abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91751201
Wie heeft er nog sex met zijn/haar ex?

Zo ja, waarom?

Ik ben niet iemand die snel met iemand het bed in zou duiken, vooral niet als daar geen gevoelens bij zijn, ik geniet er dan gewoon niet echt van. Ex mocht er ook pas na 3 maanden overheen (nee, ik ben totaal niet preuts. In tegendeel, maar heeft iets te maken met eigenwaarde en verleden). Nougoed, buiten dat ie het 'm doet is ie gewoon lekker :9~ , hij kent al mijn plekjes en we hebben ook altijd lol met zijn twee, zijn gewoon ook hele goede vrienden.

Relatie zelf zit er niet meer in, willen we beide niet. We hebben alvorens weer sex te hebben gehad ook minstens een halfjaar geen contact gehad (3 jaar gehad met elkaar dus dat was ook gewoon echt noodzakelijk om eroverheen te komen) maar daarna gebeurde het gewoon weer een keer. Fysieke aantrekkingskracht tussen ons is onweerstaanbaar (vandaar ook dat als 1 van ons beiden weer een nieuwe vriend/vriendin heeft ik geen prive contact met hem wil, alleen in de kroeg) en nou ja, het voelt niet verkeerd ofzo.

Zijn er beiden wel duidelijk in dat het alleen dit is, en er geen relatie meer komt. Op die manier heb ik ook geen gevoelens meer voor hem, hij ook niet voor mij.

Nu jullie ^O^
  zondag 23 januari 2011 @ 15:36:55 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91752173
Ik niet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91752192
Nee, het is niet voor niets mijn ex(en).

En vrouwen heb je overal.
pi_91752318
Heb geen exen, dus nee.
  zondag 23 januari 2011 @ 16:02:55 #5
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91753387
vroeger had ik veel sex met mn ex
J. <3
pi_91757336
1 keer gedaan maar dat was meer een soort afscheid, was ook beste seks wat we ooit hebben gehad gek genoeg en daarna was het ook echt over.

Als ik nog verliefd zou zijn op mn ex zou ik het niet doen.
pi_91758871
op het moment wil ik nog graag sex met mijn ex.. maar het is pas uit.. moet haar juist op alle fronten vermeiden moet haar leren vergeten..

helemaal omdat ze zelf al wel met andere dingen doet :/
I am everywere.
pi_91759081
Heb ooit sex met een ex gehad nadat ik haar een jaar niet had gezien, kwam d'r opeens tegen in de club en we wisten allebei hoe laat het was. Dat was echt wilde sex, zo wild heb ik het niet vaak gehad.
[mode]Beastified[/mode] En de volgende ochtend nog een keertje en we wisten allebei dat het niks ging worden. Ze is ook nog weleens met een andere ex en mij gewoon naar de stad geweest en die wisten allebei niks van elkaar :P Maar heb die ene ex nu ook al weer zo'n 4 maanden ofzo niet meer gezien/gesproken.
rice rice baby tututututedudududum
pi_91759133
Mits je er allebei echt helemaal overheen bent is dat echt bijna de meest geniale sex die je kunt hebben. Is dat niet het geval wordt het een emotionele stuk stront waar je spontaan een slappe van krijgt.
pi_91762807
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb geen exen, dus nee.
+1
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91763239
Alleen als je echt allebei over elkaar heen bent, puur lichamelijk.

Als ik het nu met mijn ex zou doen zou ik kapot gaan, het is pas net uit namelijk, en ik weet dat ik verder moet en kan, alleen zou het dan stom zijn om het mezelf moeilijk te maken door wel seks met hem te hebben, hoe lekker het ook is :P

Heb wel met de ex ervoor seks gehad, elkaar 2 maanden niet gezien, allebei nog gevoelens, seks, puinhoop, toen was ik de bad guy omdat ik het geen kans meer wilde geven terwijl hij het eigenlijk uit had gemaakt.
Eigenlijk is het helemaal niet verstandig :P
  zondag 23 januari 2011 @ 20:56:39 #12
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91767837
Nee, zoiets kan ik geestelijk niet aan.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_91774545
Ik ga nog liever dood.
pi_91784790
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef RVP67 het volgende:
Ik ga nog liever dood.
Borderline is een bitch
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91787688
Nope heb alleen exen gehad die vreemd zijn gegaan. Ben nog zo lief dat ik contact met ze houdt, maar verder zou ik ze met nog geen stok mee willen aanraken
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_91837585
Ben ik nu echt de enige die zijn ex-en nog tijden erna bleef zien? En dan ook puur en alleen voor de sex? :?

Het is belangrijk dat je er beide goed mee om kan gaan, maar dan staat er niks meer in de weg. Het grootste voordeel is dat je van elkaar precies weet wat lekker is en dat er geen gecompliceerde zaken meer bij zitten. Het is juist heel ontspannend.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91837710
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
Het grootste voordeel is dat je van elkaar precies weet wat lekker is
Als ze dat nou beter geweten hadden waren het misschien niet mn exen _O-
pi_91837933
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als ze dat nou beter geweten hadden waren het misschien niet mn exen _O-
Dan zijn ze echt slecht :D

T was bij mn ex heel lang de enige reden dat ik langs mocht komen, ze kon me verder niet uitstaan, maar was de enige die haar aan kon :')
pi_91838493
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Dan zijn ze echt slecht :D
Of ik ben echt lastig ;)
pi_91838736
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Of ik ben echt lastig ;)
Maar als man merk je aan de reacties toch wel of je het goed doet of niet, is mijn ervaring tenminste en anders vraag ik subtiel om aanwijzingen (omdat elke vrouw dus anders is)
pi_91839481
Ik heb met al me exen nog sex gehad (5 stuk)
pi_91839790
Weet je wat ook handig is, mn ex maakt ook eten voor me en masseert me. Hij woont dichtbij de stad dus als ik te lam ben om naar huis te gaan is het zo van 'Heee... batsen? :D En morgen raspatatjes halen?' en dan slaap ik daar :P

Dus eigenlijk misbruik ik hem gewoon ofzo >:)
pi_91839835
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat ook handig is, mn ex maakt ook eten voor me en masseert me. Hij woont dichtbij de stad dus als ik te lam ben om naar huis te gaan is het zo van 'Heee... batsen? :D En morgen raspatatjes halen?' en dan slaap ik daar :P

:')
pi_91839924
Ahja, ik gooi geen oude schoenen weg tot ik nieuwe heb.
pi_91839985
Ik oordeel niet hoor, als ik zelf zin heb bel ik ook wel eens een ex die altijd wel bereid is, dus ben blij dat er vrouwen zijn die er geen probleem van maken anders stond ik ook droog
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:05:15 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91839987
Nooit gedaan.
Zodra het m'n ex is, heb ik daar echt geen behoefte meer aan en ga ik liever voor een random meisje dan dat ik met haar het bed weer induik.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:52:40 #27
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91841699
Nooit gedaan ook nog. Maar m'n huidige vriendin mag altijd terugkomen straks als het uit is.
J. <3
pi_91847888
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef RVP67 het volgende:
Ik ga nog liever dood.
Baas _O-
pi_91856284
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Phantomesse het volgende:

:') En dat hij jou even als spermacontainer gebruikt is zeker mooi meegenomen?
pi_91870076
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

:') En dat hij jou even als spermacontainer gebruikt is zeker mooi meegenomen?
Ja, dat is mooi meegenomen. Ik doe verder helemaal niets voor dat jong :') Toen we hadden was zijn huis altijd netjes en schoon, maakte ik met liefde de lekkerste en meest uitgebreide gerechten voor hem en kreeg ie regelmatig voetmassages maar hij mag nu in zn handjes klappen wil hij dat voor elkaar gekregen hebben :D Daar zoekt ie maar een ander wijf voor ^O^ Ik ben er alleen om zijn koelkast leeg te eten en klaar te komen.
pi_91870583
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja, dat is mooi meegenomen. Ik doe verder helemaal niets voor dat jong :') Toen we hadden was zijn huis altijd netjes en schoon, maakte ik met liefde de lekkerste en meest uitgebreide gerechten voor hem en kreeg ie regelmatig voetmassages maar hij mag nu in zn handjes klappen wil hij dat voor elkaar gekregen hebben :D Daar zoekt ie maar een ander wijf voor ^O^ Ik ben er alleen om zijn koelkast leeg te eten en klaar te komen.
Wat vreselijk ordinair.
pi_91870661
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Is niks mis mee toch? Toen speelde er veel meer, nu is er de sex. Heb t met mijn ex ook heel lang gehad zo. Toen we wat hadden maakte ik altijd ook schoon enzo. Daarna deed ik dat niet meer, maar mocht wel mn zaad dumpen *O* en ze ontving het graag ^O^
pi_91870710
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wat vreselijk ordinair.
Erg he :D Ahja, ik ben in de rol van de jongen gekropen in dit verhaal en maak hem stiekem tot mijn bitch.
pi_91871452
Ben nog lekker bij mn eerste dus geen ex :)
pi_91871577
Netjes ^O^
pi_91872296
Sexen met exen. hihi.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:55:20 #37
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_91970463
Ex nee, zou ik waarsxhijnlijk niet aankunnen
Goeie vroendin, gekgenoeg qel
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_91973055
Ik kan me dus niet voorstellen om seks met je ex te hebben....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:44:14 #39
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91973140
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan me dus niet voorstellen om seks met je ex te hebben....
Ook niet als je het lostkoppelt van gevoelens, dus na een langree periode waarin je elkaar wel hebt gezien maar de liefde totaal is verdwenen en het gewoon puur gaat om de zin in seks? Of is seks voor jou niet los te zien van liefde?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_91973184
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ook niet als je het lostkoppelt van gevoelens, dus na een langree periode waarin je elkaar wel hebt gezien maar de liefde totaal is verdwenen en het gewoon puur gaat om de zin in seks? Of is seks voor jou niet los te zien van liefde?
Ja dat laatste denk ik, misschien kom ik daar als ik oud ben nog op terug maar ik vind het belangrijk om dat te doen met iemand waar ik van hou. Daarnaast, het is toch niets voor niets je ex? Ik zou daar altijd bepaalde gedachten bij houden tijdens de seks. :9
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:58:06 #41
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_91973634
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ahja, ik gooi geen oude schoenen weg tot ik nieuwe heb.
Je laat hier mee wel zien dat je veel gevoel hecht aan je eigenwaarde....
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:01:30 #42
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91973749
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja dat laatste denk ik, misschien kom ik daar als ik oud ben nog op terug maar ik vind het belangrijk om dat te doen met iemand waar ik van hou. Daarnaast, het is toch niets voor niets je ex? Ik zou daar altijd bepaalde gedachten bij houden tijdens de seks. :9
Hoe oud ben je nu dan?
pi_91973775
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu dan?
Bijna 19.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:05:56 #44
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91973896
Hmz, okee.. Vind het ook niet raar wat je zegt hoor, je bent er ook wel realistisch over aangezien je zegt dat je mening hierover nog wel gaat veranderen.
Zelf denk ik dat seks met iemand waar je verliefd op bent altijd superfijn is, maar dat een seks met iemand waar je je gewoon relaxed bij voelt maar verder geen speciale gevoelens bij komen kijken, ook heerlijk kan zijn als je gewoon geniet zonder verdere verwachtingen over en weer.
pi_91973975
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Noax het volgende:

[..]

Je laat hier mee wel zien dat je veel gevoel hecht aan je eigenwaarde....
Mensen op Fok! die dingen serieus nemen :') Ik bedoelde dit natuurlijk niet al te letterlijk, het is niet zo dat ik met hem blijf batsen omdat ik niets anders kan regelen o.i.d. Sex met hem is gewoon lekker, omdat we nog wel om elkaar geven, maar niet op de manier als voorheen. Er is wel degelijk 'liefde' of een soort van 'zwak', maar dat is niet meer dan normaal na 3 jaar te hebben gehad en dat zal altijd wel zo blijven ook als we 40 zijn. Toch willen we beiden niets meer met elkaar en zijn we ook in staat fysiek met anderen in contact te komen en we accepteren dit gewoon van elkaar zonder jaloers gedoe.

Ben intussen ook bezig met een andere jongen, is nu nog sms fase maar volgende week toch even gaan kijken bij hem thuis wat daar te beleven valt :P Is mn ex ook van op de hoogte, kan ik eerlijk over zijn tegen hem zonder dat ie gaat lopen janken. Dat is nou het mooie van dit hele verhaal...
pi_92200041
Met alle exen (waarmee ik sex heb gehad) na de relatie ook nog sex gehad. Het is niet zozeer dat ze me exen waren en daarom was het extra spannend. Meer dat het lekker makkelijk en toegankelijk was. En als ze zelf willen vind ik het best xD.
pi_92200096
ik nu, niks mis mee
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 2 februari 2011 @ 07:26:36 #48
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92209389
No such luck...
J. <3
pi_92210253
m'n ex en ik chillen nog wel eens, meestal een filmpje kijken op mijn kamer (ik woon nog bij me ouders). ik zeg altijd: dit keer geen seks! maar als ik die prachtige borsten dan zie, ben ik om:p
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:51:46 #50
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92210302
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef tommutjah het volgende:
m'n ex en ik chillen nog wel eens, meestal een filmpje kijken op mijn kamer (ik woon nog bij me ouders). ik zeg altijd: dit keer geen seks! maar als ik die prachtige borsten dan zie, ben ik om:p
En wat ziet zij dan precies? Of ben je om in de zin van: ík ben om en kijk je verder de film af?
J. <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')