Borderline is een bitchquote:
Als ze dat nou beter geweten hadden waren het misschien niet mn exenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
Het grootste voordeel is dat je van elkaar precies weet wat lekker is
Dan zijn ze echt slechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ze dat nou beter geweten hadden waren het misschien niet mn exen
Maar als man merk je aan de reacties toch wel of je het goed doet of niet, is mijn ervaring tenminste en anders vraag ik subtiel om aanwijzingen (omdat elke vrouw dus anders is)quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ook handig is, mn ex maakt ook eten voor me en masseert me. Hij woont dichtbij de stad dus als ik te lam ben om naar huis te gaan is het zo van 'Heee... batsen?En morgen raspatatjes halen?' en dan slaap ik daar
![]()
Dus eigenlijk misbruik ik hem gewoon ofzo![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ook handig is, mn ex maakt ook eten voor me en masseert me. Hij woont dichtbij de stad dus als ik te lam ben om naar huis te gaan is het zo van 'Heee... batsen?En morgen raspatatjes halen?' en dan slaap ik daar
![]()
Ja, dat is mooi meegenomen. Ik doe verder helemaal niets voor dat jongquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En dat hij jou even als spermacontainer gebruikt is zeker mooi meegenomen?
Wat vreselijk ordinair.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi meegenomen. Ik doe verder helemaal niets voor dat jongToen we hadden was zijn huis altijd netjes en schoon, maakte ik met liefde de lekkerste en meest uitgebreide gerechten voor hem en kreeg ie regelmatig voetmassages maar hij mag nu in zn handjes klappen wil hij dat voor elkaar gekregen hebben
Daar zoekt ie maar een ander wijf voor
Ik ben er alleen om zijn koelkast leeg te eten en klaar te komen.
Is niks mis mee toch? Toen speelde er veel meer, nu is er de sex. Heb t met mijn ex ook heel lang gehad zo. Toen we wat hadden maakte ik altijd ook schoon enzo. Daarna deed ik dat niet meer, maar mocht wel mn zaad dumpenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi meegenomen. Ik doe verder helemaal niets voor dat jongToen we hadden was zijn huis altijd netjes en schoon, maakte ik met liefde de lekkerste en meest uitgebreide gerechten voor hem en kreeg ie regelmatig voetmassages maar hij mag nu in zn handjes klappen wil hij dat voor elkaar gekregen hebben
Daar zoekt ie maar een ander wijf voor
Ik ben er alleen om zijn koelkast leeg te eten en klaar te komen.
Erg hequote:
Ook niet als je het lostkoppelt van gevoelens, dus na een langree periode waarin je elkaar wel hebt gezien maar de liefde totaal is verdwenen en het gewoon puur gaat om de zin in seks? Of is seks voor jou niet los te zien van liefde?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan me dus niet voorstellen om seks met je ex te hebben....
Ja dat laatste denk ik, misschien kom ik daar als ik oud ben nog op terug maar ik vind het belangrijk om dat te doen met iemand waar ik van hou. Daarnaast, het is toch niets voor niets je ex? Ik zou daar altijd bepaalde gedachten bij houden tijdens de seks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ook niet als je het lostkoppelt van gevoelens, dus na een langree periode waarin je elkaar wel hebt gezien maar de liefde totaal is verdwenen en het gewoon puur gaat om de zin in seks? Of is seks voor jou niet los te zien van liefde?
Je laat hier mee wel zien dat je veel gevoel hecht aan je eigenwaarde....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ahja, ik gooi geen oude schoenen weg tot ik nieuwe heb.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat laatste denk ik, misschien kom ik daar als ik oud ben nog op terug maar ik vind het belangrijk om dat te doen met iemand waar ik van hou. Daarnaast, het is toch niets voor niets je ex? Ik zou daar altijd bepaalde gedachten bij houden tijdens de seks.
Mensen op Fok! die dingen serieus nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Noax het volgende:
[..]
Je laat hier mee wel zien dat je veel gevoel hecht aan je eigenwaarde....
En wat ziet zij dan precies? Of ben je om in de zin van: ík ben om en kijk je verder de film af?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef tommutjah het volgende:
m'n ex en ik chillen nog wel eens, meestal een filmpje kijken op mijn kamer (ik woon nog bij me ouders). ik zeg altijd: dit keer geen seks! maar als ik die prachtige borsten dan zie, ben ik om:p
Hmmja, heeft mn ex ook last van. Soms besluiten we het bij een filmpje te houden maar ja.. boobs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef tommutjah het volgende:
m'n ex en ik chillen nog wel eens, meestal een filmpje kijken op mijn kamer (ik woon nog bij me ouders). ik zeg altijd: dit keer geen seks! maar als ik die prachtige borsten dan zie, ben ik om:p
Alleen de dagen erna zijn zo vervelend,.... zwanger of nietquote:Op zondag 13 februari 2011 09:44 schreef Oostblokker het volgende:
vind je mag zelf weten,
ik heb ook met me ex gehad 1 jaar en 1 maandje ik kon der ook niet overheen,
dus heb ik maar eergister mee sex gehaden het bevalde beviel me prima,
Nou dat heb je goed geregeld. En hij vind het waarschijnlijk lekker om zo misbruikt te worden. Dus is toch prima dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Phantomesse het volgende:
![]()
Niet meer. Gehad. Met verschillende exen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
Wie heeft er nog sex met zijn/haar ex?
Ja, doe dat maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
zal ik anders die goed vriendin van BrinkydeBMW naar je toesturen
dan kom je zeker over je ex heen
nee, lambo is huisgenoot van lekkere vriendinquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar![]()
Lambo is stiekem de bmw?
Weet ze wel dat je verder niks wil?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef TjilpTjilp het volgende:
Tussendoor heb ik wel één keer iets met een ander meisje geprobeerd, maar dat beviel mij niet zo. Het volgende dilemma is, dat ik vanavond met dat andere meisje een vervolgdate heb, terwijl ik nu al weet dat het niks met haar wordt![]()
Sterker nog, ik heb mijn vervolgdate afgezegd, omdat ik haar niet aan het lijntje wilde houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef lekkerlekker70 het volgende:
[..]
Weet ze wel dat je verder niks wil?
Of neuk je haar totdat ze het zelf door heeft?
bedoel je nu in je ex? in dat geval zou ik zeggen inhouden, want tis wel deel van je verwerkings process om op een gegeven moment ook los te kunnen latenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb toch maar besloten om wat te minderen. Nadat ik heb gedate met een andere jongen (niets mee gedaan verder, behalve zoenen) blijkt toch dat er nog gevoelens zijn van beide kanten dus heb het even op een laag pitje gezet en minder contact. Mennnnnnnnnnn maar ik heb zooooo eeeeeennn ziiiiiiiiinnnnnnnnn in hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pfooohhhhh.
Ja je ex begon te huilen van jouw verhalen over je nieuwe man?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb toch maar besloten om wat te minderen. Nadat ik heb gedate met een andere jongen (niets mee gedaan verder, behalve zoenen) blijkt toch dat er nog gevoelens zijn van beide kanten dus heb het even op een laag pitje gezet en minder contact. Mennnnnnnnnnn maar ik heb zooooo eeeeeennn ziiiiiiiiinnnnnnnnn in hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pfooohhhhh.
Maargoed, ff aankijken van hoe of wat want er zijn gevoelens en ik zou het opzich ook niet erg vinden om het over een tijdje weer te proberen, alleen nu nog even niet want ik wil eerst andere dingen gedaan hebben voor ik me weer in een relatie stort.
Doe eens een poging? XDquote:Op zondag 20 maart 2011 13:34 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik heb met 2 exen sex gehad en bij de een was dat omdat er misschien een kans inzat dat het goedkwam. maar uiteindelijk niet en de andere ex kwam ik tegen met uitgaan en ik was wel een beetje dronken. Ook was ik vergeten datie altijd wilde dat ik t werk deed. Wel leuk voor een keer maar meer niet.
Gister sex gehad met een vriend waar ik 1 keer eerder sex mee had gehad. Maar heel lang niet meer gezien. Het was zoooo lekker en hij is ook gewoon heel lekker. ik ben nu nog ondersteboven. Als ik vertel wat ik nu nog voel wordt ik voor gek verklaard.
Dit. Regelmatig seks met ex-en gehad, maar bleek te vaak weer dat zij er toch niet overheen was en dan kreeg je weer gezeik...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Mits je er allebei echt helemaal overheen bent is dat echt bijna de meest geniale sex die je kunt hebben. Is dat niet het geval wordt het een emotionele stuk stront waar je spontaan een slappe van krijgt.
Haha okee, ik zal het netjes proberen te houden.quote:
ben je verliefd of ben je gewoon geil?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Haha okee, ik zal het netjes proberen te houden.
Het tintelt nog een beetje na allemaalFijn gevoel in mijn onderbuik en mijn liezen. Mn hart gaat als een gek tekeer en ik ben een beetje licht in mijn hoofd.
Nu ik dit schrijf zie ik waar dit op lijkt, maar dat is niet zo want dat voelt anders.
ik bedoelde verliefd maar dat ben ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
ben je verliefd of ben je gewoon geil?
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Sessy het volgende:
En van de vrouwelijke kant gezien, het is je vriend niet meer dus je hoeft in principe ook niks meer "voor" hem te doen, gewoon nemen nemen nemen en niks geven, puur precies doen waar je zelf behoefte aan hebt. En je kan ongestraft eens flink de nagels over iemand halen als je daar behoefte aan hebt...
Oehoe..dat is zo dirty lekkerquote:[b] (Knip) En je kan ongestraft eens flink de nagels over iemand halen als je daar behoefte aan hebt...
Waarom heb ik het gevoel dat je ex toch steeds weer sex met je hebben wil,...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef Sessy het volgende:
Zekers, maar dan moet de partner het wel lekker vinden als je hem af en toe wat pijn doet, anders vind ik het ook zo zielig voor de partner. En bij een ex, tsja, zielig of niet boeit dan minder, weet je?
Voorzichtig met de nageltjes, dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Sessy het volgende:
Ik zou niet weten wat zij willen of niet, ik heb al enige tijd gewoon een vriend.
Ja, ontken het maar...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik bedoelde verliefd maar dat ben ik niet.
zijn jou initialen AMS?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Princess_of_the_Dark het volgende:
Hmmz....
Ik zou een moord plegen voor sex met mijn ex![]()
Toen hij zich al 3 dagen mijn ex mocht noemen hebben we het nog gedaan, en serieus.. dat was de beste sex die ik in mijn leven heb gehad!!
Jammer genoeg voelen we (beide) nog veel te veel voor elkaar, dus hij heeft besloten verstandiger te zijn als ik, en het gaat er (in ieder geval voorlopig) niet meer van komen. Maar echt.. als ik 's avonds alleen in mijn bedje lig kan ik wel gillen van frustratie!
De reden dat ik hem wil? Hij is gewoon geweldig in bed! Pfff... ik zie er nu al tegenop straks op zoek te moeten naar een nieuwe vent.. ik ben zo bang dat ik een geweldige kerel tegenkom maar dat hij niet kan tippen aan mijn ex in bed...
En ja, ik houd nog heel veel van mijn ex, en dat zal vast ook meespelen waarom ik nog sex wil, maar komop, ik wil die vent gewoon helemaal terug! En als dat niet kan wil ik dat hij me regelmatig neukt.. heb ik dat toch in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |