran Pulse? Want ik ben nu aan het grinden als een malle (iedereen heeft bijvoorbeeld al een 5e ATB gauge), maar anders ga ik het verhaal gewoon verder volgen. Het grinden is leuk vanwege het snelle, dynamische vechtsysteem (en de schoonheid van Gran Pulse), maar het haalt wel een beetje de vaart uit het verhaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Wissel(d)en jullie nog vaak van party?
Sinds ik zelf de party kan kiezen gebruik ik eigenlijk alleen maar Lightning-Fang-Vanille, alleen 2x Snow laten invallen voor Fang als ik een Sentinal met meer HP nodig had.
Lightning is de vaste leader, Vanille is er voor de support en voor de rest wissel ik tussen Fang en Snow. Beide zijn toffe characters om te zien (of in Fang's geval: te horen) vechten, dus vandaar. Eigenlijk is Snow wel een beetje inferieur aan Fang, maar kom op: hoe geweldig is het om hem met zijn blote handen een imp in de lucht te zien slaan om hem vervolgens die veredelde piñata dood te zien trappen?

Lightning - hoofdzakelijk Ravager, soms Commando, Medic in absolute noodgevallen
Fang/Snow - hoofzakelijk Commando, in hachelijke situaties Sentinel
Vanille - aan het begin van het gevecht Saboteur, daarna Medic of Ravager.

Eigenlijk heeft Hope de iets sterkere magic, maar hij ziet eruit als een kneus met zijn boomerang en bovendien ligt de Saboteur role (aanvalluh!) mij beter dan de Synergist role.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:12:08 #261
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_102469460
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:52 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Laat maar, het was een dom grapje. :P

Nog even over dat grinden trouwens: als ik het goed begrijp kun je dus op een gegeven moment, nog voordat je het spel uitgespeeld hebt, gewoon zonder problemen op en neer kunt pendelen tussen Cocoon en Gran Pulse? Want ik ben nu aan het grinden als een malle (iedereen heeft bijvoorbeeld al een 5e ATB gauge), maar anders ga ik het verhaal gewoon verder volgen. Het grinden is leuk vanwege het snelle, dynamische vechtsysteem (en de schoonheid van Gran Pulse), maar het haalt wel een beetje de vaart uit het verhaal.

[..]

Lightning is de vaste leader, Vanille is er voor de support en voor de rest wissel ik tussen Fang en Snow. Beide zijn toffe characters om te zien (of in Fang's geval: te horen) vechten, dus vandaar. Eigenlijk is Snow wel een beetje inferieur aan Fang, maar kom op: hoe geweldig is het om hem met zijn blote handen een imp in de lucht te zien slaan om hem vervolgens die veredelde piñata dood te zien trappen?

Lightning - hoofdzakelijk Ravager, soms Commando, Medic in absolute noodgevallen
Fang/Snow - hoofzakelijk Commando, in hachelijke situaties Sentinel
Vanille - aan het begin van het gevecht Saboteur, daarna Medic of Ravager.

Eigenlijk heeft Hope de iets sterkere magic, maar hij ziet eruit als een kneus met zijn boomerang en bovendien ligt de Saboteur role (aanvalluh!) mij beter dan de Synergist role.
Ja sorry wilde niet spoileren ! Maar idd je kan op een gegeven moment terug. Nog even over het grinden. Dat is nooit zonde, want je wordt sterker en dus worden gevechten makkelijker. Dit is altijd handig.

Persoonlijk ben ik meer fan van synergist. Altijd het extra beetje damage :D Maar om eerlijk te zijn moet je een combinatie zoeken van beiden.. dat jij en sterker wordt en je vijand slapper. Mja das wel eens lastig om snel te combineren. Dus ik deed vaak zat 3x ravager en dan 3x commando om even erop los te hakken. :D
  woensdag 28 september 2011 @ 18:02:52 #262
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102483748
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Ja sorry wilde niet spoileren ! Maar idd je kan op een gegeven moment terug. Nog even over het grinden. Dat is nooit zonde, want je wordt sterker en dus worden gevechten makkelijker. Dit is altijd handig.
Haha, dat van dat spoileren maakt niet uit hoor. Voordat ik een game speel, lees ik toch altijd al waar het verhaal in grote lijnen over gaat, inclusief afloop. Ik kan er om de één of andere reden totaal niet tegen als ik niet weet wat me ongeveer te wachten staat. :D

Ik denk dat ik nu nog even ga grinden in dat eerste stuk van Mah'habara, met al die automatons. Levert ook lekker wat CP op en is iets interessanter dan telkens diezelfde Behemoth King en Megistotherian te vermoorden.

Over Behemoth Kings gesproken: het is me overigens ook vannacht voor het eerst gelukt om een eentje te bedwingen zonder preemptive strike. *O* Even later vol goede moed de Juggernaut in Mah'habara uitgedaagd, maar dat gevecht verliep minder succesvol. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_102490419
Juggernaut continu met saboteur bestoken, dan gaat hij iets doen om zich "schoon" te maken en doet die een hele tijd geen aanval :)
  donderdag 29 september 2011 @ 21:16:01 #264
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102527897
Mjah, maar ik heb/had nog niet genoeg HP om hem aan te kunnen. Één aanval van die juggernaut en de helft van m'n health was al verdwenen. Al denk ik eerlijk gezegd dat ik hem nu wel moet aankunnen...

...ware het niet dat ik net naar Eden vertrokken ben. Wat een verschrikkelijk. coole. CGI cutscene. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_102535025
Final Fantasy X in HD op de PS3 en PS Vita.

Nu hopen dat als je een versie aanschaft, dat je ze dan op beide kan spelen *O*
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:58:48 #266
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_102542884
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Final Fantasy X in HD op de PS3 en PS Vita.

Nu hopen dat als je een versie aanschaft, dat je ze dan op beide kan spelen *O*
Ik heb hier ook zo'n zin in!! Beter gooien ze er ook Trophy Support in O+
Gold Trophy - Verneder Penance :D
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:25:37 #268
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102594310
Fucking hell, Chapter 12 is echt flink pittig. Op een gegeven moment kom je twee Humbaba's (Behemoths) tegen. Je zou toch denken dat je ze dan moet kunnen verslaan als je ze als reguliere vijanden tegenkomt. Maar wat ik ook probeer, ik word compleet afgemaakt. :o

Edit:
Ha, het is me gelukt. :D Blijkt dat het toch soms wel handig is om van party members te wisselen. :') Hope in plaats van Vanille en voor de rest gewoon Lightning en Fang. Eerst mezelf helemaal lam gebuffed via de "Protection" paradigm (medic + sentinel + synergist) en daarna gewoon helemaal losgegaan met relentless assault. Zelfs in hun tweede stance konden ze me niet tegenhouden. 8-)

[ Bericht 49% gewijzigd door Rikketik op 01-10-2011 23:14:22 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:14:07 #269
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_102755971
Uitgespeeld! *O*

Jammer dat het tempo er na chapter 10 een beetje uit ging, wat betreft het verhaal dan, maar het einde maakte alles goed. O+

Ik blijf ook bij mijn mening die ik op de vorige pagina heb gepost: het begin is iets te langzaam/onduidelijk, in chapter 7, 8 en 9 komt alles samen en de laatste drie chapters zijn soms een beetje te langdradig, maar al met al heeft de game me 60 uur dik vermaak geboden.

Nu nog een keer Orphan verslaan om de Lightning's theme vrij te spelen en dan ga ik maar eens de overgebleven missions halen en alle equipment verzamelen. En dáááán... weer overnieuw beginnen? Duurt toch nog wel een maandje voordat Skyrim uitkomt. :P

Edit:
Wel een gemis dat je niet de CGI-filmpjes vanuit het main menu kunt bekijken. Dat leek me nou echt zo'n "je hebt de game uitgespeeld, hier is je cadeautje" ding. Bééééétje jammer, Square Enix. Beetje jammer.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_102777053
Eindelijk na al die jaren ff9 in mijn bezit. Eindelijk. nog nooit een seconde van gespeeld, ben razend benieuwd. Heb ook eigenlijk maar een enkele vraag.... Heb m op de pc, ;) en heb dus ook geen handleiding, maar ga ik die nodig hebben, of zitten er weer ingame tutorials bij?
-nee-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:23:50 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102777085
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Marsenal het volgende:
Eindelijk na al die jaren ff9 in mijn bezit. Eindelijk. nog nooit een seconde van gespeeld, ben razend benieuwd. Heb ook eigenlijk maar een enkele vraag.... Heb m op de pc, ;) en heb dus ook geen handleiding, maar ga ik die nodig hebben, of zitten er weer ingame tutorials bij?
FFIX is niet voor PC.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102777181
Wel als je geen psx hebt... ;) emulator dus :p

[ Bericht 6% gewijzigd door Marsenal op 06-10-2011 17:32:00 ]
-nee-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:01:17 #274
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_102780275
quote:
Final Fantasy X HD is Remake — Release Date and Features Rumors
Posted on 26. Sep, 2011 by Treidge in Games

Following the announce of Final Fantasy X HD, made by Square Enix at recent Tokyo Games Show'11, in conditions of strong hunger for additional details and information regarding this project, fresh rumors appeared, covering the questions of possible new features of remake and its release date. And if they are not just rumors — Final Fantasy X HD can be not just remastered in HD version of this highly successful PlayStation 2 game, but a real remake.

So, one Spain language blog about PlayStation — PSTime — published some information about FFX HD, which is claimed to be received "from sources close to developers". Reliability of such sources, of course, is an open question, because there is no confirmation from another sources, but still it looks pretty real and definitely worth to be at least considered as possible reality.

Accordingly to this rumors, Final Fantasy X HD remake will be created using Final Fantasy XIII game engine, which also will be adapted to PS Vita. Another unconfirmed details regarding FFX remake development includes following items:

•Re-created for new engine characters, aeons and some stage elements.
•Cut scenes and FMV will be enhanced with some "filter" of FFXIII engine — probably, it's some kind of AA-filtering and smoothing.
•Magic, special effects and lightning will be re-created using new engine called "Luminous".
•Blitzball game will take little changes.
•FFX HD may have additional network features ( in the light of previous item — I can predict that game will receive multiplayer for Blitzball game in some form, and maybe something else ).
•Release Date — in 2012 fiscal year ( i.e. before 31 March, 2013 ). At the moment it's impossible to concretize release date, but I personally can expect FFX HD to be released in Japan somewhere in Summer / Autumn of 2012. Actual release date highly depends on scale of planned new features ( how many resources required to implement all of them ) and how long FFX HD is in development stage for now. But, if take into account that there is no any pictures of game or official details — highly possible that FFX HD development started not very long ago.
Thus game fans received some additional hope that Square Enix will made not just remastered in HD old game version, but a true remake with new features and enhanced graphics. By the way, this rumors met my expectations for FFX HD, that was made by me shortly after the game was announced at TGS'2011.
Verschillende bronnen melden dat Blitzball op de schop gaat in de FFX remake, anderen hebben het over kleine wijzigingen. Ze hebben het zelfs gehad over een multiplayer Blitzball optie bij de savepoints.
pi_102794508
multiplay blitzball :D
Maar nog steeds geen HD remake van ff6.. :W
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')