abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91751201
Wie heeft er nog sex met zijn/haar ex?

Zo ja, waarom?

Ik ben niet iemand die snel met iemand het bed in zou duiken, vooral niet als daar geen gevoelens bij zijn, ik geniet er dan gewoon niet echt van. Ex mocht er ook pas na 3 maanden overheen (nee, ik ben totaal niet preuts. In tegendeel, maar heeft iets te maken met eigenwaarde en verleden). Nougoed, buiten dat ie het 'm doet is ie gewoon lekker :9~ , hij kent al mijn plekjes en we hebben ook altijd lol met zijn twee, zijn gewoon ook hele goede vrienden.

Relatie zelf zit er niet meer in, willen we beide niet. We hebben alvorens weer sex te hebben gehad ook minstens een halfjaar geen contact gehad (3 jaar gehad met elkaar dus dat was ook gewoon echt noodzakelijk om eroverheen te komen) maar daarna gebeurde het gewoon weer een keer. Fysieke aantrekkingskracht tussen ons is onweerstaanbaar (vandaar ook dat als 1 van ons beiden weer een nieuwe vriend/vriendin heeft ik geen prive contact met hem wil, alleen in de kroeg) en nou ja, het voelt niet verkeerd ofzo.

Zijn er beiden wel duidelijk in dat het alleen dit is, en er geen relatie meer komt. Op die manier heb ik ook geen gevoelens meer voor hem, hij ook niet voor mij.

Nu jullie ^O^
  zondag 23 januari 2011 @ 15:36:55 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91752173
Ik niet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91752192
Nee, het is niet voor niets mijn ex(en).

En vrouwen heb je overal.
pi_91752318
Heb geen exen, dus nee.
  zondag 23 januari 2011 @ 16:02:55 #5
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91753387
vroeger had ik veel sex met mn ex
J. <3
pi_91757336
1 keer gedaan maar dat was meer een soort afscheid, was ook beste seks wat we ooit hebben gehad gek genoeg en daarna was het ook echt over.

Als ik nog verliefd zou zijn op mn ex zou ik het niet doen.
pi_91758871
op het moment wil ik nog graag sex met mijn ex.. maar het is pas uit.. moet haar juist op alle fronten vermeiden moet haar leren vergeten..

helemaal omdat ze zelf al wel met andere dingen doet :/
I am everywere.
pi_91759081
Heb ooit sex met een ex gehad nadat ik haar een jaar niet had gezien, kwam d'r opeens tegen in de club en we wisten allebei hoe laat het was. Dat was echt wilde sex, zo wild heb ik het niet vaak gehad.
[mode]Beastified[/mode] En de volgende ochtend nog een keertje en we wisten allebei dat het niks ging worden. Ze is ook nog weleens met een andere ex en mij gewoon naar de stad geweest en die wisten allebei niks van elkaar :P Maar heb die ene ex nu ook al weer zo'n 4 maanden ofzo niet meer gezien/gesproken.
rice rice baby tututututedudududum
pi_91759133
Mits je er allebei echt helemaal overheen bent is dat echt bijna de meest geniale sex die je kunt hebben. Is dat niet het geval wordt het een emotionele stuk stront waar je spontaan een slappe van krijgt.
pi_91762807
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb geen exen, dus nee.
+1
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91763239
Alleen als je echt allebei over elkaar heen bent, puur lichamelijk.

Als ik het nu met mijn ex zou doen zou ik kapot gaan, het is pas net uit namelijk, en ik weet dat ik verder moet en kan, alleen zou het dan stom zijn om het mezelf moeilijk te maken door wel seks met hem te hebben, hoe lekker het ook is :P

Heb wel met de ex ervoor seks gehad, elkaar 2 maanden niet gezien, allebei nog gevoelens, seks, puinhoop, toen was ik de bad guy omdat ik het geen kans meer wilde geven terwijl hij het eigenlijk uit had gemaakt.
Eigenlijk is het helemaal niet verstandig :P
  zondag 23 januari 2011 @ 20:56:39 #12
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91767837
Nee, zoiets kan ik geestelijk niet aan.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_91774545
Ik ga nog liever dood.
pi_91784790
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef RVP67 het volgende:
Ik ga nog liever dood.
Borderline is een bitch
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91787688
Nope heb alleen exen gehad die vreemd zijn gegaan. Ben nog zo lief dat ik contact met ze houdt, maar verder zou ik ze met nog geen stok mee willen aanraken
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_91837585
Ben ik nu echt de enige die zijn ex-en nog tijden erna bleef zien? En dan ook puur en alleen voor de sex? :?

Het is belangrijk dat je er beide goed mee om kan gaan, maar dan staat er niks meer in de weg. Het grootste voordeel is dat je van elkaar precies weet wat lekker is en dat er geen gecompliceerde zaken meer bij zitten. Het is juist heel ontspannend.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91837710
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
Het grootste voordeel is dat je van elkaar precies weet wat lekker is
Als ze dat nou beter geweten hadden waren het misschien niet mn exen _O-
pi_91837933
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als ze dat nou beter geweten hadden waren het misschien niet mn exen _O-
Dan zijn ze echt slecht :D

T was bij mn ex heel lang de enige reden dat ik langs mocht komen, ze kon me verder niet uitstaan, maar was de enige die haar aan kon :')
pi_91838493
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Dan zijn ze echt slecht :D
Of ik ben echt lastig ;)
pi_91838736
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Of ik ben echt lastig ;)
Maar als man merk je aan de reacties toch wel of je het goed doet of niet, is mijn ervaring tenminste en anders vraag ik subtiel om aanwijzingen (omdat elke vrouw dus anders is)
pi_91839481
Ik heb met al me exen nog sex gehad (5 stuk)
pi_91839790
Weet je wat ook handig is, mn ex maakt ook eten voor me en masseert me. Hij woont dichtbij de stad dus als ik te lam ben om naar huis te gaan is het zo van 'Heee... batsen? :D En morgen raspatatjes halen?' en dan slaap ik daar :P

Dus eigenlijk misbruik ik hem gewoon ofzo >:)
pi_91839835
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ook handig is, mn ex maakt ook eten voor me en masseert me. Hij woont dichtbij de stad dus als ik te lam ben om naar huis te gaan is het zo van 'Heee... batsen? :D En morgen raspatatjes halen?' en dan slaap ik daar :P

Dus eigenlijk misbruik ik hem gewoon ofzo >:)
:')
pi_91839924
Ahja, ik gooi geen oude schoenen weg tot ik nieuwe heb.
pi_91839985
Ik oordeel niet hoor, als ik zelf zin heb bel ik ook wel eens een ex die altijd wel bereid is, dus ben blij dat er vrouwen zijn die er geen probleem van maken anders stond ik ook droog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')