Ik kliktequote:
Ik heb lapo in snelste topic ooitquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Faux. het volgende:
Mijn eerste radio ONZ-fipo in nummer 400. Niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
"Voorkom dat deze pagina extra dialoogvensters weergeeft"quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga in bad, wie gaat er mee?Toch niet? OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
haha watquote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Naat, zat je zusje naaktpics van haarzelf te verzenden naar jan en alleman?
het was mijn vader manquote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Naat, zat je zusje naaktpics van haarzelf te verzenden naar jan en alleman?
Koude knieën door optrekken en recht in elkaars anus kijken.quote:
Tja, maar je kan er ook anders gebruik van makenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Koude knieën door optrekken en recht in elkaars anus kijken.
Daaromquote:
Lekker veel schuim erover.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Koude knieën door optrekken en recht in elkaars anus kijken.
Mooizoquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Roburtt het volgende:
Ben weer terug van m'n oma, lekker gegeten (:
Leuk hequote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Driepink het volgende:
wat een onderwerp. badderen
mensen die niet met ze 2en in bad kunnen zitten____!!!!!!!!!!!!
Pics van je omaquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Roburtt het volgende:
Ben weer terug van m'n oma, lekker gegeten (:
Lees: dikke bovenbenenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Driepink het volgende:
wat een onderwerp. badderen
mensen die niet met ze 2en in bad kunnen zitten____!!!!!!!!!!!!
Nou kom maar danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, maar je kan er ook anders gebruik van maken
[..]
Daarom
Dat is zekor niet waarquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hoi. Is dit nog steeds de ONZ-Radio reeks? Ik zie alleen maar willekeurige SC. Tijd om deze reeks te beëindigen dan maar?
Dan is het goed. Ik begin maar vast, ik zie je zo verschijnen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Whaaaaaat. SWJ is brak en boosquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hoi. Is dit nog steeds de ONZ-Radio reeks? Ik zie alleen maar willekeurige SC. Tijd om deze reeks te beëindigen dan maar?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Daar klopt dus geen ruk van.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja lijkt me eigenlijk wel wat, ik neem niet zoveel ruimte in beslag
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom geen apart subforum? Dan kan je gewoon een Radio SC maken, en serieuzere topics?, want sommige serieuze dingen kan je dus echt niet in dit topic kwijt...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik mag geen open deuren intrappen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja lijkt me eigenlijk wel wat, ik neem niet zoveel ruimte in beslag
Ik ben er over een klein uurtje, laat je het bad alvast vollopen?quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik begin maar vast, ik zie je zo verschijnen?
Dan moeten we optyfen naar Radio / TV !quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarom geen apart subforun? Dan kan je gewoon een Radio SC maken, en serieuzere topics?, want sommige serieuze dingen kan je dus echt niet in dit topic kwijt...
Goed, ga wel alvastquote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben er over een klein uurtje, laat je het bad alvast vollopen?
Ik stap over 7 minuutjes op de trein en dan ben ik 34 minuten later bij jou zie ik netquote:
zoals?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarom geen apart subforum? Dan kan je gewoon een Radio SC maken, en serieuzere topics?, want sommige serieuze dingen kan je dus echt niet in dit topic kwijt...
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dit liedje nu is alleen voor de geoefende luisteraar
op de trein.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stap over 7 minuutjes op de trein en dan ben ik 34 minuten later bij jou zie ik net
Geoefend waarin?quote:
ja ik ben maar 1.65quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je zei dat je niet veel ruimte in beslag neemt.
Utrecht CS?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stap over 7 minuutjes op de trein en dan ben ik 34 minuten later bij jou zie ik net
Jaquote:
Wel, ik wilde skypegesprek met je doenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Beach het volgende:
ik was ff weg maar niks gemist zo te horen
Ik had ideetjes zoals van: 'Post pics van je radiostudiootje' en dat soort dingen, dat soort dingen kan je niet in dit topic kwijt... of zoals er al een 'technische problemen' topic was, want het begint zich een beetje af te scheiden van het subforum ONZ.quote:
Ohquote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wel, ik wilde skypegesprek met je doen
In Utrecht vertrekt de trein om 53 richting ede/wageningen, moet eerst nog overstappenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Utrecht CS?
Woon vlakbij het station
Pas op dat je er niet afvalt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wel, ik wilde skypegesprek met je doen
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dit liedje nu is alleen voor de trippende luisteraar
Nou. En.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar is al een apart topic voor.
Open een nieuw topic.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had ideetjes zoals van: 'Post pics van je radiostudiootje' en dat soort dingen, dat soort dingen kan je niet in dit topic kwijt... of zoals er al een 'technische problemen' topic was, want het begint zich een beetje af te scheiden van het subforum ONZ.
Ik heb plakschoenenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pas op dat je er niet afvalt.![]()
Huh, je moet de trein richting Rhenen hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In Utrecht vertrekt de trein om 53 richting ede/wageningen, moet eerst nog overstappen
En dan met ervoor [Radio ONZ] of gewoon een losstaand topic? Ik ben bang dat het een beetje gaat verhusselen enzo met de restquote:
Dat zou dan wel weer nice zijn ...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had ideetjes zoals van: 'Post pics van je radiostudiootje' en dat soort dingen, dat soort dingen kan je niet in dit topic kwijt... of zoals er al een 'technische problemen' topic was, want het begint zich een beetje af te scheiden van het subforum ONZ.
Die kan ik heel fout opvatten hequote:
JAquote:
Moet toch station veenendaal-de klomp hebben?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Huh, je moet de trein richting Rhenen hebben
Maar evengoed, SwJ, er is toch een radio?quote:
Mja ik ook. Zullen we rooksignalen naar elkaar puffen?quote:
Ik was al bangquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JA
Nee, eigenlijk niet, hoe kan ik nou boos zijn op jou?![]()
[..]
Moet toch station veenendaal-de klomp hebben?
Dat had ik al gedaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan ik heel fout opvatten he
Met een tagje ervoor. En dan een leuke TT en OP, iets in de trant van een 'een kijkje achter de schermen bij Radio ONZ' of zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
En dan met ervoor [Radio ONZ] of gewoon een losstaand topic? Ik ben bang dat het een beetje gaat verhusselen enzo met de rest
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JA
[..]
Lijpe sprinters hebben ze daarquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JA
[..]
Top.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met een tagje ervoor. En dan een leuke TT en OP, iets in de trant van een 'een kijkje achter de schermen bij Radio ONZ' of zo.
Oh, dan doe ik er ineens 47 minuten overquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee![]()
Veenendaal-de klomp is ver weg, je moet Veenendaal West hebben
Enige SC is natuurlijk helemaal niet erg, zie het sealtje in de OP. Maar op het moment dat deze reeks niets meer te maken heeft met Radio ONZ, gaat ie dicht. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar evengoed, SwJ, er is toch een radio?
We geven via dit topic commentaar op de DJ en hebben genoeg discussie over de muziek heur
Valt mee tochquote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik er ineens 47 minuten over
En nog een kwartier overstap tijd tussendoor
okee okee, muziek dat mij niet aanspreekt. Zo beterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sufjan stevens herrie noemen10 minuten
Tijd om te studeren dan maar!quote:
Dat betekent de doodsteek voor ONZ radio.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Enige SC is natuurlijk helemaal niet erg, zie het sealtje in de OP. Maar op het moment dat deze reeks niets meer te maken heeft met Radio ONZ, gaat ie dicht. Lijkt me logisch.
Wat? Dat dit topic over ONZ radio moet gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat betekent de doodsteek voor ONZ radio.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Enige SC is natuurlijk helemaal niet erg, zie het sealtje in de OP. Maar op het moment dat deze reeks niets meer te maken heeft met Radio ONZ, gaat ie dicht. Lijkt me logisch.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sufjan stevens herrie noemen10 minuten
quote:
Genoeg over de Radio hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
okee okee, muziek dat mij niet aanspreekt. Zo beter
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Swomp het volgende:
Ik zou het eigenlijk toch wel vet vinden als we een apart subforum kregen... dan bereiken we denk ik ook wat meer mensen buiten onz. Veel mensen kijken nu neer op onz en proberen het dan ook niet uit.
Nee als het dicht moet.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Dat dit topic over ONZ radio moet gaan?
Precies, dat zeg ik ook al een tijd, want dan heb je niet het groepje van andere ONZ'inners die zich irriteren aan dat radio gedoe.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Swomp het volgende:
Ik zou het eigenlijk toch wel vet vinden als we een apart subforum kregen... dan bereiken we denk ik ook wat meer mensen buiten onz. Veel mensen kijken nu neer op onz en proberen het dan ook niet uit.
Ja idd, onzin staat voor onzin, troep, bagger. Terwijl Onz-Radio nu best serieus is geworden!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Swomp het volgende:
Het gaat ook echt wel over de ONZ radio, alleen niet non stop. Het indienen van verzoekjes wordt vaak in het topic gedaan, reacties op de show etc. Probleem is alleen dit nummer, iedereen vind het dodelijk en het duurt 25 minuten, dan krijg je er een hoop andere opmerkingen doorheen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Dat dit topic over ONZ radio moet gaan?
5/7 minuten nogquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga maar even naar de wc dan. tot over 10 min!
De SC/topics niet altijd, maar vaak genoeg wel hoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja idd, onzin staat voor onzin, troep, bagger. Terwijl Onz-Radio nu best serieus is geworden!
Dat hebben jullie zelf in de hand.quote:
Helemaal top, het hoeft echt niet alleen maar over ONZ radio te gaan. Maar gebruik deze reeks niet als msn of als twitter.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het gaat ook echt wel over de ONZ radio, alleen niet non stop. Het indienen van verzoekjes wordt vaak in het topic gedaan, reacties op de show etc. Probleem is alleen dit nummer, iedereen vind het dodelijk en het duurt 25 minuten, dan krijg je er een hoop andere opmerkingen doorheen.
dit kan dan wel weer in VBLquote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
Het was leuk op de Galgenwaard maar er had meer ingezeten. 5-0, 6-0 ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja vooral Demouge manquote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
Het was leuk op de Galgenwaard maar er had meer ingezeten. 5-0, 6-0 ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan makkelijk voorkomen worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat hebben jullie zelf in de hand.
Heel simpel:
- Dit is geen msn.
- De topics hoeven echt niet in een recordtempo volgepost te worden.
- Dit is geen twitter ('ik ga even douchen', 'en nu moet ik poepen', 'ben zo terug, even wat drinken halen')
De andere SC's gaan ook echt alleen niet over de SC-naam. GRTDOJW, gaat echt niet alleen over 'ik verveel me op mn werk, heb geen reet te doen' 'nee ik ook niet' en de KSC gaat ook niet alleen over koffie. Dus ik snap het hele probleem niet zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat hebben jullie zelf in de hand.
Heel simpel:
- Dit is geen msn.
- De topics hoeven echt niet in een recordtempo volgepost te worden.
- Dit is geen twitter ('ik ga even douchen', 'en nu moet ik poepen', 'ben zo terug, even wat drinken halen')
Dat gaat inderdaad net wat te ver, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal top, het hoeft echt niet alleen maar over ONZ radio te gaan. Maar gebruik deze reeks niet als msn of als twitter.
Inderdaad, dat moet niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk voorkomen worden.
Mooi, dan begrijpen wel elkaarquote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
Dat gaat inderdaad net wat te ver, daar heb je gelijk in
Zuurkool, maar de uitnodiging is eigenlijk alleen voor vrouwelijk schoonquote:
Als je geen zuurkool lust maak ik met alle liefde wat anders voor je, je zegt 't maarquote:
Ik kom het toetje bij jou halen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon voor een persoon gaan koken?
Dan laat ik de kans schietenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zuurkool, maar de uitnodiging is eigenlijk alleen voor vrouwelijk schoon
Ook voor jou maak ik met alle liefde wat andersquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan laat ik de kans schieten
Alhoewel, ik eet witlof vanavond
Zuurkool is viesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Als je geen zuurkool lust maak ik met alle liefde wat anders voor je, je zegt 't maar
Liefquote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook voor jou maak ik met alle liefde wat anders![]()
Maar mijn zuurkool is echt
Eigenlijk lust ik het niet neequote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Als je geen zuurkool lust maak ik met alle liefde wat anders voor je, je zegt 't maar
Gefixtquote:
quote:Laatste voyeur(s) djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
hoi.. jij bent vaak gelurkt door djkoelkast... hmm verband?quote:
Zuurkool, aardappels, jus, rookworst. Stampen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lief![]()
Wat doe je er allemaal in dan?
baconreepjes, dat doet mn moeder er altijd bij.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zuurkool, aardappels, jus, rookworst. Stampen.
Meer heb je niet nodig voor een goeie zuurkool.
Top.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom het toetje bij jou halen.
Mijn moeder maakt m vaak met kip en dan in de ovenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zuurkool, aardappels, jus, rookworst. Stampen.
Meer heb je niet nodig voor een goeie zuurkool.
Is niet nodig als je een goeie worst hebt (ik heb een biologische worst van boerderij 't Helder), maar het mag wel. Gewoon mager spek mag ook, maar dan liever door de jus.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
baconreepjes, dat doet mn moeder er altijd bij.
Hij slist niet, hij heeft een slechte microfoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naatje slist, heeft een 't' en ademt hard in.
Hema rookworst ofcquote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is niet nodig als je een goeie worst hebt (ik heb een biologische worst van boerderij 't Helder), maar het mag wel. Gewoon mager spek mag ook, maar dan liever door de jus.
Dj koelkast zometeen alweerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gelukkig maakt de stem van koelkast zometeen alles weer goed.
quote:
okee okee, die moet ik dan gewoon proeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is lekker tot je de Helder worst hebt geproefd
Ik ga live mixenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Zokunen het volgende:
Wordt het zo eigenlijk een mix of een aan elkaar gepraat uurtje?
okee sick, ik luister :pquote:
Dat eigen Foraplekje op het gedeelte is wel goedquote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Swomp het volgende:
Iemand nog een idee hoe we meer luisteraars buiten ONZ kunnen bereiken ??
Bekende radio's bellen, en als je in de uitzending komt keihard ONZ RADIO schreeuwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Swomp het volgende:
Ik weet wel een manier, maar dat zou een ban opleveren, dat doe ik dus maar nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Swomp het volgende:
We zijn al op radio veronica geweestquote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bekende radio's bellen, en als je in de uitzending komt keihard ONZ RADIO schreeuwen.
Gemistquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
We zijn al op radio veronica geweest!
ja, 'onzinradio.nl'quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
ja dat was ook best sneuquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Geloof dat koelkast die naam al had geregistreerd nu.quote:
Ja dat was wel ff een faal van knetterkrankjorumquote:
Dude, doe niet zo lijpquote:
Precies, rellen enzo!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bekende radio's bellen, en als je in de uitzending komt keihard ONZ RADIO schreeuwen.
Als we eens beginnen bij alleen fokkersquote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, rellen enzo!
Ik schrijf het op alle toiletten in de school op de muur
Ja ik ook!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, rellen enzo!
Ik schrijf het op de decanen zijn voorhoofdenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, rellen enzo!
Ben jij die uit knetters fobo?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
![]()
ik heb haar nr weggegeven![]()
die kerel spoort echt niet![]()
en ik heb hem op msn!![]()
![]()
![]()
succesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:58 schreef Editeur het volgende:
Ik ga studeren, fakking saai recht. Laaaater
Ik ga het tatoeëren!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf het op de decanen zijn voorhoofden
radioonzin.nl jaquote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geloof dat koelkast die naam al had geregistreerd nu.
zullen we ruilenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:58 schreef Editeur het volgende:
Ik ga studeren, fakking saai recht. Laaaater
Ik jouwe welquote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
haha![]()
Ik hoef mijn foto niet zo nodig op internet
Prima, wat doe je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |