Het is veel gebruiksvriendelijker en praktischer, zo'n 'digitale' filmcamera. Onthoud wel dat je qua kwaliteit wel inlevert als je vanaf een Mini-DV-camera komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is afspreken in regio Utrecht een optie? Ik zou zo'n ding best kunnen gebruiken, heb nu zo'n bandjesgeval, en da's nie handig....
Ik meen dat er op de foto van de accessoires een 'normaal' SD kaartje staat, dat zal het stotteren veroorzaken. Een Ultra-kaartje kost ongeveer 13 euro en dat gaat stukken beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat filmpje stottert behoorlijk alsof het met een oude gsm opgenomen is.
Mijn webcam loopt soepeler.
Jammer want ik zoek ook een leuke video cam die soepele beelden maakt resolutie maakt me nietzoveel uit zolang die minimaal 640x480 is.
Weet je dat zeker? Hoe komt dat dan? Omdat er minder info kan worden weggezet op een sd-kaart dan op een tape? Ik kan me voorstellen dat die platte pocketdingen een baggeropname opleveren, maar deze die TS verkoopt zou toch wel moeten kunnen wedijveren met een mini-DV cam?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Benelli het volgende:
[..]
Het is veel gebruiksvriendelijker en praktischer, zo'n 'digitale' filmcamera. Onthoud wel dat je qua kwaliteit wel inlevert als je vanaf een Mini-DV-camera komt.
Ik kan dat stellen omdat ik een tijdje die dingen heb verkocht, naast enkele mini-dv modellen. Natuurlijk zelf genoeg mee gespeeld, en deze JVC is niet bepaald een topper, vandaar de vriendelijke prijs. Wil je qua kwaliteit in de buurt komen van een mini-dv camera, dan kom je op camera's die een prijsklasse hoger liggen (betere sensor, maar vooral betere lens). Dit geldt trouwens voor een jaar of twee geleden, hoe die verschillen nu liggen durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hoe komt dat dan? Omdat er minder info kan worden weggezet op een sd-kaart dan op een tape? Ik kan me voorstellen dat die platte pocketdingen een baggeropname opleveren, maar deze die TS verkoopt zou toch wel moeten kunnen wedijveren met een mini-DV cam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |