Nou, ik wil eigenlijk vandaag alles in huis hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat heb ik ook altijd, na zo'n gourmet feastDoe je boodschappen dan een dag later?
Hier nog eentjequote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Sarabi het volgende:
Oja lunch
Daar moet ik ook nog iets voor bedenken
Haha, wat eet je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef borisz het volgende:
Ben aan het proberen om met stokjes te eten. Gaat al beter dan vorige week
.
Oeh, wat voor curry? Lekker zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Vork het volgende:
Ik ben nog zo onder de indruk van m'n eigen curry van gisteren, dat ik in staat ben om het restant zo op te warmen en op te eten. Maar aangezien er nog een avond met veel eten en drank volgt, is dat calorietechnisch gezien allicht niet het meest verstandige plan. Dan maar een gezond broodje met saaie dingen.
Een pizzabroodje uit de ovenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, wat eet je dan?
Zelfde vraag voor LieLie, overigens
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentjeNiet zo'n probleem denk ik
Ik ehb nog brood, pindakaas, garnalen in pittige saus, zalmrolletjes en papadums met roomkaas
quote:Alsjeblieft geen lego, want dan moet ik WEER alles in elkaar zetten
Bamisoepquote:Op zondag 23 januari 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, wat eet je dan?
Zelfde vraag voor LieLie, overigens
Wees welkom! Heb ook nog cheesecakequote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten?
Mijn ontbijt was beschimmeld kwam ik achter
Hij wordt toch steeds ouder? Dan kan ie vast steeds beter zelf bouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw dilemmaMijn neefje heeft zijn verjaardagswensen kenbaar gemaakt
Hij vind dit wel heel tof
[
Maar deze is ook goed
[img]http://www.a-tembo.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/3181_Passagiersv_4b8d282aef210.jpg]afbeelding ]
En deze vind-ie stiekem toch ook wel tof
[ afbeelding ]
Maar ik kan mijn zus nog herinneren
[..]Dus...wat zal ik doen?
Whahahaha...hij wordt vijf hequote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wordt toch steeds ouder? Dan kan ie vast steeds beter zelf bouwen
Niet echt reproduceerbaar, want ik heb er vanalles in gedaan. In elk geval flink veel bataat en kokos natuurlijk en nog wat aubergine, tofu, rozijntjes, cashewnootjes nog wat andere groenterestanten en redelijk pittig gekruid (naast flink wat verse pepers een beetje het standaard verhaal: kurkuma, kaneel, koriander, laurier, kardemom).quote:
Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerkquote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw dilemmaMijn neefje heeft zijn verjaardagswensen kenbaar gemaakt
Hij vind dit wel heel tof
[ afbeelding ]
Maar deze is ook goed
[ afbeelding ]
En deze vind-ie stiekem toch ook wel tof
[ afbeelding ]
Maar ik kan mijn zus nog herinneren
[..]Dus...wat zal ik doen?
Oeh, dat is een leuk, creatief ideequote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerkWikkel het bouwwerk in eent afelkleed, oude handdoel of whatever en geef m allebei. Eerst blijheid (wnat legodoos) dan sipheid (want lege doos) dan blijheid (Ome P heeft m al gebouwd!) en dan geen ruzie met je zus
Staan vast heel mooi bij het jurkjequote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Check de pumps, trouwens!
[ afbeelding ]
Vind ik ook jaquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerkWikkel het bouwwerk in eent afelkleed, oude handdoel of whatever en geef m allebei. Eerst blijheid (wnat legodoos) dan sipheid (want lege doos) dan blijheid (Ome P heeft m al gebouwd!) en dan geen ruzie met je zus
Oh, leuk CF! Maar ik dacht dat het jurkje heel crèmig was?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Check de pumps, trouwens!
[ afbeelding ]
Jij kent overduidelijk mijn neefje niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Bluezz het volgende:
Op de verjaardag zelf kan je toch leuk bouwen met neefje? Geeft hem misschien ook meteen wat rust?
Het jurkje is grijsachtig beige met een grijs&gouden kantlaag. Ik heb er een caramelkleurig bontje overheen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Oh, leuk CF! Maar ik dacht dat het jurkje heel crèmig was?
Stel je niet zo aan man, kan gebeuren Utrecht uit altijd moeilijkquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef golfer het volgende:
Eerste echte test voor Frank de Boer is mislukt.
Dat kan trouwens ook in combinatie met een van de vliegtuigenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef Vork het volgende:
Koop het politiebureau en een setje extra boevenpoppetjes.
Skinny, Kaasiequote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
Wat vind je van mijn nieuwe sportondergoed? (was stralend wit tot vanmorgen)
[ afbeelding ]
Ah, vandaar!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het jurkje is grijsachtig beige met een grijs&gouden kantlaag. Ik heb er een caramelkleurig bontje overheen.
(die foto was gewoon lousy van kleur).
Die draag ik altijd onder mijn lange fietsbroekquote:Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebbie gedaan met die lange onderbroek van opa kaas?![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het eerste vliegtuig leuk.Tweede is een Learjet-achtig zakenvliegtuigje. Politiebureau is stom.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
Weten jullie hoe lekker een glas cola kan zijn soms?
Moest je nou weer in je broek schijten?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
Wat vind je van mijn nieuwe sportondergoed? (was stralend wit tot vanmorgen)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
Weten jullie hoe lekker een glas cola kan zijn soms?
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef LieLie het volgende:
Heeft niemand foto's gemaakt van P's menu eigenlijk?
Familie Duf is het meer, brak zou te sterk gesteld zijnquote:
Mijn krullen ook niet? Die plaats ik met liefde nog een keer hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Lein, dat het niemand is opgevallen dat je pukkel weg is komt omdat de pukkel niemand echt op viel waarschijnlijk. Voor jezelf was dat ding minstens zo groot als je neus zelf, maar voor anderen niet hoor
Steerje bent goed in het gecompliceerd maken van dingen
Maar het komt allemaal vast goed.
En verder heb ik geen foto's kunnen zien omdat ik hier geen spoilers kan openen en jullie alle foto's daar achter plaatsenBehalve CF en dus kan ik roepen: toffe schoenen, CF!!
Behalve dan die enigmaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, onze collectie is een paar flessen rijker:
Bowmore Enigma (liter)
Bowmore Bourbon barrel
Lagavulin destillers edition dubble matured
Caledonia botteling Edradour 12 yrs
Ultimate botteling Laphroaigh
Peat class 12 yrs (onafhankelijke bottelaar)
Fascadale 10yrs
En de meeste zitten nog vol
De Peat class is ook open, maar dat was zeker niet iets voor jou vrees ikquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Behalve dan die enigmaDie ik ietsiepietsie te pittig vond
Wat weer tot verbaasde blikken leidde bij Sun en TAV omdat ik Lagavullin wel goed te drinken vind
Nee, wel na een paar limoncello's de fles...Geeft leuk de sfeer weer:quote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef LieLie het volgende:
Heeft niemand foto's gemaakt van P's menu eigenlijk?
En het zicht van de aanwezigen?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wel na een paar limoncello's de fles...Geeft leuk de sfeer weer:
[ afbeelding ]
Beeld komt me bekend voor jaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik in de winkel al jaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Peat class is ook open, maar dat was zeker niet iets voor jou vrees ik
Is dat Sunnie?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn krullen ook niet? Die plaats ik met liefde nog een keer hoor![]()
/spam
[ afbeelding ]
Normale mensen nippen een glaasje weg... maar ja......quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
En die fles is dus echt voor 3/4 leeg
Niet gedacht dat het zo hard zou gaan
Maar men....lekker spul zeg
En zo ben ik er mee uit bed gestapt vanmorgen!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
LieLie, je krullen zijn....wow! Prachtig
Tja, de dop was stuk, dus een panieksituatie. Je doet er niets aan natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Normale mensen nippen een glaasje weg... maar ja......
Hmm cheesecake is niet echt gezondquote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees welkom! Heb ook nog cheesecakeEn ik heb eindelijk die Wasa-crackers gevonden
En wandelen gaat niet doorHet regent
Onzin! Zit magere yoghurt in en ricottaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm cheesecake is niet echt gezond
Ik ga nu even een rondje lopen, hopelijk blijft het droog
Oeh ja, lekker ijskoude limoncello, daar lust ik wel meer dan een klein glaasje vanquote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Normale mensen nippen een glaasje weg... maar ja......
Klopt! Ik ben ook blij dat jullie me uit de brand geholpen hebben hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, de dop was stuk, dus een panieksituatie. Je doet er niets aan natuurlijk
Maar heb dus niet de spullen van de kapper gekocht, valt qua kosten wel mee nuquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat meen je niet! (ik kan ook niet citeren overigens)
Het zit geweldig, echt het geld waard
Precies. Dat vroeg op noodoplossingen, want zonder dop zou alles zo maar eruit gelopen zijn in de vriezer.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, de dop was stuk, dus een panieksituatie. Je doet er niets aan natuurlijk
Mijn bezoek MOEST meehelpen de fles zover leeg te krigjen dat-ie weer veilig in de vriezer kon. Die was overigens vanmorgen nog steeds schoonquote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh ja, lekker ijskoude limoncello, daar lust ik wel meer dan een klein glaasje van
Noten en limoncello combineert niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Dat vroeg op nootoplossingen,
Krulletjesquote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn krullen ook niet? Die plaats ik met liefde nog een keer hoor![]()
/spam
[ afbeelding ]
Een masker van Elvive = 4 euroquote:
Ligt ook nog in de vriezerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie hier ook Limoncello staankrijg goede ideeen van jullie
Heb je de spullen uit het mooie-harentopic gekocht dan? Vind je het nou veel moeite, die maskers en dat geknijp?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef LieLie het volgende:
Maar heb dus niet de spullen van de kapper gekocht, valt qua kosten wel mee nu
Jep! En nee, helemaal niet. Het hele verhaal ziet er een stuk ingewikkelder uit dan het isquote:Op zondag 23 januari 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je de spullen uit het mooie-harentopic gekocht dan? Vind je het nou veel moeite, die maskers en dat geknijp?
En dat gebruik je ook maar 2 of 3 keer in de week, dus duurt ook wel even voor het op is (en dat masker 1x in de week).quote:Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat valt dan wel mee qua kosten, LieLie
Hehe, zo'n periodieke controle is wel belangrijkquote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ook nog een restje van een fles Limoncello die we uit Italië hadden meegenomen in de vriezer liggen. Misschien vanavond nog even proeven of die nog wel goed is.
Misschien? Misschien? Doe je dat dan niet regelmatig?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ook nog een restje van een fles Limoncello die we uit Italië hadden meegenomen in de vriezer liggen. Misschien vanavond nog even proeven of die nog wel goed is.
Hmm. Voor dat geld wil ik het ook weleens proberen; zien of ik mijn miezerige slag daarmee wat meer leven in kan blazen!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef LieLie het volgende:
Jep! En nee, helemaal niet. Het hele verhaal ziet er een stuk ingewikkelder uit dan het is
Dat masker is gewoon: haar nat maken, masker erin, haar in een belachelijke staart bovenop je hoofd en een half uurtje wat anders gaan doen. Onder de douche de cremespoeling, is dus geen extra werk. Dan afdrogen, haar droog deppen, leave-in er door smeren en krullen knijpen (wat ik anders ook wel deed), dan gel en wat knijpen en klaar ben je.
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm. Voor dat geld wil ik het ook weleens proberen; zien of ik mijn miezerige slag daarmee wat meer leven in kan blazen!
Kun je 's wat meer details geven van de producten? (precieze namen, bedoel ik?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |