Misschien omdat er nu eens uitwedstrijden gewonnen kunnen worden? Of omdat mensen eens in een ander stadion willen komen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik begrijp er overigens geen snars van. Vanaf het moment dat degradatie onafwendbaar lijkt is er een zeer grote vraag naar kaarten op de uitwedstrijden. En sinds we definitief in de Jupiler League zitten is elke uitwedstrijd uitverkocht. Ook nu weer tegen Eindhoven.
Dus in plaats van dat Ajax, PSV en misschien Twente en AZ successupporters heeft, heeft Willem II ramptoeristen als supporters?
Inderdaad dat er gewonnen kan worden en het grote voordeel dat bij de meeste uitwedstrijden gewoon eigen vervoer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien omdat er nu eens uitwedstrijden gewonnen kunnen worden? Of omdat mensen eens in een ander stadion willen komen?De eerste wedstrijden van Sparta gingen er ook veel mensen mee, RBC uit volgens mij 500 man.
Gefeliciteerd met de promotie!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef Kingside het volgende:
[..]
Inderdaad dat er gewonnen kan worden en het grote voordeel dat bij de meeste uitwedstrijden gewoon eigen vervoer is.
FCT fan ofniet? Was altijd heeeeerlijk bij uitwedstrijd bij Twente wat eten, maar is minder geworden.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:35 schreef NeedeRadical het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de promotie!
Moet je helaas wel teleurstellen..sinds het uitvak bij ons op de 2e ring zit zijn de broodjes beenham niet meer te pompen :-)
Over 2 seizoenen dus weer de derby, maar dan in de eerste divisiequote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef Kingside het volgende:
Gebeurt weinig hier in dit topic. Maar wat een feest gisteren zeg!
Hopen dat er nog wat goede gerichte aankopen gedaan worden anders ben ik bang dat het meteen weer exit wordt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef planethugo het volgende:
volgens mij was dit topic ook gedegradeerd
10 reacties op een jaar tijd
Laten we hopen dat het gewoon in de eredivisie blijftquote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Over 2 seizoenen dus weer de derby, maar dan in de eerste divisie
Zijn ze flink mee bezig tochquote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef Kingside het volgende:
Gebeurt weinig hier in dit topic. Maar wat een feest gisteren zeg!
Hopen dat er nog wat goede gerichte aankopen gedaan worden anders ben ik bang dat het meteen weer exit wordt.
Ik weet nog wel die wedstrijd tegen Feyenoord dat hij voor open goal in ging schieten vanaf 3 meter, alsnog de paal raakte en de scheids een penalty en rood gaf aan de verdediger omdat die dacht dat het hands was.quote:
Nouja ik ben er met die spelers nog niet helemaal gerust op. Zijn allemaal goede spelers voor in de Jupiler League maar ze hebben nu amper spelers met ervaring in de Eredivisie dus ik hoop dat van Hintum daar ook naar gaat kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zijn ze flink mee bezig toch? Vooral verdedigers gehaald nu en dat daar de zwakke plek ligt (+ in de spits) lijkt me duidelijk
.
Met Peeters, Haastrup, Jallo en dan tellen we vd Rijt ook nog maar mee als nieuwe speler heb je 3 betere cv's dan de laatste jaren en de back kan eigenlijk niet veel minder zijn dan Pereira/Pique. Ken Jallo qua voetbalkwaliteiten niet echt dus daar kan ik verder weinig over zeggen, maar nogmaals, slechter dan Pereira lukt niet
.
Nu Brands nog voor op het middenveld en dan moet er in feite alleen nog een goede spits bij. Ik heb alle vertrouwen in handhaving
. Al zal de doelstelling worden om niet rechtstreeks te degraderen.
Vooral mooi dat ze het nu bij Nederlandse jongens houden ipv die gekke gasten die ze de laatste 10 jaar nog weleens tevoorschijn toverden, wordt uiteindelijk alleen maar beter zo, ook al komt dat misschien komend seizoen er nog niet uit.
Ja daar zit wat in inderdaad, die mogen er wel een paar bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nouja ik ben er met die spelers nog niet helemaal gerust op. Zijn allemaal goede spelers voor in de Jupiler League maar ze hebben nu amper spelers met ervaring in de Eredivisie dus ik hoop dat van Hintum daar ook naar gaat kijken.
Ja dat is ook wel, en je bent natuurlijk ook niet de enige degradatiekandidaat. Je hebt gelukkig ook nog Zwolle, VVV, RKC, ADO en ook NAC zal met die financiele problemen er niet op vooruit gaan dus genoeg mogelijkheden komend seizoen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in inderdaad, die mogen er wel een paar bij.
Maarja, dat wordt lastig denk ik, enerzijds om ze te halen (welke spelers komen hiervoor in aanmerking) en ook zeker om ze in te passen in het team aangezien er qua voetbal (even niet naar ervaring kijkend) gewoon overal best aardige spelers staan die er niet 'uit kunnen'. Met name Ippel / Mulder kan hier belangrijk in zijn denk ik, Ippel natuurlijk jong, maar destijds eredivisie al meegemaakt en niet bang om er op te klappen en Mulder weet wel hoe het werkt natuurlijk
.
Ja precies, met vorig seizoen als dieptepunt met Jelic, Pressel en Strihavka.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef Herr_Munk het volgende:
Inderdaad. Wat buitenlanders betreft ben ik helemaal eens met wat met bij VI zegt. Een buitenlander moet een talent of verrijkende waarde zijn. Bijvoorbeeld: Manolev, zijn echt wel betere Nederlandse backs dan deze man.
Hyypia, Kolkka, Ramzi, Sektioui, De Vlieger, Galasek, Jatto Ceesay, hadden allemaal hun waardes. Jammer dat er meer spelers tegenover stonden die dat niet hebben, maar wel meer geld hebben gekost dat deze lieden bij elkaar.
Klopt er waren een aantal al iets te vroeg met vieren. Desalniettemin denk ik dat het affluiten meer te maken heeft met het gegeven dat de vrije trap op 93.46 werd ingetrapt en er slechts 3 minuten bij geteld werden. Die mensen waren gewoon te vroeg daar, alleen die vreugde houd je gewoon niet meer tegen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef SOG het volgende:
wat me trouwens opviel bij W2-FCDB dat tijdensde goal van db er al in eerste instantie 2 en seconden later 3 mensen op het veld liepen bij het doel van begois. 1 van hen liep gewoon met de cornervlag te zwaaien die die hand gepakt
De scheidsrechter fluitte na de goal, maar nog voor de aftrap van w2 toen maar op z'n fluit voor het einde van de wedstrijd! Vond ik wel mooi om te zien en heb ik ook niet terug gezien in de samenvattingen op tv... Maar was wel een lachwekkend tafereel.
Als we dan toch mislukkelingen gaan noemen:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja precies, met vorig seizoen als dieptepunt met Jelic, Pressel en Strihavka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |