Dat is nog een betere optiequote:
Weet ik maar ben zo eerst naar een maat van mij en daarna gaan we naar de bios dus denk dat ik er voor 20 uur niet meer terug benquote:
Hoe heb je ze eigenlijk gekneusd?quote:
Wrom?quote:
Dan heb je nog 4 uur over.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is nog een betere optie
[..]
Weet ik maar ben zo eerst naar een maat van mij en daarna gaan we naar de bios dus denk dat ik er voor 20 uur niet meer terug ben
had je maar voldoende zekerheid, zeg nooit nooit.quote:
Ohquote:
Dat laatstequote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
Nu aankleden en schaatsen kijken![]()
En uitziekenEr komen de meest fascinerende substanties uit mijn neus
Ik zei 'niet' geen 'nooit'quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
had je maar voldoende zekerheid, zeg nooit nooit.
ik dacht dat ik nooit een spierscheuring in mijn kuit zou krijgen
TMIquote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
Wel interessant he het wat er allemaal uit kan komenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
quote:
breek me de bek niet openquote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei 'niet' geen 'nooit' [ afbeelding ]
En van die spierscheuring, da's wel echt balen!
Ieh bah patsquote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open![]()
En niet eens door sport of vallen of rare actie. Nee gewoon op het gemak lopend van de trein naar de bus en van het een op het andere moment PATS.
Nu al 2 weekenden binnen terwijl het hier schitterend wandelweer is
quote:
Dat is wel minder, nog te koud buiten om er gewoon te kunnen zitten?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open![]()
En niet eens door sport of vallen of rare actie. Nee gewoon op het gemak lopend van de trein naar de bus en van het een op het andere moment PATS.
Nu al 2 weekenden binnen terwijl het hier schitterend wandelweer is
Dank je, ach het is gewoon erg ongemakkelijk. Lopen met die klote krukken en dan het huishouden. Maar gelukkig komt het vrouwtje weer dinsdagquote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah patsIk vind het eng
Sterkte (of beterschap?
) ermee
Hoe lang gaat het waarschijnlijk duren?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, ach het is gewoon erg ongemakkelijk. Lopen met die klote krukken en dan het huishouden. Maar gelukkig komt het vrouwtje weer dinsdag
in het zonnetje gaat het wel. maar swinters is het 's ochtends nog te vroeg op het balkon. vanmiddag staat ie in mijn achtertuin, maar daar ligt ook nog sneeuwquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, nog te koud buiten om er gewoon te kunnen zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |