Tja ach. soms sta ik werkelijk versteld van hun gevoel voor humor.quote:
Het lijkt me niet dat je het zelf kunt vatten, de eerste zin is namelijk gewoon niet compleetquote:Op zondag 23 januari 2011 09:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, gewoon:
De
manier
waarop
hun
brieven
geschreven
zijn
is
als
of
hij
een
blad
Hij
verstuurt
nooit
zulke
brieven
namelijk
..
Is dat nou zooo moeilijk te vatten?
Ik heb al gekekenquote:
Sarcasmeradar stuk?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je het zelf kunt vatten, de eerste zin is namelijk gewoon niet compleet. 'Alsof hij een blad.'
![]()
Doe eens niet zo uit de hoogte.
-edit- Ik zie dat TS de zin inmiddels nader verklaard heeft. Maar zo helderziend kun jij niet zijn
Blijkbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken
[..]
Sarcasmeradar stuk?
Ja bij mij is hij ook weg, staat alleen nog briefc.jpgquote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan de brief trouwens niet meer zien, hebben anderen dat ook?
Dat commentaar werd aangewakkerd door de toonzetting van de brief. Boter op hoofd en in de zon lopen enzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg dat commentaar op spelling en taalfouten is nu wel duidelijk. Stop daar nou maar mee.
Dat dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef MOD het volgende:
Ik weet niet waarom die brief nu in eens offline is, maar dat doet er toch weinig toe omdat ik nu ook wel weet dat het eigenlijk mijn eigen doodvonnis is. Dus herschrijven die hap. Maar goed, ik vind dan weer wel dat zo best met een knipoog geschreven kan worden. Ik hou wel van een potje humor, ook al bevind ik me op glad ijs. Al die norse mensen die dagelijks met het gezeur van Jan met schulden moeten aanhoren worden ook niet vrolijk van alle smoesjes de hele tijd.
Of ik nu te laat ben met een regeling of niet, ik kan het er nog op gooien. Ik wil niet spotten met de wet of laten zien dat het me niks doet, maar een beetje humor.. Ach.. Tis alleen de vraag of zij daar het ook zo zien.
Het zal wel meer worden dan 300 euro. Tel er de proceskosten bij op (ook al snel 300) en de vordering is verdubbeld. Tada!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
Dat dus.
Betaal die 300 euro nou maar, en ga niet zitten geiten in zo'n brief. Je wil iets van de rechter, dan ga je geen geintjes maken in een brief naar hem.
180 hoofdsom? Tel daar min 34 ex BTW incassokosten bij op, dan 71 euro griffierecht, 88 euro voor de dagvaarding, salaris gemachtigde zal minimaal toch wel 60 euro bedragen. Dan zitten we op eur 253 enkel aan proceskosten. Met hoofdsom tezamen aan 433 euro. En ik heb niet alles meegenomen dus daar ga je vast overheen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef MOD het volgende:
In mijn eerste brief die ik kreeg van de rechtbank vertelde ze dat de totale kosten na dat alle procedures afgelopen zouden zijn, zou komen op 300eu. Dat is incl. salaris van wie die shit regelt en al die andere dingen.
Kom dan ook niet met smoesjes. Als je een goede reden hebt waarom je niet kon betalen kun je die in een brief noemen en als je geen goede reden hebt en de betalingsachterstand je eigen schuld is dan moet je niet moeilijk doen en gewoon betalen. Verder procederen heeft dan helemaal geen zin, lijkt me.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef MOD het volgende:
Al die norse mensen die dagelijks met het gezeur van Jan met schulden moeten aanhoren worden ook niet vrolijk van alle smoesjes de hele tijd.
Of er verder wordt geprocedeerd is aan de eiser. Veelal wil men een vonnis simpelweg omdat daarmee executiemaatregelen kunnen worden getroffen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:53 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Kom dan ook niet met smoesjes. Als je een goede reden hebt waarom je niet kon betalen kun je die in een brief noemen en als je geen goede reden hebt en de betalingsachterstand je eigen schuld is dan moet je niet moeilijk doen en gewoon betalen. Verder procederen heeft dan helemaal geen zin, lijkt me.
truequote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan de brief trouwens niet meer zien, hebben anderen dat ook?
met zulk soort sloebers, die er helaas veel zijn op deze aardkloot, zie ik sowieso alles somber in.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat studeer je? Als je een studie op HBO niveau volgt, zie ik het somber in voor dit land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |