Oh hij krijgt aandacht zat hoor, maar het is meer dat ie mij wakker maakt, om vervolgens weer naar zijn eigen kamer te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog van den ouderwetschen stempel, waardoor ik vind dat mijn kind aandacht verdient, ook voor 9 uur 's morgens.
Same here idd. Ik keek dan als kind ook al MTV omdat er 's nachts nog geen reet op tv was natuurlijk als ik megavroeg wakker werd in het weekend.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik 10 was? Mocht alles doen wat ik wilde, zolang ik mn ouders maar niet stoorde.
's ochtends tekenfilms kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht voor tien uur ook niet op m'n ouders kamer komen. Ik ging maar beneden tv kijken of een boekje lezen of zo.
Heeft 'ie dat van paps of van mams?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij laat me de hele week al zo schrikken, gisteren had ie het ineens over de leeftijd dat ie 'echt' aan meisjes toe is
Ik zei dat dat nog járen duurt, hij 'Nee hoor mam, een jaar of 4'
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is bijna zijn halve leven, dat duurt voor hem echt nog een eeuwigheid
En als je mazzel hebt vindt ie meisjes tegen die tijd weer stom
De meet?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
FANTASTISCH!!
Ik heb de ogen uit mijn kop gehuild, zo mooi was het.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat hij dan nu ook al een blackberry verdient
Inderdaad. Cartoon network was er toen geloof ik al op...quote:
Same here.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht voor tien uur ook niet op m'n ouders kamer komen. Ik ging maar beneden tv kijken of een boekje lezen of zo.
ik heb de grens toch echt bij 7 uur gelegd.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog van den ouderwetschen stempel, waardoor ik vind dat mijn kind aandacht verdient, ook voor 9 uur 's morgens.
Ik vind het ook anders als het om een peuter gaat. Een kind kan zichzelf best vermaken.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij komt ook vaak 's morgens bij mij in bed tv kijken, dat vind ik dan weer niet erg.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here idd. Ik keek dan als kind ook al MTV omdat er 's nachts nog geen reet op tv was natuurlijk als ik megavroeg wakker werd in het weekend.
Maar ik hoefde echt niet te proberen mijn ouders wakker te gaan maken. Ik mocht niet eens zomaar op hun kamer komen.
Ik zag nog een poster ervan hangen gisteren, had ook wel gewild!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
FANTASTISCH!!
Ik heb de ogen uit mijn kop gehuild, zo mooi was het.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft 'ie dat van paps of van mams?
Dat is idd ook wel een beetje overdrevenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same here.
Nou was mijn vader meestal al wel wakker, dus dat boeide niet. Maar mijn moeder wakker maken gebeurde gewoon sowieso niet.
"Alleen als het huis in brand staat!"
Achteraf gezien vind ik dit ook wel weer een beetje het andere uiterste, maargoed...
Was bij ons precies zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same here.
Nou was mijn vader meestal al wel wakker, dus dat boeide niet. Maar mijn moeder wakker maken gebeurde gewoon sowieso niet.
"Alleen als het huis in brand staat!"
Achteraf gezien vind ik dit ook wel weer een beetje het andere uiterste, maargoed...
Hahaha, grapjurk. Ik was naar de theatershow van So You Think You Can Dance!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meet?
Hoest? Kom je zaterdag?
Ja precies, met 10 jaar is het toch wel iets anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook anders als het om een peuter gaat. Een kind kan zichzelf best vermaken.
Ik maakte dan wel eens ontbijt op bed voor mijn ouders als ik het te lang vond duren voor ze eruit kwamen. ( sneaky tactiek)
Cool!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha, grapjurk. Ik was naar de theatershow van So You Think You Can Dance!
Raad eens waar ik donderdag heb gegeten!
In mijn tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Cartoon network was er toen geloof ik al op...
O ja sky channel was tofquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn tijdwas het Sky Channel, Kindernet, Children's Channel, VPRO Achterwerk, Telekids, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |