Wie heeft er nog sex met zijn/haar ex?
Zo ja, waarom?
Ik ben niet iemand die snel met iemand het bed in zou duiken, vooral niet als daar geen gevoelens bij zijn, ik geniet er dan gewoon niet echt van. Ex mocht er ook pas na 3 maanden overheen (nee, ik ben totaal niet preuts. In tegendeel, maar heeft iets te maken met eigenwaarde en verleden). Nougoed, buiten dat ie het 'm doet is ie gewoon lekker

, hij kent al mijn plekjes en we hebben ook altijd lol met zijn twee, zijn gewoon ook hele goede vrienden.
Relatie zelf zit er niet meer in, willen we beide niet. We hebben alvorens weer sex te hebben gehad ook minstens een halfjaar geen contact gehad (3 jaar gehad met elkaar dus dat was ook gewoon echt noodzakelijk om eroverheen te komen) maar daarna gebeurde het gewoon weer een keer. Fysieke aantrekkingskracht tussen ons is onweerstaanbaar (vandaar ook dat als 1 van ons beiden weer een nieuwe vriend/vriendin heeft ik geen prive contact met hem wil, alleen in de kroeg) en nou ja, het voelt niet verkeerd ofzo.
Zijn er beiden wel duidelijk in dat het alleen dit is, en er geen relatie meer komt. Op die manier heb ik ook geen gevoelens meer voor hem, hij ook niet voor mij.
Nu jullie