quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er echt goed uit, daar kan je zeker goed zitten
[..]
Hey TMF
De kater komt laterquote:
Misschien dit jaar als ik ook op vakantie ga naar waar mijn ouders zijn toch even bij jou langs wippen, kom er dan toch vlak langsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef crv het volgende:
[..]
zeker 's zomers, in de ochtend is het er te heet, dan kom je er gaar af maar 's middags draait de zon naar achteren en dan kun je er heerlijk zitten. heb er dan ook een launch set staan, wijntje erbij en vliegtuigjes kijken die over basel heen opstijgen
is ook duits geweest in het verleden. ze spreken hier ook een onverstaanbaar dialect Elsassisch mengeling tussen allemanisch wat ze aan de andere kant van de rijn in Duitsland spreken en Frans echt niet te verstaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wooow wat verIk vond het er trouwens wel heel Duits uitzien, dus dit verklaart alles
Herman Breuutquote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Cruisin' down the line, head up high
Wonder why it's so hard to feel fine
Got all I need
Plastic teeth
A pocket full of speed
And I'm cool with the heat
waar zitten jouw ouders dan ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dit jaar als ik ook op vakantie ga naar waar mijn ouders zijn toch even bij jou langs wippen, kom er dan toch vlak langs
Hoe communiceer je dan met ze?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
is ook duits geweest in het verleden. ze spreken hier ook een onverstaanbaar dialect Elsassisch mengeling tussen allemanisch wat ze aan de andere kant van de rijn in Duitsland spreken en Frans echt niet te verstaan
moeilijk, want mijn frans is nog steeds niksquote:
Nu nog gewoon hier, ik woon nog thuis maar van het zomer gaan ze ergens in noord Italië op vakantie dus grote kans dat ik dan over de 5 naar Zwitserland ga en zo te zien is dat minder ver dan dat hier van een snelweg woonquote:
eet zequote:
Dus meer gebaren en zoquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
moeilijk, want mijn frans is nog steeds niks![]()
Er spreken er ook best wel duits hier
smakelijkkkkquote:
En... nog extreme die hard jackass avonturen meegemaakt?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En... nog extreme die hard jackass avonturen meegemaakt?
zit onder het slijmquote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Hond van de buren was aan het knabbelen aan m'n mobiel
Je iPhone?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Hond van de buren was aan het knabbelen aan m'n mobiel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |