abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91746122
:W
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 13:45:06 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91746214
Ben aan het proberen om met stokjes te eten :P. Gaat al beter dan vorige week :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91746258
Oja lunch
Daar moet ik ook nog iets voor bedenken
pi_91746313
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat heb ik ook altijd, na zo'n gourmet feast :D Doe je boodschappen dan een dag later?
Nou, ik wil eigenlijk vandaag alles in huis hebben :) Aan de andere kant: morgen kan ook :P En morgenavond eet ik toch iets uit de vriezer.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 23 januari 2011 @ 13:47:35 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_91746330
Ik ben nog zo onder de indruk van m'n eigen curry van gisteren, dat ik in staat ben om het restant zo op te warmen en op te eten. Maar aangezien er nog een avond met veel eten en drank volgt, is dat calorietechnisch gezien allicht niet het meest verstandige plan. Dan maar een gezond broodje met saaie dingen.
pi_91746341
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Sarabi het volgende:
Oja lunch
Daar moet ik ook nog iets voor bedenken
Hier nog eentje :9 Niet zo'n probleem denk ik :9 Ik ehb nog brood, pindakaas, garnalen in pittige saus, zalmrolletjes en papadums met roomkaas :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91746351
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef borisz het volgende:
Ben aan het proberen om met stokjes te eten :P. Gaat al beter dan vorige week :+.
Haha, wat eet je dan?

Zelfde vraag voor LieLie, overigens :P
pi_91746378
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Vork het volgende:
Ik ben nog zo onder de indruk van m'n eigen curry van gisteren, dat ik in staat ben om het restant zo op te warmen en op te eten. Maar aangezien er nog een avond met veel eten en drank volgt, is dat calorietechnisch gezien allicht niet het meest verstandige plan. Dan maar een gezond broodje met saaie dingen.
Oeh, wat voor curry? Lekker zeg :9
pi_91746393
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, wat eet je dan?

Een pizzabroodje uit de oven :@
pi_91746441
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hier nog eentje :9 Niet zo'n probleem denk ik :9 Ik ehb nog brood, pindakaas, garnalen in pittige saus, zalmrolletjes en papadums met roomkaas :9
Mag ik bij jou komen eten? :P
Mijn ontbijt was beschimmeld kwam ik achter
pi_91746450
Nieuw dilemma :P Mijn neefje heeft zijn verjaardagswensen kenbaar gemaakt :P

Hij vind dit wel heel tof :P

Maar deze is ook goed :P

En deze vind-ie stiekem toch ook wel tof :P

Maar ik kan mijn zus nog herinneren :P
quote:
Alsjeblieft geen lego, want dan moet ik WEER alles in elkaar zetten
_O- Dus...wat zal ik doen? >:)
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 13:50:16 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91746451
quote:

[..]

Haha, wat eet je dan?

Bamisoep :P. Met een broodje erbij om te dippen :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91746476
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mag ik bij jou komen eten? :P
Mijn ontbijt was beschimmeld kwam ik achter
Wees welkom! Heb ook nog cheesecake :9 En ik heb eindelijk die Wasa-crackers gevonden :9

En wandelen gaat niet door :{w Het regent -O-
pi_91746482
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[

[img]http://www.a-tembo.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/3181_Passagiersv_4b8d282aef210.jpg]afbeelding
]

[ afbeelding ]

[..]

Hij wordt toch steeds ouder? Dan kan ie vast steeds beter zelf bouwen ;)
pi_91746525
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hij wordt toch steeds ouder? Dan kan ie vast steeds beter zelf bouwen ;)
Whahahaha...hij wordt vijf he :P Maar duplo koop ik niet meer :{w Da's stom :{w
pi_91746595
Er is zo'n reclame van match.com en helemaal aan het eind zit er een heel irritant ringeltje in, die net klinkt als onze telefoon. En elke keer denk ik dat de telefoon in de keuken ergens onder ligt of zo,en over gaat, maar dat is helemaal niet zo.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:53:43 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_91746625
quote:
Oeh, wat voor curry? Lekker zeg :9
Niet echt reproduceerbaar, want ik heb er vanalles in gedaan. In elk geval flink veel bataat en kokos natuurlijk en nog wat aubergine, tofu, rozijntjes, cashewnootjes nog wat andere groenterestanten en redelijk pittig gekruid (naast flink wat verse pepers een beetje het standaard verhaal: kurkuma, kaneel, koriander, laurier, kardemom).
  zondag 23 januari 2011 @ 13:55:41 #18
3878 Vork
Manisch creatief
pi_91746746
Lego bestaat tegenwoordig uit steeds meer grotere blokjes, dus dat is sowieso al minder in elkaar zet werk. Wat mij betreft kun je alles geven (van lego kun je tenslotte alles maken), zolang het maar echte lego is. Al die Chinese namaaktroep, daar moet iedereen zo ver als mogelijk van wegblijven.
pi_91746826
Je zus moet zich niet aanstellen, Pee :P
pi_91746991
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerk ;) Wikkel het bouwwerk in eent afelkleed, oude handdoel of whatever en geef m allebei. Eerst blijheid (wnat legodoos) dan sipheid (want lege doos) dan blijheid (Ome P heeft m al gebouwd!) en dan geen ruzie met je zus ;)
pi_91747030
Ik ga voor het rode vliegtuig Pee *O*

Mijn lunch waren 2 sneetjes homemade maisbrood met 20+kaas en halvajam. Koppie jasmijnthee erbij :9
Vanavond eten we kip met roerbakgroentes en wat rijst geloof ik :)

Het miezert hier ook steeds en heb geen zin in wandelen meer :D .. TBS boek is uit, ga meteen verder in Leon de Winter, lekker dik boek O+
  zondag 23 januari 2011 @ 14:02:16 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_91747080
Oja over Lego gesproken, volgende maand ga ik een weekend naar Keulen. Daar hebben ze een Lego store, jawel, alles Lego. Je kunt er zelfs de blokjes, gesorteerd op kleur e.d. scheppen, alsof het snoep betreft. Ik denk dat ik daar eventjes kind ga zijn :P.

Daarover gesproken, heeft iemand nog een andere, betere tip voor Keulen?
pi_91747128
P, wij hadden laatst lego voor mijn neefje gekocht (hij wordt 4 in maart) en hij was rázend enthousiast! Echt erg leuk om te zien dus vooral doen hoor, je zus moet zich niet aanstellen!

:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91747159
mrLie wil stiekem ook graag lego op z'n verjaardag :D
pi_91747162
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerk ;) Wikkel het bouwwerk in eent afelkleed, oude handdoel of whatever en geef m allebei. Eerst blijheid (wnat legodoos) dan sipheid (want lege doos) dan blijheid (Ome P heeft m al gebouwd!) en dan geen ruzie met je zus ;)
Oeh, dat is een leuk, creatief idee :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')