Heerlijk die gefrustreerde reacties.... (vind het mooi om te zien wat voetbal met mensen kan doen)quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Ik ben benieuwd wat Frankie straks zegt. "euhhhhhh, is niet mijn schuld hé!":P
Als je tegengoals van Ajax moet melden, doe je het al snel verkeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Leo moet z'n bek is houden. Wat een slechte commentator blijft dat
Gaat nog lang niet ver genoegquote:
Probeer het een plekje te geven, hè. Tjongejongequote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Ik ben benieuwd wat Frankie straks zegt. "euhhhhhh, is niet mijn schuld hé!":P
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Frank de Boer moet ontslagen worden!
Sowieso moet je niet beginnen bij Ajax als eerste club, het trainersvak leer je door met een klein clubje te degraderen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso moet je niet beginnen bij Ajax als eerste club, het trainersvak leer je door met een klein clubje te degraderen.
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je tegengoals van Ajax moet melden, doe je het al snel verkeerd.
Dit onverteerbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Probeer het een plekje te geven, hè. Tjongejonge
sowieso, zie aadje afkoopsom.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op dit moment meer een hekel aan de spelers van mijn club.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..
Sarcasme rightquote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Morendo het volgende:
"En wie niet springt, en wie niet springt die is geen Jood".
Mooi dat het Ajax-publiek blijft zingen.
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaaiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..
Altijd jammer van Utrecht..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
En nu heeft utrecht alles gegeven en volgende week verliezen ze weer, let maar op. KK utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |